קניתי לאבא שלי ליום ההולדת מכונת תספורת לזקן,הגעתי לחנות מיד נגשו לעזור לי ,אמרתי למוכר שאני מחפש משהו טוב ואיכותי, הוא מיד שלף את המכונה הכי יקרה בחנות ואמר לי שזו הטובה ביותר וגופה עשוי מברזל איכותי , שלמתי עליה כ 400 שח אבל האמנתי שזו מכונה טובה ותהייה מתנה ראוייה.בפועל אבא שלי התבאס מהמכונה ואמר לי שהיא לא תקינה,מושכת שערות,מכאיבה ולא עושה את העבודה כלל.לא האמנתי לו ומיד נסתי בעצמי ואכן המכונה פשוט לא עובדת כמו שצריך לכל הדעות.
חזרתי לחנות והראתי להם איך שהמכונה לא תקינה ולא עובדת טוב ואפילו הבאתי איתי את המכונה שלי על מנת להשוות ולהראות להם שזו שקניתי לאבא שלי היא לא תקינה.העובדים התייחסו אלי בזלזול ואמרו שאין מה לעשות.בקשתי לשוחח עם המנהל דורון שמו,אך הם אמרו שהוא נמצא במשרד למעלה ולא יכל לדבר עם לקוחות.לכשסרבתי לעזוב את החנות הוא ירד ועשה טובה שדבר איתי בכלל,התנהג בזלזול ועשה טובה שהסתכל עלי בכלל.הוא אמר לי שניתן לשלוח את המכונה ליצרן לבדיקה אך הוא לא מאמין שזה יעזור.אכן השארתי את המכונה שמה ע"מ שתשלח לבדיקה,לאחר שבוע חזרו אלי טלפונית ואמרו לי להגיע ושהמכונה תקינה ואין שום בעייה.הגעתי לחנות בפעם השלישית ואף אחד לא היה מוכן להתייחס אלי.למרות ששלמתי המון כסף למכונה כזו היחס היה מזלזל,נראה היה כי הם אדיבים וחייכנים רק בעת המכירה ,אבל כשיש בעייה ומכונה חדשה לחלוטין לא תקינה -אזי , אין עם מי לדבר. יחס משפיל ופוגעני.לא כדאי לקנות בחנות זו.
אמרתי להם שאינני מרוצה ואף אכתוב חוות דעת שלילית ודורון שמסתבר שהוא בעל החנות אמר לי שאין לו בעייה והוא אף רגיל לזה!! זה היה פשוט מביך ,נדהמתי לשמוע את התגובה שלו.
מקווה שעזרתי לאלו שמתלבטים.
מוטי טל.
תגובת החנות
נאמרו פה הרבה שקרים על החנות ועובדיה.לא נתיחס ללשון הרע.התיחסנו וטיפלנו בפניתו
מעל ומעבר.המוצר תקין לחלוטין.מוצר הגייני לא ניתן להחלפה ע"פ חוק.