
הזמנו מכונה צבעונית מלייזר ליין , המכונה הגיעה למחרת , הסבירו הכל כמו שצריך ובאדיבות , מכונה מדפיסה טוב מאוד, ממליצים עליהם בחום .

הזמנו מכונה צבעונית מלייזר ליין , המכונה הגיעה למחרת , הסבירו הכל כמו שצריך ובאדיבות , מכונה מדפיסה טוב מאוד, ממליצים עליהם בחום .

בשעה 10 בבקר היום הזמנתי מדפסת מחברת לייזר ליין וכעת יצא ממני הטכנאי בשעה 1930. אין מילים בפי לשבח את הטכנאי אורי שהתקין על כל המכשירים בסבלנות רבה ובמקצועיות רבה. תודה רבה.

הטכנאי היה אדיב, הסביר בסבלנות איך משתמשים, נתן הדגמות שונות על המכונה, הגדיל ראש והסביר לנו גם דברים שהם מעבר לחובה הבסיסית שלו, כך שהוא נתן תחושה טובה, קנו בהמוניכם ;)

הזמנו אתמול שתי מדפסות, המדפסות הגיעו היום ע"י נציג החברה בשם אורי דוד. ההתקנה הייתה מהירה ,יעילה ומקצועית. המחיר מעולה יישר כח!

רציתי להודות על השירות ועל מהירות ההגעה והמחירים הנוחים של חברת לייזר ליין נציגת השרות אביטל נתנה לנו את היעוץ הטוב ביותר בשביל המדפסת הטובה לנו ביותר. ואורי הטכנאי בא במידי ונתן הדרכה מצוינת ובסבלנות רבה ועשה את הכל על הצד הטוב ביותר.

הזמנו מדפסת משולבת למישרדינו במקום מדפסת שהתקלקלה, התקשרנו לחברת לייזר ליין ודיברנו עם הנציג אבי, אבי המליץ לנו על המדפסת הנ"ל. הבאנו לאוזניו שמדובר בעניין דחוף, והוא הבטיח שיעשה את כל המאמצים שיגיעבהקדם האפשרי. הופתענו לטובה כאשר יום למחרת על הבוקר הופיע הטכנאי במישרדינו התקין והסביר על מדפסת. תודה רבה לידיה מילסטון עיבודי שיש

למרות שהזמנתי טונר חדש למדפסת לייזר SAMSUNG ב-271 ש"ח גיליתי שחשבון שלי חוייב עוד ב-50 ש"ח ! טונר הגיעה בתוך שקית חתוכה . מלא אבק שחור וללא סרט הגנה שלחתי פעמיים בפקס פירוט החיובים לחברה ואחרי 3 ימים קיבלתי זיקוי 50 ש"ח על דבר שלפי תגובה נציג א.ר לייזר ליין "חיוב מיותר של 50שח לא מצאנו כזה" !!!
מצטערים שום דבר לא נעשה בזדון,ניסינו לרצות את הלקוח אך הוא סירב בכל תוקף,החיוב המיותר בוטל.

הזמנו אתמול מדפסת מחברת לייזר ליין המשלוח היה מהיר, השרות היה אדיב ודיברנו עם בחורה בשם אביטל שכיוונה אותנו אל המוצר, הטכנאי הגיע בשעות הבוקר המוקדמות התקין והסביר עם סבלנות רבה.

שירות מהיר מקצועי ואדיב, המדפסת הגיע בדיוק בזמן, באותו יום שהזמנו אותה. קיבלנו הדרכה והסברים בזמן ההתקנה. בקיצור אנחנו לקוחות מרוצים מאוד

שירות מהיר הזמנתי אחר הצהריים ולמחרת קיבלתי את המכשיר הטכנאי היה מיומן ביותר התקין וגם נתן הסבר על המדפסת שרכשתי הסבר טוב וברור סך הכל אני מרוצה אני נאמן לליזר ליין כבר מספר שנים

בצעתי קניה ביום ה.הובטחה התקנה ביום א ואכן זו בוצעה ביעילות ובמהירות,תוך כדי הסברים מתאימים וברורים של המתקין שטרח והוסיף מעבר לנדרש וכל זאת בנימוס ובאדיבות.

