
המוצר מרגיש מעט זול אך יחסית למחיר לא מצפה ליותר מדיי המשלוח היה מהיר במיוחד הכל עבר בצורה טובה בהחלט אקנה כאן שוב!!!

המוצר מרגיש מעט זול אך יחסית למחיר לא מצפה ליותר מדיי המשלוח היה מהיר במיוחד הכל עבר בצורה טובה בהחלט אקנה כאן שוב!!!

לאחר בדיקה בזאפ החלטתי לקנות את המוצר באלקטרו פוטו בגלל המחיר ומספר הימים שלוקח המשלוח. להפתעתי המכשיר הגיע מוקדם יותר. שירות לקוחות מהימן. לאחר שימוש במכשיר מידי יום לסוגים שונים של מזון אני מוכרחה לציין שאני שמחה שרכשתי את המכשיר של פיליפס כי הוא עושה את העבודה לשביעות רצוני.

ההזמנה הייתה קלה לביצוע באינטרנט, קיבלתי אישור מיידי במייל על ההזמנה והמוצר הגיע במצב תקין, תואם לתיאור של בטווח הזמן שהתחייבו.

הזמנתי טלפון אלחוטי ביום חמישי וביום ראשון לאחר מכן כבר הגיע אלי דרך משלוח רגיל. המוצא מתאים תיאור ועובד בסדר גמור

ההזמנה הייתה קלה ונוחה מאד המשלוח היה מהיר והמוצר שקנינו מעולה את השירות לקוחות לא היינו צריכים כי הגיע מהר ובזמן

אני לקוחה וותיקה של אלקטרופוטו וכל ההזמנות שביצעתי הגיעו בזמן והמוצרים היו לשביעות רצוני המלאה. גם המחיר שלהם הוא תמיד בין הנמוכים.

המשלוח הגיע בצורה מאד מהירה. מחשבון הכי נוח ופשוט לכל תלמיד או סטודנט. לא מכיר אצלו חסרונות. לא היה שום בעיה עם החנות

מאוד מרוצה ממהירות ההזמנה, נשלחה עוד באותו היום והגיעה מאוד מהר (יומיים) והמחיר היה מצויין, בסך הכל שירות טוב ומחירים טובים, בהחלט ארכוש מהם שוב.

חנות יעילה מאוד. המוצר הגיע אליי תוך 4 ימים. שרות מהיר. תהליך ההזמנה באתר מאוד פשוט. במיידית קיבלתי מייל עם פרטי ההזמנה ומספר מעקב החבילה בדואר ישראל. מומלץ!

הקניה הגיעה מהר מאוד, התקשרו מיד אחרי ההזמנה להציע מוצר איכותי יותר. שירות מהיר ואדיב. זו הקניה השניה בחנות זו ואני ממליץ

רכשתי מכונת גילוח, המחיר היה זול, המכשיר הגיע ממש מהר, כמובן חדש ומקורי. אני מרוצה. רכשתי בדיוק לפני פסח ולמרות זאת הגיע בזמן (רכישה אחרת ממקום אחר התעכבה שבועיים בגלל פסח!)

זו קניה חוזרת. תוך 4 ימים המוצר היה בידי (באמצעות דואר ישראל). מהנה ומרשים. כמובן שארכוש שם שוב כל מוצר רלוונטי הקיים בחנות

הזמנו מיקרוגל מכני של קריסטל עם 3 שנות אחריות המיקרוגל הגיע עד הבית תוך 4 ימים . השירות טוב ואנחנו מרוצים.

לחוצים מאוד לימכור לך . שאלתי בפירוש אם לא עדיף לקחת חברה מוכרת יותר רציתי להחליף את המוצר כשעוד היה סגור למורפי ריצארדס אמרו לא השירות של תאדירן יותר אוסב משל כל החברות. שאלתי בפירוש על חלקי חילוף ונאמר שלא תהיה בעיה. כעט ביקשתי לירכוש מיכל יוגורט נוסף מושכים אותי מאוגוסט, וכבר חודש וחצי אני מנסה לירכוש וו לישה חדש (הישן נאבד). אחרי הרבה כעס בטלפון טרטור למחסן החלפים של קריסטל מהשירות לקוחות בישביל להגיע ולגלות שאין להם חלקי חילוף והם יזמינו בישביל לקבל שבועיים אח"כ טלפון שאין חלקי חילוף. בסוף בחנות אמרו שיוציאו לי חלקים אבל רצו מחיר כ"כ מופרז (160 שקל שזה כימעט חצי אופה לחם חדש).

לאחר שימוש של בקושי שבוע, הטוסטר הפסיק לעבוד. למייל ששלחתי לא ענו לי, ובטלפון שלחו אותי לנקודת שירות כדי לתקן את המכשיר שבקושי היה בשימוש! לא הגיוני בעיני שמוצר חדש שרק נרכש, כבר צריך תיקון ומחייב אותי להתעסק עם זה. המענה הראוי מצד החנות היה לזכות אותי עבור הקניה, ולא לטרטר אותי.
אנחנו חנות ולא יבואן.ללקוח יש אפשרות למסור לתחנת שרות או להעביר דרכינו ליבואן. לא מובנת בקשת הלקוח.

