
הייתי מרוצה מאוד מהרכישה ועוד יותר מהאספקה המהירה. התקשרו ושדרגו לי את ההזמנה בתוספת מיזערית לדגם משופר יותר. שירות אדיב וסבלני מצד המוכר. תודה רבה

הייתי מרוצה מאוד מהרכישה ועוד יותר מהאספקה המהירה. התקשרו ושדרגו לי את ההזמנה בתוספת מיזערית לדגם משופר יותר. שירות אדיב וסבלני מצד המוכר. תודה רבה

שרות מאולה, מהיר, מקצועי, הסבר היה טוב, אנשים עם סבלנות, היה נעים לקנות ומומלץ בחום!

קיבלתי שירות טלפוני מצוין מאולג שהסביר לי בפירוט על המוצרים ששקלתי לרכוש לאחר התשלום יצרו איתי קשר לתיאום אספקה תוך כמה ימים

הגענו לחנות בפת. שאלנו את כול השאלות וקיבלנו תשובות והרבה סבלנות.רבע שעה אחרי שעשינו הזמנה התקשרו מהשירות של בסט דיל לתאם הגעה.אחלה שירות ממליץ מאוד

אנחנו מבקשים להודות לקובי וצוות המחסן בטיפול המסור ונהדר היום כשהחלפנו מוצר שלכם.יצאנו משם בהרגשה נהדרת!!!

שירות מצויין אדיב מקצועי הצוות מכיר את המוצר ונותן הרגשה מאוד ממוקדת. מומלץ לברר מחירים כי הם הכי זולים

שירות מעולה, מתחילת ההזמנה עד הסוף. ההזמנה הגיעה במהירות תוך מספר ימים, תוך עדכון הלקוח כל הזמן. בסך הכל מרוצה מאוד מההזמנה.

חיפשתי מקרר ובסיטי דיל היה המחיר הכי טוב, התקשרתי וגם השירות טוב מאוד, מומלץ ממש!

חווית קניה אונליין נעימה ויעילה. בעקבות בעית הספקה מהירה של מוצר ספיציפי הם פנו אלי והציעו חלופות והפגינו רצון לפתור בעיות במהירות האפשרית

שרות מקצועי זריז משלוח זריז אתר זמין ברור וקל להתמצא בו מומלץ לבצע רכישה בסיטי דיל

משלוח מאוד מהיר ובלי בעיות, גם המחיר היה זול וגם השירות לקוחות היה אדיב מאוד

שירות מעולה. הגעתי לחנות וקיבלתי המלצה על טלוויזיה לפי התקציב והאיכויות שחשובות לי במוצר. ממליץ בחום לקרובים לרכוש מסיטי דיל.

רצינו לקנות מקרר 4 דלתות. בסיטי דיל קיבלנו שירות טוב, ייעוץ ענייני ומכיר אטרקטיבי. מרוצים מהכל.

ענו לשאלות בטלפון בררו עבורי בסניף אחר וחזרו עם תשובה תוך זמן קצר. יצאתי עם הרגשה טובה.

שירות מצויין. המקרר הגיע במהירות. התקנה מהירה ונקייה. פינו ת המקרר הישן וגם התקשרו כדי לבדוק אם הכל בסדר.

שירות מצויין. מהיר ויעיל. מסבירים הכל מראש באופן הברור ביותר בסבלנות יתרה וברצון טוב. תענוג 👍

רכשתי תנור אפייה משולב, לצערי למרות שנאמר לי כי המוביל יפנה את התנור הישן הוא סירה לפנות אותו וברח מביתנו! וגם החברה לא לקחה אחריות ודרשה כי נשלם לו על נסיעה חזרה כדיי לפנות את התנור שנטש! יחס נורא ולא אקנה מהם כלום לעולם!

שירות מהיר, מקצועי ואמין. הכל הגיע בזמן וכמו שצריך. תמיכה טלפונית מהירה ומקצועית. נציג שירות נחמד מאוד

שרות אמין ומהיר. ממליצה בחום. קבלתי המלצות טובות על החברה ובאמת חוויתי חוויית קנייה טובה

התרגיל הזה של החנויות לפרס מוצר שאין להם ולהציע מוצר אחר לא מקובל יותר - זה מבזבז זמן יקר וצריך להפסיק את זה. בעל החנות התקשר ואמר שאין את המוצר הזה יוצר לא מיובא יותר - אז למה פירסמת אותו? והציע מוצר אחד שטען שהוא המחליף שלו. לאחר בדיקה התברר שהוא לא באמת המחליך שלו ויש לו גם פיבקים שליליים. אמרתי לו שאתשר עוד מעט לבטל ואז הוא פשוט סינן אותי וענה לי רק כשהתקשרתי מטלפון אחר........... הביטוח בוצע ולא חייבו אותי. סתם טירטר אותי ללא סיבה.