מכשיר מעולה עם אופציות נרחבות שאין בהרבה מדפסות משולבות אחרות שירות מהיר ומקצועי אמינות גבוהה מחיר טוב ההתקנה + הסברה לעובדים נעשתה באופן מעולה וראוי לשבח מאוד מרוצים

רכשתי מדפסת של סמסונג מלייזר ליין. זאת הפעם השנייה שאני קונה מהם מדפסת ומקבלת שירות לשביעות רצוני. מאוד מרוצה מהמדפסת, מהאכפתייות, מהשירות. המדפסת הגיעה מהיום למחר, הותקנה ביעילות ובמהירות- עניינים שחשובים בעיקר במשרד עו"ד. בטוחה שנעבוד בהמשך ביחד... תודה רבה עו"ד יפית יוחפז.

הגענו אל סניפכם שברמת גן, אבי קיבל אותי בחיוך והבין את צרכיי במהירות וסיפק לי את המוצר תוך זמן קצר מאוד, בחור מקצועי מאוד. אורי המתקין, הגיע אל משרדינו , נתן שירות אדיב , מהיר ומקצועי , היה נכון להסביר ולהראות.. תודה רבה לכם !

התקשרתי אתמול לחברה לאחר יום כיבלתי את המדפסת השרות היה מקצועי ומהיר על ידי טכנאי מקצועי הגיע למפעל בשעות הבוקר התקין ןהדריך את הפקידה על הצד הטוב ביותר

אנחנו עובדים עם לייזר ליין כבר הרבה שנים, ההזמנה הייתה פשוטה והשירות טוב מאוד. אורי שהגיע להתקין לנו את המדפסת היה מאוד שירותי והתקין את המדפסת מהר בנוסף לעדכון הנתונים וההגדרות שהיו לנו במדפסת הקודמת. תודה!

לאחר שהמדפסת הישנה שלנו סיימה את הקריירה פנינו לחברת לייזר ליין ולפי עצת הטכנאי שביקר אצלנו רכשנו מהחברה מכשיר משולב תוצרת סמסונג לשמחתי זכינו לשירות מהיר ואדיב המדפסת הגיעה למחרת היום והטכנאי ששמו אורי התקין והסביר בסבלנות את כל הנדרש ממליץ בחום שמןוליק מנהל חוות עמק איילון

הזמתי מכונה משולבת של HP בפעם השנייה מדגם 426 מאת אבי שווילי ולשמחתי מצאתי כי השרות נותר מצוין כרגיל וניתן לי מענה הולם לפנייתי , מהיר ויעיל. ממליץ בחום.

ההתקנה והשירות מצויינים. זמן הספקה היה מהיר מאוד, ההתקנה בוצע במהירות תוך עבודה עם גורמים חיצוניים לארגון, והשירות אדיב. ממליץ בחום.

אנו סמינר לבנות בירושלים הזמנו מדפסת והשרות היה ממש זריז ומסור עד הפרטים הקטנים ממש נשמח להמשיך לעבוד עם חברת לייזר ליין

הגיע בחור אדיב בשם אורי, התקשר לפני, אישר שאנחנו בבית, התקין בזריזות שלושה מחשבים וניתק שתי מדפסות, הדריך כיצד לסרוק ולהדפיס, יצאנו מרוצים מאוד!

הגיעו תוך שעה! יותר מהר מפיצה! התקינו את המדפסת, ונתנו הדרכה לכל הצוות. אנו מאוד מרוצים עם השירות בינתיים והיינו חוזרים לאותה חברה לקנות שוב. מומלץ ביותר.

בתאריך 23.9 הזמנתי מדפסת דרך חברת לייזרליין קיבלתי שרות מצוין מבעל הבית אבי שווילי ומהטכנאי מדפסת אורי שהתקין את המדפסת בצורה מהירה וחלקה ממליץ בחום גם בגלל השרירותיות וגם בגלל המחיר והאספקה

הטכנאי אורי הגיע בזמן והתקשר גם לפני ההגעה, הסביר לי בדיוק את אפשרויות ההדפסה ולגבי הסורק ממש הכול, לא החסיר דבר , ולא דילג על שום פרט שירות מצוין אני לקוחה של החברה 4 שנים ןזן המדפסה השנייה שאני קונה אצלם.

אנחנו לקוחות מספר שנים של א.ר לייזר ליין . רכשתי מכונה נוספת לפני החג ,מכונה שיש לנו ניסיון טוב איתה יש לנו שניים כאלה במשרד. מדפסת נוחה וקלה לשימוש מומלץ בחום!! הטכנאי הגיע יום ראשון בבוקר לאחר החג התקין והסביר לגבי המכונה וגם הוריד תוכנה של PDF ללא תוספת תשלום.