
שירות מעולה . גם ביצוע ההזמנה באינטרנט קל להבנה . וגם המעקב אחרי ההזמנה. כמו כן היה מוכן לפני הזמן שהובטח ולכן התקשרו אלי להודיע .

שירות מעולה . גם ביצוע ההזמנה באינטרנט קל להבנה . וגם המעקב אחרי ההזמנה. כמו כן היה מוכן לפני הזמן שהובטח ולכן התקשרו אלי להודיע .

תוך כדי מילוי הזמנה באתר באינטרנט התקשרה המוכרת מהחנות וסיימתי את ההזמנה דרכה,המוצרים הגיעו יחסית מהר דרך QuickBox גם זול מהחניות בעיר גם מוצר אורגנלי.

שירות מהיר וטוב. מוצר טוב. האתר נוח וקל לתפעול אפילו למי שלא מבין במחשבים כל כך.

ההזמנה היתה מהירה והחיוב היה מיידי אבל מהרגע שהחברה לקחה את הכסף זהו נגמר הסיפור המוצר היה צריך להגיע עד 7 ימי עסקים כמו שרשום אצל באתר עם חברת השליחויות quickbox אבל הזמו עבר ושום דבר עדיין לא הגיע ולאף אחד שם אין תשובות בשבילי איפה החבילה וגם כל פעם שאני מתקשר לחברה אז אוטומטית מעבירים אותי למרכז הודעות שלהם לצורך השארת הודעה פשוט שרות גרוע ביותר לא נתקלתי בשרות כזה בחיים שלי מומלץ לחפש אתר אחר להזמין ממנו ולא לנסות לחסוך את הכמה שקלים האלה כי הם יחזרו אליך בטרטור ובטלפון חסרי תשובות

ההזמנה בוצעה ושולמה ביום 24/11/15. אמורה להגיע אליי תוך 5-7 ימי עסקים. היום 13/12/15 כמעט 3 שבועות אחרי - שהם 13 ימי עסקים ! החבילה עדיין לא הגיעה אליי ! כמובן שהתקשרתי מספר פעמים אליהם במהלך התקופה הזו, בפעמים שכן הצלחתי לתפוס אותם במקום לקבל מענה קולי, לא ידעו לתת לי תשובות מספקות, או שהבטיחו שיחזרו אליי עם תשובה, אך לא עשו כן. כמו כן, אין מקום להאשים את הדואר כי ההזמנה בוצעה דרך Quickbox, וגם הם כנראה די מפשלים, כי שלשום יום ו' בשעה 14:30 שלחו לי סמס שההזמנה הגיעה וממתינה לי אצל הספק (חנות), אך כרגע חזרתי מהספק בידיים ריקות - ההזמנה לא באמת הגיעה אליו. אני לא נוהג להתלונן על בעלי עסקים, אך בכל החנויות האחרות שהזמנתי בעבר (טונר למדפסת) הוא הגיע אל ביתי תוך יומיים שלושה בקלילות ובפשטות, וכאן החוויה שונה לגמרי לרעה. עדכון נכון ליום 16/12/2015 - בא לציון גואל ! הטונר הגיע אל ביתי עם שליח מיוחד. לטענת מחסני דיו, חברת QuickBox איבדו את החבילה שלי ולכן היא לא הגיעה אליי, בתגובה הוציאו מחסני דיו שליח אליי עם מוצר חדש ממחסניהם, יחד עם מטען לסלולארי כפיצוי על ההתנהלות עד כה.

שירות מצויין, שירות הלקוחות זמין למענה מיידי ומענה אדיב, נהנתי מהמוצר, מוצר טוב ואיכותי, המוצר קיים במלאי, והאספקה מהירה. ממליץ בחום.

שירות מקצועי ומהיר, ולא בפעם הראשונה. המשלוח הגיע ארוז היטב ובמהירות. איכות המוצר גבוהה והמחירים אטרקטיביים. הקניה דרך האתר מאוד קלה ופשוטה. ממליץ בחום על החנות!

