
יכולה להמליץ באהבה על סיטי דיל הזמנתי מגהץ דרך הטלפון שירות מדהים סבלני מהיר אמין ומשלוח זריז עד הבית אפילו לא הייתי צריכה ללכת לחנות .

יכולה להמליץ באהבה על סיטי דיל הזמנתי מגהץ דרך הטלפון שירות מדהים סבלני מהיר אמין ומשלוח זריז עד הבית אפילו לא הייתי צריכה ללכת לחנות .

שירות מהיר ויעיל אחזור לקנות שוב. התקשרו גם בסיום האספקה לוודא שהכל תקין והמוצר הגיע כנדרש

קניתי קניה אינטרנטית אוזניות מבטלות רעשים מדגם bose 35 השירות הטלפוני היה טוב והמליץ על מוצר במחיר סביר, משלוח היה מהיר המוצר טוב

ממליצה מאד לקנות דרכם. רוצה לציין מאד לטובה את אתר סיטי דיל. זאת הפעם השניה שקונה דרכם. הזמנתי ביום חמישי שואב אבק , למחרת הוא כבר היה אצלי. בנוסף, היתה לי לפני כן בעיה בהזמנה דרך האינטרנט, מיד ענו לי בטלפון והיו קשובים ואדיבים. ממליצה

שירות מעולה !!!!! מחירים הכי נמוכים בשוק!!!! רכשנו מהם את כל המוצרי חשמל לבית , התאימו לנו בסבלנות בדיוק את המוצרי חשמל שמתאימים לדרישות שלנו במחיר הטוב ביותר ועדיין מוצרים שהם איכותיים מהחברות הכי מובילות ! באמת המלצה חמה ואמיתית תודה לצוות סיטי דיל

נקנה מיקסר הגיע זריז . כרגע עובד מצויין הוזמן דגם אחר אך לא היה במלאי . נשלח דגם davo pro ללא חיוב נוסף

קיבלתי שירות מעולה! אפילו התקשרו אחרי שבוע לבדוק שהכל עובד! מחיר היה טוב והיה במלאי בלי צורך להמתין. ממליץ בחום!

הקנייה בסיטי דיל הייתה איכותית ביותר. השירות היה מקצועי והציעו לי מייבש מצויין של AEG במחיר הנמוך ביותר ברשת. גם לאחר הקנייה דאגו ליצור קשר ולוודא שהכל כשורה. ממליץ בחום לקנות דרכם מכשירי חשמל

שרות מעולה קניתי קודם תנור לוודא שהכל מסופק כראוי ראיתי שהכל מצוין והזמנתי את הכיירים

אחלה חווית קנייה, סיפקו את הטלוויזיה תוך 2 ימי עסקים. גם הבחור שמתקין את הזרוע היה מקצועי ויעיל. תענוג!

שירות 100 אחוז חברה עם יעוץ מקצועי וממש טוב ממליץ בחום לעובד איתם תמיד עונים במיקצועיות

שירות מהיר ומקצועי. בהתחלה הזמנתי מדיח של חברה אחרת אבל בשיחה עם נציג החנות הבנתי שהוא פחות מתאים לי וישר החליפו לי את ההזמנה למדיח של אלקטרלוקס. המדיח הגיע בזמן שתואם מול החנות,בלי עיכובים. בסה"כ מרוצה מהמדיח

היה שירות מצויין המשלוח הגיע בזמן חנות מצוינת עזרו בבחירה וענו על כל השאלות בהקשר למוצר

שרות אדיב ויחס הולם. אספקה מהירה (בתוך יומיים עד שלושה). התנסתי מספר פעמים ולכן ממשיך רק איתם!! ללא אינטרס!!! ממליץ בחום

התקשרתי לחנות, אשת המכירות ניסתה לעזור לי באופן אישי, כדי שאקבל את המוצר בזמן, כשהמוצר הגיע היא התקשרה לוודא. שרות אדיב מעבר למצופה, משלוח מהיר, מאד ממליץ

הזמנתי את הטלויזיה בסיטי דיל סניף פתח תקווה. השרות במהלך הקניה היה טוב מאוד. לאחר שהודעתי על בקשת הובלה היא התקבלה במהירות.

