
מבקש להודות על טיפול מעולה בהזמנה דחופה שעשיתי וכן המשלוח הגיע לחיפה בבוקר למחרת בדיוק כפי שהובטח. כל הכבוד לכם. יגאל גנות פנולייט

מבקש להודות על טיפול מעולה בהזמנה דחופה שעשיתי וכן המשלוח הגיע לחיפה בבוקר למחרת בדיוק כפי שהובטח. כל הכבוד לכם. יגאל גנות פנולייט

הזמנתי 4 ראשי דיו באתר של החנות. לצערי (ולהפתעתי) לא קיבלתי שום אישור על ההזמנה (ועל התשלום) - לא באימייל ולא בטלפון. כעבור מספר ימים התקשרתי לשירות לקוחות כדי לברר האם ההזמנה התקבלה. נתבקשתי להשאיר פרטים כדי שיחזרו אליי. השארתי פרטים. לא חזרו אליי!! למחרת שלחתי אימייל לחנות כדי לברר מה עם ההזמנה. לא התייחסו לאימייל כלל!! כעבור שבוע מיום ההזמנה התקשרתי שוב, הפעם השיחה עברה למרכז חיצוני בו נתבקשתי שוב להשאיר פרטים. אמרו לי שאני יכול לנסות להתקשר שוב לחנות. התקשרתי שוב לחנות - הפעם ענה לי נציג של החנות. שאלתי אותו מדוע הם לא מאשרים הזמונת והתשובה הייתה שהם מתקשרים פעם אחת (לא התקשרו אלי כלל) ואם לא עונים, הם לא משאירים הודעה. לסיכום, בכל מקום נורמלי בו מזמינים דברים ומשלמים, נהוג לשלוח אישור (באימייל). בכל מקום נורמלי בו משאירים פרטים ו/או שולחים אימייל נהוג לחזור בחזרה אל הלקוח. החנות הזאת כשלה בשני הדברים הללו.
בכל סיום הזמנה באתר האינרנט של מחסני דיו מתקבל קובץ PDF עם כל ההזמנה כולל אישור תשלום ובנוסף אנו מתקשרים על מנת לאשר את כתובת המשלוח, לצערנו הלקוח מסר טלפון שלא היה זמין מספר רב של פעמים ולכן נאלצנו להוציא את המשלוח ללא המתנה לתשובתו על מנת שלא יתעקב לו המשלוח. הלקוח השאיר את מספר הטלפון במרכז טלפוני שמופעל מחוץ לשעות פעילות החברה ונציגנו ניסו ליצור עמו קשר מספר פעמים ללא הצלחה, אנו מתנצלים על חוסר הנעימות שנגרם ללקוח ועושים את מירב המאמצים לתת את השירות הטוב, המהיר והזול ביותר באינטרנט רק בבקשה השאירו מספר טלפון עימו ניתן ליצור עמכם קשר

לאחר שבאופן אישי רכשתי ממחסני דיו והייתי מרוצה, רכשתידיו דרכם גם למקום העבודה שלי. החבילה הגיעה בזמן, עטופה היטב וכמובן במחיר מצוין.

מחסני דיו הפכו את תהליך רכישת הדיו באינטרנט לפשוטה ביותר. כל הדיו הגיע ארוז, מסודר ובזמן וכמובן במחיר זול במיוחד.מומלץ ביותר

כבעל עסק משלי אני יודע להעריך עסק שמתנהל היטב כמו מחסני דיו. הדיו זול, שירות לקוחות מצוין ובנוסף- האתר נוח מאד לתפעול. מומלץ ביותר

האתר של מחסני דיו קל ונוח לשימוש וופשוט מאד להזמין דרכו. הטונר הגיע אל יעדו במהירות ומחירו באתר משתלם במיוחד.

פעם רביעית שאני רוכש בחנות הנ"ל. ההזמנה קלה מאוד, לא משאירים פרטי אשראי במערכת. הם יוצרים קשר לאחר כשעה ומשלימים את ההזמנה. נתקלתי בבעיה בעת ההתקנה, השארתי הודעה לשירות וחזרו אלי לאחר שעתיים ופתרו לי את הבעיה. מומלצים

כבר כמה זמן שאני מחפש חנות זולה ואמינה לדיו למדפסת שלי. מצאתי ואני ממליץ לכולם לנסות להנות מהמחירים הזולים והמשלוח המהיר והחינם!

המשלוח הגיע באותו היום תוך מספר שעות מועט ביותר עם שליח מיוחד. המחיר הזול של כל הראשים הצבעוניים והמשלוח המהיר הם שילוב מנצח של מחסני דיו

לא רק שהמחיר הראשוני היה זול, במהלך הזמנה גיליתי שיש הנחה נוספת אם קונים שניים. למזלי טונר לא מתקלקל :) הדואר הגיע בזמן, ארוז יפה.

המחיר של הדיו זול במיוחד וחשוב לא פחות - המהירות בה הגיעה אלי החבילה פשוט הפתיעה אותי. בטוח אקנה שם שוב.

