
המוצר הגיע פחות מ24 שעות אחרי ביצוע ההזמנה - מוקדם בהרבה מההתחייבות, תאם לצבע שביקשתי ולתיאור המוצר באופן כללי. החשבונית נשלחה למייל בעת ביצוע ההזמנה. המחיר היה אטקרטיבי.

המוצר הגיע פחות מ24 שעות אחרי ביצוע ההזמנה - מוקדם בהרבה מההתחייבות, תאם לצבע שביקשתי ולתיאור המוצר באופן כללי. החשבונית נשלחה למייל בעת ביצוע ההזמנה. המחיר היה אטקרטיבי.

הגיע מהר מחיר סביר ביצוע הזמנה קל עשרים מילים זה יותר מדי אין מה לכתוב מעבר לציונים הרגילים אם יש מה לכתוב כנראה שהייתה בעייה וזה לא טוב

בדיוק כמו שקנייה צריכה להיות נגיעה אחת מזמין ומקבל מחיר מעולה אכות אכות שמיעה טובה מאוד הזמנתי שוב עוד אזניה מהם

הגיע מהר מהמצופה ומההתחייבות באתר, דיווח מפורט במייל וחווית קניה באתר וכמובן המחיר הוזל והמשלם שהוצע לי (30 ש"ח פחות מחנות רגילה. ממליץ.

בתאריך 21/7/14 נקנה המוצר דרך אתר החברה. בתאריך 31/7/2014, 10 ימים לאחר מכן, המוצר לא הגיע אליי. התקשרתי ונענתי שהמוצר טרם הגיע לחנות אפילו!!! חבל שאף אחד לא טורח לעדכן ובינתיים הזמנה שהייתה דחופה עבורי נאלצת להתעכב. 5 ימי עסקים? משלוח מהיר? לא באלקטרופוטו.
שלום היה עיכוב בקבלת המוצר לחנות בגלל בונדד אשדוד שעבדו במלחמה עד שעה 12 עם הלקוח הסליחה

החבילה הגיע ממש מהר, המוצר עצמו ממש איכותי, תוצרת שנת 2014 (ישיר מהמיפעל :)) מה שקצת בלבל אותי - לא היה חשבונית בתוך החבילה - שלחו אותו בנפרד מראש למייל שלי.

תיפול מהיר. הגיעה יומיים אחרי הזמנה. בלי בעיות. המוצר בדיוק משהזמנתי.לא היה צורך ליצור כשר עם החנות - אז אין מלהוסיף בכשר לשרות לקוחות של החנות.

ספק מצוין, בקניה הזו ישר חיפשתי האם הספק הזה גם מוכר את המוצר שרציתי, אני ממליצה בחום שירות מהיר וטוב

הזמנתי באתר האינטרנט, כבר באותו יום קיבלתי אישור שהמוצר נשלח בדואר. באתר היה כתוב שיגיע תוך 5 ימי עסקים, הגיע בתוך 4 ימי עסקים. האזניות במצב מעולה, אריזה מקורית כולל תעודת אחריות.

חווית קניה מעולה: שירות אדיב ועוזר מאוד, המוצר היה זמין כמעט מיד (ביצעתי איסוף עצמי). תודה רבה לאנשי החנות שעזרו לי עם הרכישה ועונ בסבלנות על כל שאלותי

יעילים ואדיבים . בחרתי לרכוש אצלם את המאוורר למרות שלא היו ראשונים ברשימה בזאפ, בזכות נסיון חיובי עם רכישות קודמות. התקשרו כמעט מיד להודיע שאין במלאי את הצבע המבוקש ובחרתי אחר. המשלוח הגיע למחרת ישירות אלי למרות שבחרתי במשלוח בדואר כדי לחסוך בתשלום על משלוח ישיר.

