
חנות עם שירות מצוין, מהיר ויעיל. מחירים טובים. נציג מקצועי ואמין. נהניתי לקנות שם ובהחלט אשמח לחזור בעתיד.

חנות עם שירות מצוין, מהיר ויעיל. מחירים טובים. נציג מקצועי ואמין. נהניתי לקנות שם ובהחלט אשמח לחזור בעתיד.

שירות מעולה והמשלוח הגיע יום אחרי ממליצה בחום ........... אין ספק שאחוזור לקנות שוב רק מהם

רכשנו כבר כמה מכשירים סלולרים בחנות, המחירים תמיד משתלמים, בין הזולים, שירות מצויין ומקצועי. ממליצה בחום.

הטלפון שבתיאור היה במלאי כמו שצויין באתר שלהם, כל הפריטים שמגיעים עם הטלפון זמינים בחנות למי שצריך

שרות מקצועי, אדיב ובעיקר גמישים לשינויים / עדכונים בהזמנה וכמובן, מחיר הוגן בהשוואה באתר זאפ

הזמנתי טלפון של סמסונג דרך האתר, למחר התקשרו להשלים את ההזמנה, ועל הדרך שאלו אם אני סגור על המכשיר, כי יש מכשיר במפרט דומה של וואן-פלוס זול יותר (בטון רגוע של שאלה ולא שיווק אגרסיבי) השתכנעתי והגעתי עוד באותו היום לאסוף מהחנות, הייתה חניה, ויצאתי משם תוך פחות מחמש דקות.

השירות היה מעולה מהיר ונדיב המשלוח היה מהיר הגיע ללא שריטה עד לבית, מחיר הוגן ממליץ בחום..

שירות מעולה מוצר ברמה גבוהה חווית קנייה פנומנלית אחזור שוב ושוב לקנות אך ורק מהייטק סטור .

החנות אמינה והמוצר סופק לאחר יומיים. ניציג החנות היתקשר לאמת את ההזמנה ולודא כי ההזמנה כוללת את הפרטים הנידרשים .

שירות מדהים עזר לי בחור בשם הראל אחלה גבר ובחור סבלני תודה רבה אחזור שוב בטוח

שירות אדיב ומקצועי. החבילה הגיעה בצורה מצויינת ללא שום סימני מכה או נזק. מומלץ מאוד!!

המוצר הגיע מהר, מוצר מקורי באריזה, אחלה חנות אחלה מחירים, אני מרוצה מאוד, תודה רבה.

ממליץ בהחלט . שרות טוב מהיר ואדיב . אני בהחלט אשקול לחיוב קנייה נוספת. תודה.

שירות אדיב, מחיר זול, מוצר "כמו שמתואר". מציעים מוצרים משלימים, אבל בלי לנדנד. חווית קניה טובה מאד.

ניתן מחיר הוגן, שירות ממש טוב, משלוח הגיע בזמן קצר, מוצר הגיע באריזה כמו שצריך.

שירות מהיר ואדיב, גם המשלוח הגיע במהרה ונמסר לי בתיאום איתי. המוצר מצוין והמחיר הכי זול שמצאתי

חנות מצויינת גם מחיר גם שרות. ביצעתי השוואת מחירים אצלם הכי זול ובדקתי מלאי טלאפוני תוך שעה המוצר היה כבר אצלי

שירות מצויין, מחירים סבירים ולפעמים יש מבצעים מאוד משתלמים בדגמים מסוימים אין הרבה חניה ולפעמים צריך לחכות בתור

מחירים מעולים ושירות טוב. המליצו לי על טלפון טוב לקנייה היה קצת תור ארוך בכניסה.

קניתי טלפון, השירות היה אדיב, המליצו גם על מוצרים אלטרנטיביים (שהחלטתי שלא מתאימים לי), והמכשיר הגיע בזמן. היה חסר מגן סיליקון, התלוננתי ומיד שלחו לי בנפרד (לקח שבוע בדואר).

אחלה שירות. אבל אתם חייבים להחליף שירות משלוחים כי השליחה עשתה לי אתה המוות. תודה

היה שירות טוב והמוצר הגיע במהירות ולפי מה שהוזמן כמו שצריך. ממליץ מאוד על החנות ורכישה דרכם

שרות מתחת לכל ביקורת - לא להתקרב ראו הוזהרתם. עשיתי הזמנה לפני שלושה ימים, התקשרתי לבצע את התשלום לקח לי הרבה זמן עד שבכלל ענו כשענו ענה לי מישהו מהמחסן למרות שחייגתי את הטלפון שרשום בהזמנה. אמרתי לו שיעביר אותי או שיגבה את התשלום אמר לי שהוא לא יכול והוא לא יכול להעביר אותי - ככה כל יום מנסה כמה פעמים מחכה ושובבבבבבבב עונים מהמחסן ושוב לא יכולים להעביר אותי. הכי חמור הוא שהמחיר בזאפ היה משהו והמחיר בחנות היה יותר יקר - האיש במחסן אמר שהוא לא יודע ומישהו אחר אמר לי שהמחיר עודכן ולוקח כשעה לעידכון - אמרתי לו שכבר עבר יום. חוויה זוועתית שמאוד מתאימה לשרות בארץ - תחת לכל ביקורת. אין סיכוי שאקנה שם ולא ממליץ לכם.

שירות מעולה המוצר הגיע בזמן, התקשרו גם לוודא שהכל בסדר שירות אמריקה, ממליץ בחום קניה בלא חשש