
שירות מעולה ואדיב👌 נשמח מאוד לרכוש ממכם שוב תודה רבה על השירות אין עליכם אלופים!!

שירות מעולה ואדיב👌 נשמח מאוד לרכוש ממכם שוב תודה רבה על השירות אין עליכם אלופים!!

המוכר התפנה להסביר לי על המוצרים וסייע לי לבחור את המוצר שרציתי התן שירות מיטבי בסבלנות ומקצועיות

יחס חם ושירות מהיר, הסבר מפורט על המוצר הספקים והסוגים בין הקונסולות שירות נהדר !

ניב עזר לנו. בחור אדיב. מקצועי. אמיתי. תקתקן. בקיצור לכו רק ניב! מומלץ בחום רב!

כיסאות גיימינג איכות טובה ומאוד נוחים. במחיר הוגן שירות מצויין. קיבלתי את המוצר עם תיאום מראש

שירות מעולה, מהיר, אמין, אדיב. אין הפתעות.כבר כמה פעמים שאני קונה מוצרים אצלם ו תמיד מרוצה.

כל התהליך משלב ההזמנה באתר ועד קבלת הפריט המוזמן, הכל היה בסדר גמור. תודה רבה.

ברצוני לציין את השירות המדהים שקיבלתי מהמוכר ניב שידע להמליץ ולהסביר באורך רוח ועם חיוך.מחירים סבירים וחווית קניה נהדרת. אשמח להמליץ לחברים .

שירות מהיר ואדיב, וגם במחיר הכי זול שראיתי עבור המכשיר הספציפי הזה ... Redmi note 11s

הזמנתי טאבלט כמתנה ליומולדת של בת שלי. לא הגיע לא בזמן של בהול, לא בכלל באותו שבוע... רק אחרי 9 ימים... לנציגי חנות לא היו תשובות. שירות - אפס ובמינוס. למי שרוצה לדעת איך היה: בזמן ההזמנה הסברתי חשיבות של זמנים בשיחה. שלמתי על משלוח בהול מאחד עד שלושה ימים. בבוקר של יום שלישי התקשרתי לוודא שיגיע בזמן המובטח - אף אחד לא חזר אלי אחרי צהריים של אותו יום התקשרתי שוב, הבטיחו לדבבר עם חברת שליחיות... לא חזרו אלי וקיבלתי גורנישט בוקר יומהולדת - אני מראה לילדה תמונה של המתנה, מתקשרת לחנות, חוזרים אלי אחרי שתיים בצהריים - בלי תשובות, בלי הבנה איפה זה עומד ואם אקבל ביום עצמו של היומהולדת (החרנו אבל איכשהו יכול לעבוד). לא חוזרים ולא קיבלתי. לא קיבלתי, לא שיחה חוזרת ולא תשובות ולא המשלוח. בערב קיבלתי SMS מחברת שליחויות... קיבלו את ההזמנה שלך מחנות... יום שישי, מתקשרת, אומרים לי שלמה אני ככה - מנסים לעזור... כמובן שוב אף אחד לא חזר עם תשובה מתי אקבל. קיבלנו את המשלוח רק ביום רביעי בשבוע אחרי.

שירות מעולה נהנתי מאוד לרכוש היה צוות מאוד נחמד הסביר לי הכל בלי לחץ ממליץ בחום

היה שרות מצויין הגיע לפני הזמן שליח לבית למרות ששילמתי פחות רק למשלוח למרכז חלוקה

קנינו כסא גיימינג, שהגיע תוך ימים בודדים הביתה עטוף בקפדנות ועם כל מה שצריך להרכבה. נתקלנו בקושי קטן בהרכבה ולאחר מייל ששלחנו לאיש הטכני של החנות חזר אלינו ממש מהר ועזר לנו לשביעות רצוננו. שירות נהדר ומוצר איכותי.

אני ממליץ בחום אחלה שירות משלוח מהיר תוך 4 ימים הגיע המוצר חבריה אחראים מוודאים שהכל תקין

הנציג היה אדיב, כשנכנסתי דיי מהר קיבלתי שירות, הנציג הסביר על מכשירים וחלופות ונתן מענה לכל מה שנשאל

שירות לקוחות מאוד טוב, זול לעומת חנויות אחרות בקרבתי, קניתי גם Samsung S22. 100% יקנה שם עוד פעם.

שירות נפלא, מענה מהיר ומקצועי. המוצר היה במלאי והיה ממש פשוט לשלם ולבוא לאסוף. תענוג.

שירות מעולה הכל עבר חלק ובצורה מהירה תודה רבה להייטק סטור על השירות ממליץ ממליץ

הכל היה בסדר גמור. המענה האנושי מתפקד כמו שצריך. חזרו אלי לוודא את ההזמנה והומלץ לי על מכשיר מתקדם יותר באותה עלות.

אחלה שירות, מחירים מאוד אטרקטיביים, מגוון רחב של מוצרים ושאוורמה צמודה, מה עוד אפשר לבקש

שירות מעולה אדיבים מאוד וזולים מאוד! בוודאות אחזור אליהם שוב אין שאלה בכלל !! !! !!

וואלה אחלה חנות משלוח מהיר ועד הבית אחלה טלפון מצלמה ובטריה מעולים אחלה מגנים חזקים

המחיר היה ברור יחס טוב מאוד וכשהגעתי לחנות קיבלתי את המוחר במהירות עם הסבר קצר...

שירות מהיר וטוב עם נציגי שירות סבלנים ומצוינים ממליץ מאוד על קניה מוצרים בחנות הזאת.

ממליץ על החנות. רכשתי כבר כמה פעמים בחנות דרך אתר האינטרנט ובכל הפעמים השירות היה מהיר ומעולה. גם כאשר נזקקתי לשירות לקוחות הכל עבר מהר וללא בעיות.