
חנות מעולה, הזמנו באינטרנט, שיגענו אותם ועדין השירות היה טוב ואדיב. רכשנו סלולר של סמסונג והמחיר היה המשתלם ביותר

חנות מעולה, הזמנו באינטרנט, שיגענו אותם ועדין השירות היה טוב ואדיב. רכשנו סלולר של סמסונג והמחיר היה המשתלם ביותר

ביצעתי רכישה של מכשיר סלולרי מסוג NOTE 20 ULTRA ביום שני. ביום שלישי יצר איתי קשר בטלפון נציג מטעם החנות, וביקש שאשלח צילום תעודת זהות למייל לצורך אימות נתונים, וביקש שאעשה זאת היום על מנת שהמשלוח שלי יצא לדרך כבר היום. לדבריו המשלוח נעשה באמצעות שליח ויקח 2-3 ימי עסקים. לאחר ששלחתי את המייל, יצרתי קשר עם החנות על מנת לוודא שהוא אכן התקבל, ואז לפתע נאמר לי שהאימות לוקח יום-יומיים, ורק לאחר מכן תישלח ההזמנה שלי. מההיכרות שלי עם טריקים והטעיות כאלה של חנויות, שאלתי מיד אם אקבל את המוצר בתוך 3 ימי עסקים כפי שנאמר לי בשיחה מוקלטת 5 דקות לפני כן, ושם החלה ההתנערות. מיד ביטלתי את העסקה. אז נכון, לא נפגעתי, אבל לא מקובל עלי שבמעמד ההזמנה נאמר לי משהו אחד ובפועל מתוכנן לי משהו אחר לגמרי. אני תכננתי לקבל את המכשיר לפני סוף השבוע, ותחילה גם נאמר לי שכך אכן יהיה. בשיחה השנייה הנציג אפילו לא יכל להתחייב שאקבל את המכשיר ביום ראשון. אז על מה ולמה לגבות דמי משלוח עבור משלוח של "2-3 ימי עסקים" אם לא כך הדבר? בלתי נסבל.

שירות מעולה! ממש ממליץ. קניתי oneplus Nord 2 בהמלצת המוכר, שהיה אדיב ונתן לי הסברים מפורטים. הייתה לי בעיה קטנה במגן מסך וישר כשהגעתי סידרו לי את הבעיה בשניה ובאמת באהבה. אחלה של חנות, לגמרי אני אחזור לשם כשאצטרך משהו טכנולוגי

שרות נהדר מקצועי ובחיוך תמיד כולל המלצות ומידע זה המכשיר ה 4 ממכם ועובדה שאנו לקוחות חוזרים

התקשרו לוודא את ההזמנה ושלחו אותה מהר. בדקו שהכל הגיע ושאין לי תלונות - ביוזמתם! ברור שהשירות חשוב להם :)

בפעם הראשונה שברנו קיבלנו שירות בינוני, בפעם השנייה בעת הרכישה השירות היה אדיב מקצועי ומהיר.

חנות מעולה,מחירים זולים,שירות חם אנשים מקצועיים ואדיבים,מומלץ מאוד לקנות משם. רכשתי שעון חכם תוצרת סמסונג.

מאוד מרוצים. הנציגים בטלפון איכפתיים, שירותיים ובעלי ידע במגוון הנרחב של המכשירים. הזמנתי סמסונג לבתי ותוך פחות מ24 שעות זה הגיע עם שליח. זה לא דבר מובן מאליו, אנחנו גרים בצפון ולקבל משלוח כזה מהיר מהמרכז זה לא דבר שזוכים לראות כל יום. זו לא פעם ראשונה ובהחלט לא הפעם האחרונה שאיצור קשר כשאזדקק לשדרוג הניידים...מומלץ

רכשתי פליסטיישן 5, היו ממש בסדר, ענו על שאלות, התקשרו לוודא איך לשלוח, והעיקר שלחו בזמן מוצר מושלם. מה עוד צריך? משה

קניתי מכשיר סמארטפון one plus ce2, מכשיר מצוין ושירות מעולה. שווה את המחיר, מהיר מצלמה איכותית, סוללה טובה

חנות טובה המחירים בהחלט הוגנים, היחס היה טוב ונשמח לשוב בעתיד לרכישות נוספות. תודה רבה

היה שירות טוב ואיכותי היה חווית קנייה איכותית אחזור לקנות שוב כל דבר שצריכה שם

נציג החנות חזר אלי ביום העבודה הראשון אחרי הרכישה באתר כדי לוודא פרטים ולבדוק אם אעדיף את "חבילת הפרימיום" (כולל הדבקת מגן מסך) המוצר הגיע מהר ובצורה מקצועית

טלפון מעולה! המצלמה מטורפת וגם הצלילים שהוא מפיק באיכות ממש טובה. הסוללה נטענת במהירות ומחזירה די הרבה זמן. אחלה שירות, תודה למוכר שהמליץ על הדגם הזה.