המוצר שהזמנתי היה חסר במלאי. התקשרו מהחנות במהירות ובאדיבות, הציעו לי מוצר חליפי, לא פחות טוב, במחיר זול יותר כולל זיכוי. יפה, אדיב ומקצועי. הגיע למחרת והתוצאה מצוינת.

ביקשתי לשלוח בדואר רגיל והגיע למחרת ע׳׳י שליח (לצפת) בלא תוספת תשלום! מחיר הכי נמוך בשוק למוצר זה. אין תלונות -מומלץ

החלטתי לרכוש מכונת תספורת מדגם נמוך יותר בהמשך לחוות דעות חיוביות באתר זאפ. התקשרו אלי להגיד לי שאין להם את הדגם שרציתי אלא דגם מתקדם יותר, שעולה יותר. בסופו של דבר הציעו לי לקבל את הדגם המתקדם יותר באותו מחיר של הדגם שהתכוונתי לרכוש. המוצר הגיע בתוך ארבעה ימים. בסך הכל חוויית קניה מצויינת.

המוצר הגיע תוך יום! ההזמנה וכל ההתנהלות נראית מקצועית ביותר. המוצר הגיע עם שליח עד הבית למרות שבחרתי משלוח בדואר ישראל לא מבין למה זה קצר

הזמנתי המוצר דרך האינטרנט, מיד קיבלתי מייל עם אישור הזמנה. יום למחרת כבר נשלח אלי מספר מעקב. קיבלתי את החבילה מאוד מהר

ההזמנה בוצעה בקלילות. צפיתי שייקח כשבוע, אבל הפתיעו אותי והגיע תוך יום וחצי (הזמנתי בראשון בערב והגיע עם שליח ביום שלישי בבוקר).

בשניה ששלחתי את ההזמנה קיבלתי מייל שהיא הועברה לטיפול ויום לאחר מכן קיבלתי מייל נוסף שהמשלוח יצא לדרכו. בסופו של דבר, יומיים לאחר שביצעתי את ההזמנה, המוצר כבר היה אצלי בשימוש. תענוג. תודה רבה.

הזמנה קלה אמצעות הטלפון, המוצר הגיע במהרה כפי שמפורסם. בהזמנה מסרתי בטעות דואר אלקטרוני לא נכון, בקשתי לתקנו כביכול תוקן אבל לא קיבלתי פרטי הזמנה לכתובת החדשה, הפניה הייתה דרך האתר שלהם אולם לא קיבלתי שום התייחסות.

תהליך הזמנה נוח וקל, הזמנה הגיע לפני הזמן הרשמי. סה"כ מאוד מרוצה. ממליץ בחום על החנות הוירטואלית של חברת אלקטרופוטו.

נרכש באינטרנט באמצעות זאפ,המשלוח הגיע תוך ימים ספורים, והמוצר מצויין לא הייתה לי אינטראקציה עם החנות ישירות אך אני מרוצה בהחלט מהמשלוח המהיר

הזמנה קלה, המוצר הגיע במשלוח רגיל תוך יום אחד. המחיר טוב. פעם שניה שאני קונה כאן ללא בעיות ובשירות מהיר ויעיל.

הכל היה 10 !!! זריז ... ארוז כמו שצריך ... שירות מצויין ! תמשיכו כך מוצר מכונת גילוח 3 ראשים של philips norelco

הזמנה נוחה, חלקה, משלוח בזמן, לא היו תקלות. ממליץ בחום. לא הזדקקתי לשרות לקוחות - לא נוצר צורך. תשלום ב PAYPAL מאוד נח

הזמנתי בראשון בדואר שליחים (3 ימי עסקים והמשלוח אצלך) ההזמנה הגיע בראשון שבוע אחרי " בגלל בעיית מלאי וזמינות של המשלוחים". לא טרחו לצלצל לעדכן, שהתקשרתי ברביעי אמרו שיחזרו אלי אחרי 5 דקות וחזרו יום אחרי לבשר שהמשלוח לא יגיע. פרט לזה המוצרים שרכשתי תקינים.