שירות מהיר אדיב ולא בפעם הראשונה. המשלוח הגיע במהירות . ארוז כמו שצריך. איכות המוצר גבוהה

אני רכשתי המוצרים ב8/11/15 וקיבלתי את המוצרים היום 23/11/15 בדרך הQuick Box. וזה אחרי מספר טלפונים. Quick Box רחוק מאוד מ Quick! מאוד לא יעיל ואני התחלתי לברר אחרי 8 ימי עבודה למה המוצרים לא היגיו עלי. ולא היה לי החשבה. אני מאוד מאוחזב מהשרות.

המשלוח לא הגיע בזמן. אין דרך ליצור קשר ישירות עם החנות אלא רק דרך מרכז הודעות שלא יודע לתת מענה, אלא רק להגיד שיחזרו אליך. לאחר שהמשלוח הגיע סוף סוף, (הייתי צריך להתקשר מספר פעמים ומעולם לא חזרו אליי) ראיתי שהגיע הטונר הלא נכון. גם במקרה זה לא היה לי דרך ליצור קשר עם השירות לקוחות, לבסוף חזרה אלי נציגה שהציעה לי שתשלח לי את הטונר הנכון עם שליח, גם המשלוח הזה לא הגיע. אחרי המון התעסקות לא קיבלתי את הטונר המתאים, השירות לקוחות הוא אחד הגרועים שנתקלתי בו בכל ימי חיי.
אנו מתנצלים על אי הנעימות ללקוח, במקרה זה הלקוח הזמין משלוח בדואר ישראל ללא תוספת תשלום, לעתים ישנם עיקובים בשירותי דואר ישראל אשר אינם תלויים בנו. ברגע שגילינו שהייתה טעות בהזמנה שלחנו על חשבוננו משלוח אקספרס עד לביתו על מנת לתקן את הטעות שנעשתה, לצערנו שירותי אקספרס בקיבוצים וישובים מרוחקים לוקח כשלושה ימי עסקים, לבסוף הלוקח ויתר וקיבל את כל כספו בחזרה, אנו מתנצלים על התקלה ועושים כמיטב יכולתנו לשמור על רמת שירות גבוהה ולשפר את היכולות הלוגיסטיות שלנו גם ליישובים וקיבוצים מרוחקים.

רכשתי באתר שני ראשי דיו ב 18.10 מספר הזמנה 361710, ההזמנה עד היום לא הגיע (כ24 ימי עסקים אחרי) לאחר 10 ימי עסקים התקשרתי לדעת מדוע לא הגיע ההזמנה. התירוצים שקיבלתי היו מגוחכים אז אני אפילו לא אפרט אותם כאן. לאחר 14 ימי עסקים התקשרתי שוב והובטח לי הזמנה חדשה עם דואר רשום, מה שהתברר כשקר, ועוד נסיון להוריד אותי מהקו. בשורה התחתונה עד היום נשארתי ללא המוצר ועם הרבה קבלות של אופיס דיפו שם נאלצתי להדפיס. להתרחק!!!

קניה באתר מאד קלה ופשוטה. מחירים אטרקטיביים. מרגע השלמת הקניה שירות מתחת לכל ביקורת. הזמנתי טונר למדפסת לפני 10 ימים, לפני יומיים הגיע דרך quick box טונר לא מתאים למדפסת ו. דיברתי עם שירות לקוחות שהבטיחו שלמחרת יגיע שליח ויבצע החלפה. לא רק שלא הגיע שליח, מאז אני מבלה במרדף אחר שירות לקוחות. שלוש פעמים לקחו ממני פרטים והבטיחו לחזור ואף אחד לא חזר. עדיין ממתינה למוצר שעבורו שילמתי.
אנו מאוד מתנצלים על התקלה שנגרמה ללקוחה, לצערנו טעויות אנוש עלולות לקרות בפריטים במשלוח אם זאת מיד לאחר שהתגלתה הטעות הזמנו שליחות אקספרס על מנת להחליף את המוצר על חשבוננו אך הלקוחה לא ענתה לטלפון כאשר הגיע השליח. שימו לב, שעות הפעילות של שירות הלקוחות הנם בימים א'-ה' בין 9:00 בבוקר ל16:00 אחה"צ לצערנו הלקוחה ניסתה להשיגנו מחוץ לשעות הפעילות ואנו חוזרים להודעות רק בבוקר למחרת.