שירות מהיר יעיל ובלי לנסות למכור מוצרים מקבילים,מחיר אטרקטיבי ויבואן רשמי .המקרר הגיע בזמן כפי שסוכם והמוביל היה אדיב ושירותי.

ב6.12.21 רכשתי מוצר. כמה ימים אחרי התקשרו אלי להודיע שהדגם שרכשתי לא קיים במלאי ויש אפשרות לקבל דגם אחר. הסכמתי. עבר חודש ועדיין לא קיבלתי את המוצר...וגם פניה שהשארתי באתר עם סטטוס "סגור" ללא מענה!!!!! אני קונה קבוע דרך הזאפ וזאת הפעם הראשונה שנפלתי על הקניה בחנות שלא נותנת מענה ולא חוזרת ללקוח.

המוכר בחנות( נדמה לי ששמו אולג) היה מאד מקצועי ושכנע אותי לבחור דגם אחר מזה שהתכוונתי לבחור. בדיעבד הוא צדק ואנחנו מרוצים מאוד מהבחירה.

השליח הגיע צעק עלי שאשמור לי על האוטו שלו ושהוא לבד.איים שלא יספק לי את המייבש אם לא ארד לשמור לו על האוטו איימתי שאבטל את העסקה.אחכ אמר שהוא ישים את המייבש ליד הדלת ואני אסתדר ואכניס אותו לבית אמרתי שאני לא מוכן. בסוף הוא הניח את המייבש באמצע הסלון.הוא לא הסכים לשים את המייבש מעל מכונת הכביסה גם לא בתוספת תשלום והלך כשהוא משאיר אותו לי לחפש סבל שיעלה אותו על מכונת הכביסה. וגם קיבל תוספת תשלום על קומה רביעית. כבר הרבה זמן לא קיבלתי שרות כל כך גרוע ממישהו והוא קיבל גיבוי מלא מסיטי דיל.לא זוכר מתי פעם אחרונה נתתי חוות דעת כל כך גרועה ובצדק!!!

הזמנתי מייבש כביסה AEG בתאריך 25.12.2021 מבטיחים אספקה מהירה 4-5 ימי עסקים. או שהם לא עבדו השבוע, או שהמילה שלהם לא שווה הרבה. אף אחד לא התקשר, לא שלח הודעה, כלום. רק לקחו כסף. התקשרתי בשישי - יש רק צוות מכירות, אין עם מי לדבר. שוב, יודעים רק לקחת כסף, לא לתת שירות.
בוקר טוב תודה שרכשת בסיטידיל הזמנת באתר ביום 25.12.21 הזמנתך הועברה לספק ביום 26.12.21 אנו מספקים מאות מוצרים כל יום עם השירות הטוב ,המהיר והנעים ללקוחותנו לצערנו נקלענו לתקופה של ספירות מלאי אצל היבואן ובחברת ההובלות,הדבר גרם לעיכוב של יומיים מעבר לשיגרה מייד עם סיום ספירות המלאי תואמת לאספקה היום מאחלים לך הנאה מלאה מהמוצר בנוסף נשמח להעניק 100 שח הנחה לרכישה הבאה איתך הסליחה תודה יום נפלא צוות סיטי דיל

לא היה לנו מייבש עד עכשיו ומאז שקנינו אותו (לפני חודש בערך) אנחנו מרוצים בינתיים. קיבלנו את המוצר בזמן והשירות היה טוב מאוד.

שירות מעולה רכשתי טלוויזיה של שיומי במחיר פצצה זול והכל עובד פיקס גם השירות של העובדים היה נדיב מאוד.

שירות לקוחות נחמד ואדיב בטלפון, לא יכלו לספק את מה שבחרתי אז סיפקו משהו יותר חדיש בתוספת קטנה למחיר. המשלוח הגיע מהר ולפי מה שתיאמו איתי.

המוצר הגיע תוך יומיים והתיאום מדוייק. קבלתי שירות מצויין. יעוץ אדיב ומועיל. ממליצה על המוכר