
ביצעתי הזמנה בטלפון ,השרות היה מצויין ,להפתעתי למחרת בבוקר קבלתי את המוצר ,שרות ממש מהיר ויעיל ..רציתי לציין שהמחיר היה הכי זול ולכן הופתעתי מהשרות הטוב והמהיר בהתקבל המוצר ,,תודה רבה אבי

ביצעתי הזמנה בטלפון ,השרות היה מצויין ,להפתעתי למחרת בבוקר קבלתי את המוצר ,שרות ממש מהיר ויעיל ..רציתי לציין שהמחיר היה הכי זול ולכן הופתעתי מהשרות הטוב והמהיר בהתקבל המוצר ,,תודה רבה אבי

שמי מירי דקל. חיפשתי נגן mp3 עם קליפ שישמש אותי בפעילות הגופנית. נכנסתי לאתר החנות דרך zap ולא התאכזבתי: המוצר הגיע בדיוק בזמן המובטח לשביעות רצוני המלאה. כל תהליך ההזמנה פשוט וידידותי.

הזמנתי מגהץ דרך האתר, ולמחרת כבר אספתי אותו מהחנות. מרוצה מהמוצר ומשרות. הייתי חוזר וקונה באלקטרופוטו. האתר נוח וקל להזמין גם כן.

הזמנה היתה נוחה ומהירה. המוצר הגיע עם שליח עד הבית יומיים לאחר ההזמנה. המוצר היה סגור ובמצב תקין.

מכונת תספורת פיליפס QG3255 נטענת עם 6 ראשים. קיבלתי במהירות והמכונה עובדת טוב. אציין שהחברה אמנם פיליפס נורלקו אך הייצור לא בהולנד כפי שכתוב אלא בסין.

הזמנתי את המוצר דרך האתר, נוח מאוד לקניה. המוצר הגיע בזמן וללא שום בעיות. המוצר מבצע את עבודתו כראוי וכפי שתואר בחנטת מוצר: מכונת גילוח AT890

הזמנתי בערב, למחרת בבוקר קיבלתי אישור על ההזמנה. באותו היום קיבלתי גם אישור על כך שהמכונה נשלחה בדואר רשום ואת פרטי הדואר הרשום לצורך מעקב איריו באתר דואר ישראל. אחרי יומיים המכונה כבר היתה אצלי!

הזמנתי את המוצר ביום שבת מאתר החנות והזנתי את פרטי כרטיס האשראי. למחרת, התקשרו אלי מהחנות וביקשו שוב את פרטי האשראי ואמרו לי שההזמנה יוצאת. ארבעה ימים אחר כך, ביום ד, קיבלתי מהם שוב טלפון וביקשו שוב(!) את פרטי האשראי. המוצר כבר היה אמור להשלח עד למחרת וההזמנה אפילו לא בוצעה. במקרה הטוב החנות התרשלה ואיבדה את פרטי כרטיס האשראי, ובמקרה הגרוע האתר שלהם פרוץ, ומישהו אחר הוא זה שהתקשר ולקח ממני את הפרטים. את ההזמנה שלי ביטלתי.

הגיע בזמן. שירות לקוחות בסדר. רציתי לקנות גם רדיאטור שפרסמו באתר אך לא היה להם וניסו למכור לי אחד יותר יקר.

ראשית, המחיר של המיקסר היה הזול בהשוואה לשאר. שנית, אני גר בירושלים והחנות בתל אביב. הזמנתי את המיקסר במוצאי שבת עם תוספת תשלום של 29 ש"ח למשלוח עם שליח. ביום ראשון קיבלתי מייל שהמוצר בדרך. התקשרתי לשאול מתי בדיוק? (אולי לא אהיה בבית). בחנות היו אדיבים. אמרו שיתקשרו שעה לפני. אכן כך היה. המיקסר היה אצלי כבר ביום שני ב 9 בבוקר. מאוד מרוצה מהמוצר. הכל בסדר גמור! האתר בסדר גמור , נוח וקל להזמין.

משלוח זריז במיוחד! תוך שלושה ימים הגיע שליח למקום העבודה שלי כפי שביקשנו. בהזמנה ביקשנו משלוח רגיל לדואר, חינם ללא תשלום, ולמרות זאת הם שלחו את זה עם שליח. תמיכה טלפונית של החנות מאד נעימה - עזרו לנו בשמחה בלי כל בעיה.

לאחר עיון באתר בצעתי הזמנ טלפונית ביום שלישי בשבוע שעבר. תהליך קל מאוד. הנציג אמר לי שהמוצר יגיע אלי או ביום חמישי או ביום ראשון. הרדיאטור היגיע ביום חשמישי עם שליח עד הבית. השליח הודיע לי בדיוק מתי מגיע. הייתי חוזר וקונה באלקטרופוטו.

קניתי מקרן בעוד היה חשוב לי ההגעה המהירה לפיכך העלתי במחיר כדי להשיג מוצר שזמן ההגעה שלו 5 ימי עבודה. אחרי שבועיים בטלתי את הקנייה אחר כבוד והלכתי לחנות הקרובה לקנות ולקבל... אני לא ממליץ לקנות בחנות זו. האחראי הסביר לי שזה בעיה של השליחים. אם כן הם צריכים להחיף את חברת השליחם שלהם. ביצעתי את ההזמנה בתאריך ה-12 בדצמבר 2013 יום חמישי אחרי צהריים. תגובה לתגובתה של החנות: ב28 לדצמבר התקשרתי לחנות לשאול מה קורה הם התקשרו מיד לחברת השליחים מטלפון אחר שהיה על ספיקר. שמעתי בקול ברור ומפורש את חברת השליחים האומרת כי החברה עדיין לא התעסקה עם ההזמנה הזאת. הפעם הראשונה שהתקשרו אלי מחברת השליחויות היה כאשר התקשרו פעמיים בלבד בין שתיים לארבע בצהרי יום ה 29 לדצמבר. כך שתגובת החנות הינה שקר מוחלט. אני יותר לא אתקרב לחנות הזאת.
שלום רב, הלקוח ביצע את ההזמנה בתאריך ה-12 בדצמבר 2013 יום חמישי בשעות הערב. ההזמנה יצאה למשלוח בתאריך ה-16 בדצמבר 2013 יום שני. כבר למחרת, חברת השליחים ניסתה להשיג את הלקוח 3 פעמים על מנת למסור ללקוח את המוצר אך ללא הצלחה. המוצר זמין במלאי ולא הייתה שום בעיה לספקו בזמן ללקוח.

