
הזמנתי טלפון באתר, שמופיע כ-"יבואן מורשה", ומשלוח אקספרס. למחרת התקשרו אלי, וניסו לעשות לי up-selling, להחליף יבואן תמורת עוד 300 ₪. לאחר שוויתרתי על התענוג, נמסר לי שהטלפון שהזמנתי לא במלאי, וזה יקח עוד יומיים עד שיגיע. 9 ימים אחרי ההזמנה התקשרתי אליהם שוב. נאמר לי שהטלפון אינו במלאי ואין כל צפי מתי יחזור. למרות זאת, הטלפון עדיין מופיע למכירה באתר (ובזאפ) - לדברי הנציג, "לשם השוואת דגמים".