רכשתי מדיח כלים בוש, הגיע אחרי 3 ימים, הייתה בעיה עם המוביל החצוף, שלא באשמת החברה, הנושא טופל וקיבלתי פיצוי בדואר מבלי לבקש זאת כלל. הוכחתם לי שהלקוח באמת חשוב לכם. האכזבה השתנתה להערכה כנה. תודה :-)

הובלה טובה מאוד, שירות התקנות גרוע. הובלה בוצעה מהר מאוד, באותו השבוע. הדגם הספציפי לא היה - "שידרגו" לדגם אחר.

קיבלתי מוצר מצוין במחיר מצוין . שרות יוצא מהכלל . המדיח הגיע תוך מספר ימים כפי שהובטח

שירות מצויין ואדיב, זמינות. המוצר התקבל בהתאם לזמן שנקבע. המוצר עצמו עונה על הציפיות. הרמקולים מעט חלשים לטעמי.

רע מאוד. ממליץ לא להתקרב. קניתי 5 אוזניות מסוג Bose QC35 II. האוזניות הגיעו מקולקלות. ב-4 מתוך 5 האוזניות הייתה בעיה במיקרופון שלא אפשרה דיבור בכלל. בכל שיחה נשמע רעש שריקה שהפך את האוזניות ללא-שמישות בעליל. ניסיתי לדבר עם סיטידיל על הבעיה וקיבלתי מענה בעייתי ומזלזל. אחרי אינסוף שיחות והבהרות הפנו אותי ליבואן שרמז שאני מנסה ״לעקוץ״ אותם ולהחליף אוזניות מזוייפות במקוריות, זאת לאחר ששלחתי צילומי מק״ט מלאים וקבלות על הקנייה. נאלצתי להביא את האוזניות בעצמי למחסן בפתח-תקווה שם אישרו שאכן האוזניות תקולות. הציעו לי להחליף רק חלק מהאוזניות לצבע שונה ממה שהזמנתי או להחזיר את האוזניות הנותרות ולקבל זיכוי, ללא שום פיצוי. שום פיצוי על העיכוב, ההאשמות, הנסיעות בזבוז זמן וכו׳.
שלום ארז , צר לנו . אכן רכשת דרכנו אוזניות ברמה גבוה מאוד של חברת BOSE עם שירות ואחריות יבואן רשמי ניופאן. ראשית הלקוח רכש את האוזניות ב 5.1.22 וקיבל את האוזניות ב 7.1.22 . זמן אספקה מהיר ובמחיר הגון . בנוגע לטיב המוצר הלקוח אכן פנה אלינו . ואכן אימתנו את הנתונים של הדגם מול החשבונית . הוצע ללקוח החלפה במקום – שאנו נגיע ונבצע החלפה לאוזניות במקום – באותו עת נשלחו מס האוזניות שתאומות לצבע המקורי בהזמנה . ביקשנו מהלקוח לבדוק מולו פיזית את תקינות המוצרים החדשים . אך הוא לא רצה לקבל אותנו בטענה שהוא עסוק .- מקובל . חלפו עוד מס ימים והלקוח הגיע למרכז הלוגיסטי . הלקוח רצה אך ורק בצבע שחור, וקיבל החלפה בצבע שחור ליחידות שהיה אפשר לספק . הלקוח לא היה מעוניין לקבל עוד 2 יחידות בצבע כסוף ולכן הוצע לו זיכוי כספי מלא . כי המלאי אזל בצבע שחור . אגב , דגם האוזניות פופלארי ביותר ואנו צברנו ניסיון עם מאות אוזניות מהדגם ללא שום תקלה אבל ...תקלות אפילו ב BOSE יכולות לקורות . ואם יש תקלה אנו נשתדל תמיד לפתור את התקלה על הצד ביותר לטובת הלקוח . צוות סיטידיל תמיד לרשות הלקוחות עם המענה הכי מקצועי שאפשר .