הזמנה נוחה באינטרנט. בחרנו בחנות בשל מחיר זול, ביקורות טובות וחווית קניה חיובית קודמת. למחרת התקשר נציג שירות שאין את המוצר והציע מוצר חלופי ללא תוספת מחיר (אף שמחיר המוצר החלופי גבוה יותר). עם שליחת המוצר התקבלה הודעה עם פרטי המשלוח לבירורים. לבסוף לשמחתנו הגיע המוצר המקורי שהוזמן.

שירות מעולה, למרות שהלחץ המטורף שנוצר בעקבות הסערה - השתדלו לספק לי את המוצר מהר ככל האפשר. זו לא הרכישה הראשונה שלי בחנות, ואמשיך לקנות שם

השירות היה מעולה. התקשרו אלי יום אחרי ביצוע ההזמנה להגיד לי שמשדרגים אותי לרדיאטור יקר וגדול יותר באותה איכות כי נגמר להם הסוג שהזמנתי. המשלוח הגיע תיק תק. ממליצה מאוד.

הזמנתי את המוצר באתר החנות. למחרת קיבלתי מייל מהחנות שאמר שהמוצר שהזמנתי כבר אזל, אך יש להם מודל טוב ויקר יותר שהם מוכנים לשלוח לי באותו מחיר של זה שהזמנתי. אשרתי את הסכמתי וכעבור יומיים הפנס היה בביתי

המוצר הגיע מהר וצריך לפרגן , שולחים קבלה לאחר התשלום ישירות לדוא"ל עוזר מאוד , אני מבסוט מהמוצר , תודה רבה .

תהליך ההזמנה היה מהיר מאוד, שילמתי ב-PAYPAL, ב-14:30, יום אחרי זה ב-18:00 השליח כבר היה אצלי בבית. מה שהכי מפליא הוא שאני גר ביישוב מחו. לקו הירוק והייתי כבר מוכן להמתין, אבל שירות המשלוחים הפתיע לטובה.

ביקשתי לקבל את המוצר במהרה, הבטיחו במוקד ההזמנות שילוח מהיר. עברו שבועיים ולא קיבלתי את המוצר, מוקד השילוח מבטיח כל פעם מועד אחר ולא מגיע ובחנות לא עונים. לא הייתי מזמין שם יותר.

הזמנה נוחה וקלה באתר.הגיע עם שליח עד הבית. השליח הודיע לי מתי מגיע. אריזה מקורית.לא נדרש להתקשר לשירות לקוחות.הייתי חוזרת וקונה בחנות זו.

שרות טוב מאוד קיבלתי את התנור חימום באיחור היה סוף שבוע סוערת ואני חושב שזה חיה הסיבה תנור חימום עובד טוב ונוח , ממליץ לקנות אותו

רכשנו רדיאטור מחנות זו. הזמנה פשוטה. לאחר יום וחצי הועבר למשלוח וכאן התחילה הבעיה. חלק ממכתנו לחנות- הרגע דפקו לנו בדלת זרקו לנו את הרדיאטור שהזמנו מכם! חבל שהשירות שהשליחויות שאתם נותנים כל כך גרוע! מאז המייל ששלחתם שזה הועבר לשליחויות (חברה שאף אחד לא מכיר) צלצלתי יום יום לברר איתם מתי מפיצים. גם אני עבדתי בפדקס ואני יודעת שחייבים לתאם עם הלקוח!שלושה ימים ענו לי- היום לא יופץ, עד 3 ימי עסקים ויתאמו איתכם כמובן. וידאתי טלפון כמובן, וחיכיתי שיתאמו איתנו שלא במקרה נצא מהבית.בסוף זה הגיע היום בבוקר ב8.30 בבוקר , מסרו לנו את זה ללא חתימה או אישור שזה אנחנו בכלל, איזה מן חברת שליחויות זו?! כבר עדיף שהיה מגיע לדואר.פשוט חוסר אחריות ומקצועיות.

הזמנתי את המוצר ביום שבת בצהריים. הבטיחו לי משלוח "מהיר" של 2 ימי עסקים. שלמתי בעבור המשלוח "המהיר" תוספת של 30 ש"ח. כעבור 4 ימי עסקים, המוצר טרם הגיע לביתי. אני מאוד לא ממליץ להזמין יותר דרך החנות הזו. בין אם זה באשמת חברת השילוח ו\או אשמת החנות, אני צריך לקבל פיצוי באופן אוטומטי. הפיצוי לא הגיע. חוזר ואומר: אני ממליץ שלא להזמין מהחנות!

מוצר במחיר מצויין יותר זול ממה שמצאתי בחנויות .שירות לקןחות מעולה קיבלתי עידכונים למייל . בתשלום נוסף מוצר הגיע תוך יום וחצי .בהחלט מוצר מומלץ וחנות מומלצת.אשמח לקנות דרכם שוב!