חיפשתי דיו למדפסת, שכידוע זה מוצר יקר, לכן הופתעתי מאוד מהמחיר הנמוך של הדיו. הזמנתי 2 ראשי דיו (שחור וצבעוני) במחיר שבו הייתי קונה בדרך כלל אחד!! הגיע מהר מאוד בשירות קוויקבוקס. שורה תחתונה - זול מאוד, מקורי (הכי חשוב), משלוח מהיר. ממליצה בחום על החנות, בטוח אזמין שוב!

פעם ראשונה שקניתי אצלם דיו, ביצעתי הזמנה באינטרנט וראיתי שהם מתחת לבית שלי בתל אביב, ירדתי לאסוף מהחנות ולאחר שהגעתי הביתה הדיו לא הדפיס, חזרתי לחנות להחזיר את המוצר והנציגה אמרה לי שהייתי צריך להוריד את המדבקה מהמחסנית. הבעיה נפתרה, שירות אדיב ומקצועי, מחיר טוב וזמינות. טוב לדעת שיש פה חנויות כאלה

אחלה אנשים אחלה שירות אחלה מחיר כל המוצרים במלאי מחיר הכי זול שמצאתי לאחר בירור יסודי יש תמורה מלאה לתשלום לירון טיפל בי ביעילות מקצועיות ואדיבות ממליץ בחום רב !!!

בדרך רוכש באמצעות האינטרנט מתחייב על ההזמנה ונכנס לחנות לתשלום ואיסוף. העובדים בחנות מקצוענים ונותנים ייעוץ לגבי המוצרים השונים והתאמתם לצורכי הלקוח, שרות מהיר ומעולה

הזמנתי דיו תואם שחור וצבעוני . היה עיכוב ממושך בהגעה . הייתי צריך להתקשר מספר פעמים עד שתפסתי אותם . הדיו השחור ישן . תאריך ייצור 6/3/09 ... תקע לי את ההדפסות וגרם לתופעות מוזרות בהדפסה - הדפסה חלקית מטושטשת וכו' . להתרחק . עדיף לקנות יקר מחנות קרובה ומוכרת ולהנות

לצערי, לא קראתי את הביקורת האחרונה שלפני. קיבלתי הודעה שמהמלוח הגיע. כשהגעתי לקבלו התברר שלא כך. התקשרתי לחברת המשלוחים שסיפרו על תקלה, התקשרתי למחסני דיו שם אמרו לי שאם המשלוח היה חשוב לי מדוע בחרתי במשלוח חינם ולא בשליח עד הבית. עד היום לא קיבלתי דבר, וכעת גם לא חוזרים אלי. להתרחק בהם!!!
הלקוח ביקש את החבילה שתשלח אליו בדואר רשום, החבילה יצאה מאצלנו יום לאחר ביצוע ההזמנה, זמן האספקה לפי דואר ישראל הנו 7 ימי עסקים, לצערנו עלולים להיות עיכובים בדואר, ברגע שראינו שהחבילה התעכבה יומיים מעבר למצופה ביקשנו שלא יאסוף את החבילה מהדואר והוצאנו שליח עד ביתו בחינם, חשוב מאוד, במידה וברצונכם לקבל חבילה באופן דחוף ניתן להגיע לחנותנו בתל אביב או בנתניה או להשתמש בשירותי האקספרס שאנו מציעים על מנת למנוע עיקובים.