מענה מהיר שירות אדיב מקצועי הזמנתי שעון חכם לאישתי הציעו חבילה כוללת מגן רצועה ושנה אחריות ופינקו במשלוח חינם ומהיר פחות מ 24 שעות השעון כבר הגיע עם שליח

הזמנתי טבלט , כולל מגן מסך, הגיע בזמן , מרוצה מאוד, המגן מסך הודבק למסך ללא בועות ואבק

ל Itech Store יש מחיר טוב, שירות מעולה, משלוח היה מהיר - מומלץ בחום !

הטלפון הגיע ללא ספק משומש. : • קופסת הטלפון נפתחה !! • לא היה סרט מגן בטלפון !! • לא היה מטען כלול !! - מישהו שלף את זה מוקדם יותר? ItechStore מה זה?? אני לא יכול להמליץ על שירות זה לאף אחד.

המשלוח הגיע מהר מאוד והמוכר המליץ איזה מוצר הכי שווה לקנות. אני מאוד נהנה מהמוצר!

רכשתי ב 17/4/22 דרך האינטרנט s21 חבילה הכוללת מגן מסך כיסוי מטען ומטען אלחוטי לרכב ב440 ש"ח. ביקשתי שישימו את כמגן מסך הסיליקון. הכיסוי האחורי הגיע עם כיסוי אחורי של s30 , עם הרכבת הכיסוי האחורי נתגלו בועות. שלחו לי ל s21 , הרכבנו את הכיסוי האחורי ושוב נוצרו בועות על המסך. התברר כי התקנת הסיליקון לא תקינה. בינתיים הורדנו את הכיסוי האחורי ומה קרה ? הזכוכית קיבלה מכה בדופן ונסדקה. כעת צריך לבזבז זמן וכסף בהחלפת מגן המסך והזכוכית. השרות הטלפוני לא מסייע בעת רכישה באינטרנט צריך לרכוש מחנות שמספקת מוצר מושלם. חנות זו לא מומלצת על ידי.מבחינתי חנות זו רשלנית והפתרון שלהם להגיע אליהם בלתי הגיוני שכן אני מרוחק מהם. אין להם סניפים בארץ ולכן מי שרוכש שישקלל גם רכיב זה. בכל מקרה חבילת רכישה בנוסף לטלפון לא לרכוש - גם יקר, גם חתול בשק וגם מסכן את חווית הקנייה ואת הטלפון. הדירוג שלהם רחוק מ 4.5 כוכבים.

שירות טוב ומהיר. מענה לשאלות מהיר ומדוייק מעקב אחרי ההזמנה . משוב אחרי קבלת המוצר

חיפשתי לקנות טלפון. קיבלתי הוצעה והסבר מדויק עבור מכשירים לפי התקציב שלי. מוכרים אמינים וישרים הציעו לי מכשיר שלא חשבתי עלו. מאוד מרוצה מהקניה ומהשירות

ממש מעולה שירות אדיב ומהיר ממש אנשים נחמדים,וגם המוצר עצמו אני ממש מרוצה ממליץ בחום להגיע

שירות טוב רק שהיה בילבול.התעניינתי לגבי מכשיר אחר ושאלתי אם תומך nfc .הנציג אמר שכן אך בגלל שלא היה במלאי הציע לי מכשיר אחר .שהגעתי הביתה ראיתי שהמכשיר לא תומך nfc

רכשתי טלפון נייד Xiomi Redmi Note 11 PRO התקשרו והציעו לשדרג לדגם אחר - סירבתי, וקיבלו את זה בצורה יפה (לא לחצו). באותה שיחה הציעו לרכוש תוספות - רכשתי מגן מסך. המשלוח הגיע תוך יומיים שלושה (היתה גם שקיפות באמצעות מסרונים לגבי התקדמות הטיפול בהזמנה והמשלוח). בסך הכל אני מאוד מרוצה מהשירות!!!