מאסתי בחיפוש בחנויות אחר מחירים הוגנים, ומצאתי את מחסני דיו בהשוואת מחירים בזאפ. הזמנתי באמצעות האתר שלהם ובחרתי במשלוח שליח תוך 5 שעות בעלות של 10 שקלים. מיד התקשרו אליי מהחנות ווידאו שפרטיי נכונים, ו-3 שעות מאוחר יותר השליח כבר היה אצלי בדלת. המוצר היה מקורי, נכון ובעל תאריך תפוגה רחוק. בקיצור- מהיר, נוח וזול.

מאז שאני שהכרתי את מחסני דיו אני מזמין טלפונית מירושלים ומקבל אותו תוך יומיים שלושה בדואר רשום , אני מציין שאני משלם המחיר הנמוך ביותר ומקבל השרות היעיל ביותר.

חיפוש מהיר העלה שזו החנות הזולה ביותר והקרובה אלי ביותר. ניצלתי את המחיר האטרקטיבינ ורכשתי שניים. לכל מי שגר באיזור הפארק זוהי חנות במיקום מעולה.

היה לי חשוב לרכוש טונר מקורי למדפסת שלי. בחיפוש מהיר באינטרנט מצאתי את החנות ואת המחיר הזול שהם הציעו. הזמנתי בקלות דרך האתר, כשהגעתי לחנות לקחת את הטונרים הם כבר חיכו לי ארוזים ככה שלא בזבזו לי את הזמן.

עוד לא פגשתי שירות כה יעיל ומדויק במדינת ישראל. החנות הזו פשוט מדהימה. במוצ"ש שלחתי הזמנה דרך האתר, למחרת בבוקר חוייבתי וכבר ביום שני החבילה הייתה אצלי. זה אומר שמהחנות החבילה נשלחה ביום ראשון לפני שעה 10:00 וכך הדואר הספיק. ממש מרוצה מטיפול הבקשה - מכאן והלאה תהיה החנות BYDEFAULT שלי לכל מה שקשור לדיו. מומלץ בחום !!!

שרות לקוחות פשוט גרוע. שהתקשרתי לומר שהדיו שאינו מקורי ששלחו לי לא פעל המוקדן נבח עליי . בסוף שילמתי את ההפרש ושילמתי שליחות מכיסי כדי שיחליפו לי . התקשרתי לבקש חשבונית שלחו אותי למוקד HP העולמי. בפעם הראשונה היו בסדר הפעם פשוט נפילה. היום שרות זה שם המשחק ומבחינתי הם לא במשחק. אשלם יותצר ולא אקנה מאצלהם.
לאחר בדיקת המקרה מול המוקדן התברר שהמוצר שנשלח ללקוח תחילה היה חליפי. הלקוח התחרט והעדיף מקורי (חודשיים לאחר מכן) התבקש להחזיר את המוצר חזרה ואם ירצה יוכל להשלים את ההפרש למקורי וכך היה. כאשר הלקוח ראה שהבעיה במדפסת ולא במחסנית דיו (שלא נקנתה במחסני דיו) נציגנו מסרו לו את המספר של מוקד התמיכה הטכנית של HP שבו ניתן לקבל שירות עבור המדפסת שרכש. חבל שאנשים משתמשים בצעקות ואיומים על מוקדן שניסה לעשות כל שבאפשרותו על מנת לעזור.

חנות גרועה בעלת שירות לקוחות גרוע ביותר! חכו לאחר הקנייה, בהתחלה כמובן שכולם נחמדים וטובים אלייך כדי לקבל את כספכם, אך לאחר מכן אם יש לך תקלה/בעיה- תשכחו מלקבל תשובות או פתרונות! תודעת שירות שואפת ל-0, חוסר רצון לבוא לקראת הלקוח, אפילו שהיא חנות לא כל כך מוכרת בלי הרבה לקוחות ובמקומם- אני הייתי משמרת כל אחד ואחת מהלקוחות שלי, שנותנים בי אמון וקונים ממני! בקיצור- לא שווה את המחירים האולי-יותר-זולים שלהם!

מוזר לחשוב שהחנות הממוקמת מאוד קרוב אליי מוכרת דיו במחיר כל כך טוב(מצאתי אותם בזאפ) אחרי שדיברתי עם נציג בטלפון וביקשתי לדעת את תוקף המחסנית הגעתי ואספתי את הדיו לאחר ששולם בכרטיס אשראי המוצר מצויין והתוקף ארוך המחיר היה הזול ביותר בשוק

קניתי בחנות דיו חליפי 21XL המחיר טוב והמוצר מצויין נציג בשם שי הסביר לי כמה דברים נוספים הידע המקצועי בהחלט עזר לי להבין כמה דברים בנוסף החנות ממומקמת ליד ביתי סה"כ חוויה קצרה וחיובית

הזמנתי ראש דיו חליפי למדפסת HP F2483 ביום שישי. ביום שני זה כבר הגיע לחיפה. לגבי האיכות - לא ראיתי בעיות מיוחדות.

רכשתי את המוצר דרך ההאתר שלהם, לאחר 20 דק' בערך חייג אלי נציג שלהם לוודא את פרטי ההזמנה, להפתעתי תוך יומיים! הגיע לי המוצר בדואר. מי שנותן שירות טוב -אני חוזר אליו בעתיד....