קניתי דיו בתאריך 4.08.15 הספקה 7-10 ימים ולא קיבלתי. התקשרתי למחסני דיו בתאריך 16.08 התקשרתי לבדוק. הבטיחו שיחזרו תוך שעתיים. לא חזרו. התקשרתי שוב ובחורה אמרה לי שאין נציגי חנות .הם רק מעבירים מידע והבטיחה שיחזרו אלי עד 11 בבוקר בתאריך 17.08 אף אחד לא חזר . שוב התקשרתי ובחורה אחרת אמרה שנחזור עד 11בבוקר בתאריך 18.08 התברר גם שלדבר עם עובדי מחסני דיו בלתי אפשרי. אף אחד לו חוזר ואף אחד לא מטפל. אין עם מי לדבר. לא לקנות, להיזהר!!!
הלקוח הזמין חבילה בדואר רשום והחבילה יצאה בזמן אך לצערנו ישנם עיכובים ובעיות בדואר ישראל בתקופה האחרונה. בוצעו מספר ניסיונות להשיג את הלקוח במהלך מספר ימים עד אשר השגנו אותו, לבסוף שלחנו לו חבילה נוספת עם שליח על חשבוננו. שימו לב כיום הכנסנו את שירותי QuickBox אשר יעיל יותר מדואר ישראל.

זו רכישה שנייה שלי באתר זה. הפעם הייתה טעות של היצרן: בתוך אריזת הניילון האטומה של טונר המסומן כאדום היה ארוז טונר צהוב. עובדי החנות טיפלו בתקלה לשביעות רצוני המלאה! (שני, אלונה, לירון)

אמנם היה עיכוב קטן במשלוח, אבל אני נוטה להאמין שזאת אשמת הדואר עם השירות הגרוע שלהם. בסך הכל, קניה זולה, בטוחה ומשתלמת. ממליץ בחום.

שוחחתי עם שני הנפלאה משירות הלקוחות, ואני חייב לציין שהשירות היה מקצועי, אדיב וענייני... שירות ללא דופי.. וגם בקשתי למשלוח מהיר התקבלה וכבר באותו יום נשלח אליי המוצר. ישר כוח !!

הזמנתי את המדפסת ביום רביעי אחרי הצהריים, וכבר ביום ששי בבקר המדפסת הגיעה לביתי עם דואר שליחים! בנוסף, הזמנתי ערכת ראשי דיו, ובמשלוח חסר ראש הדיו השחור. ביום ראשון בבקר טלפנתי לחנות וכעבור שעתיים קיבלתי מייל חוזר עם מספר המעקב של החבילה עם ראש הדיו שנשלחה לביתי בדואר רשום! שרות אדיב, זריז ואמין.

הזמנה אינטרנטית נוחה. לאחר ההזמנה נציג טלפוני מוודא את נכונת ההזמנה. משלוח בדואר רשום בחינם באופן מיידי. בנוסף, קיבלתי חבילת עטים בחינם בגלל שהזמנתי באתר (ומה שהפליא אותה היה שביקשתי לאחר את שתי ההזמנות להזמנה אחת ולמרות זאת קיבלתי פעמיים את חבילת העטים בחבילה המאוחדת). לא פעם ראשונה שקניתי שם ולא פעם אחרונה...

חוויית הקנייה באתר פשוט נוראית. המחירים מצויינים אין ספק, והזמנתי מהם בעבר. אבל הבעיה - אני מתחבר לאתר ומנסה לאפס את הסיסמה שלי. הוא שולח לי את הסיסמה ואני מתחבר אך כשאני לוחץ על "השלם הזמנה" הוא מבקש שוב את הסיסמה, אני מקליד אותה במדוייק אך האימות נכשל. זו אינה פעם ראשונה שאני חווה בעיות אימות וכניסה לאתר. מדוע האתר מחייב הקשה כפולה של סיסמה, גם לאחר התחברות? מדוע תהליך האימות נכשל בשנית? ולמה לעזאזל מי שנרשם פעם אחת צריך כל פעם להירשם ולא יכול להיכנס כאורח? למחסני דיו הפתרונים.
לאחר פעולת איפוס פרטי התחברות באתר יש להמתין מספר דקות ולנסות להתחבר שנית. במידה ונתקלתם בכל בעיה עם הסיסמה תוכלו לפנות אלינו בטלפון על מנת שנאפס אותה עבורכם. בכל אופן אין צורך להקליד סיסמה פעמיים בשום שלב בתהליך הרכישה