כשהתגלה שהכיריים שרכשתי לא עובדות כמו שצריך החליפו לי את המוצר ללא כל בעיה. אני מרוצה מאד מהמוצר התקין ומודה לצוות על הטיפול בבעיה. בהחלט אקנה שם שוב בעתיד. טוב לדעת שיש חנויות שלוקחות אחריות על מוצריהן.

מזמן לא קיבלתי שירות ויחס גרוע כל כך כפי שקיבלתי היום מאלקטרו פוטו. נציגת שירות התקשרה אליי במהלך יום העבודה והודיע לי שלא הכנסתי את פרטי כרטיס האשראי. כמובן שהכנסתי וכנראה חלה תקלה במערכת שלהם, אבל לפני שהספקתי לענות נאמר לי להמתין והנציגה החלה מדברת עם מישהו אחר בעודי ממתין (להזכירכם, הנציגה התקשרה אליי, לא אני אליה). מכיוון שהייתי באמצע דיון בעבודה, לא היה ביכולתי להמתין ונאלצתי לנתק את השיחה. לאחר מספר דקות צלצל הטלפון שוב. מכיוון שעדיין הייתי בדיון לא היה ביכולתי לענות. לאחר שסיימתי את הדיון, ניסיתי לחזור למספר הטלפון, אך זה היה ללא מענה. בהמשך היום קיבלתי את האימייל שהזמנתי בוטלה. לא יאומן. היחס הזה לא תקין ובהחלט לא מזמין לקוחות לקנייה.

המוצר הגיע באריזה פתוחה - ולבי נבלאי של האריזה ברור היה שפתחו אותה פעמים רבות. פניתי בטלפון ובקשתי הסבר. שום הסבר לא קבלתי - הם בקשו לשלוח להם צילום של הפגמים. שלחתי, אבל לא קבלתי טלפון - כלום. כנירא אין להם מה לומר - הם שלחו מוצר מתצוגה במקום מוצר חדש. לא מומלץ לקנות שם: הם לא אנשים ישרים.
הוסבר לאדון לב שיש לנו רק חדשים מהיבואן.היבואן פותח את האריזה על מנת להחליף לשנאי ישראלי.

התקשרתי להזמין מוצר בעקבות קניה קודמת שבצעתי דרכם,ההזמנה בוצעה בצהריים ובערב ההזמנה כבר הייתה בביתי לא לפני שהתקשרו לוודא שאני בבית!!!השירות היה אדיב ובחיוך ושלחו לי את המוצר ללא חיוב בעלות המשלוח!!!אחלה חנות. בטוח שאחזור לרכוש דרכם.

לא הצלחתי לשלים את ההזמנה דרך האינטרנט ומיד התקשרו אליי מהחנות, ענו לי על כל שאלה שהייתה והכי חשוב הביאו את האוזניות במחיר הכי נח!

הזמנתי באתר ביום שישי לקראת הצהריים את מכונת התספורת, והוספתי גם עכבר ואזניות פשוטות לשנת הלימודים של הילדים. להפתעתי, עוד באותו יום (שישי - כשעה מאוחר יותר) קיבלתי טלפון משירות הלקוחות, להודיע לי שאחד מהמוצרים לביה"ס היה חסר במלאי, ושאלו אם אבקש לשדרג. השבתי בחיוב, כאשר ידעתי שאצטרך בהמשך לשלם ההפרש, אך (שוב) להפתעתי קיבלתי את המוצר ללא תוספת תשלום. המשלוח הגיע במהירות, תודות לניהול המהיר של ההזמנה.

המכונה הגיע עם סימני שימוש מובהקים הבטיחו מספר פעמים שהנושא בבדיקה ושמנהל יחזור אלי אף אחד לא התקשר ולא חזר למנות שהמשכתי לנסות בפעם השלישית שבוע מקבלת המשלוח - התייאשתי...
הלקוח קיבל מכונה חדשה באחריות היבואן הרישמי. נבדוק ונטפל מולו.

הזמנתי נפה חשמלית של חברת Pelematic. ההזמנה הגיע בזמן אך הנפה הייתה שבורה. הרמתי טלפון לשירות לקוחות, ומיד תיאמו לי שליח שיגיע עד הבית להחליף את המוצר. מאוד התרשמתי מהשירות, ממליץ בחום. תודה.

שירות נוח קל ומהיר. הפריט הגיע בזמן. ממש מהר. התקשרתי והם ענו בצורה מקצועית ויעילה. לא הייתה לי כל בעיה.

היתה אספקה מהירה מקצועית והמוצר מעולה ממליצה . הייתי פונה אליהם שוב בעתיד לא הייתי פיזית בחנות אך מהשירות אני יכולה להסיק שגם החנות עצמה נותנת שירות טוב לא רק בשליחה לבית הלקוח