
קניית דיו תואם למדפסת דרך האתר יעילה ופשוטה. הקנייה לא בפעם הראשונה והפעם נשלחה חשבונית דרך המייל. מצביע על חשיבה והתייעלות לא נותר אלה לחכות לחבילה דרך דואר ישראל.

קניית דיו תואם למדפסת דרך האתר יעילה ופשוטה. הקנייה לא בפעם הראשונה והפעם נשלחה חשבונית דרך המייל. מצביע על חשיבה והתייעלות לא נותר אלה לחכות לחבילה דרך דואר ישראל.

ברצוני לשבח את השרות שקיבלתי מכם. רכשתי בחברתכם טיונר למדפסת וזו לא הפעם הראשונה שאני עושה זאת דרככם השוני הוא שדובר על כך ששליח יביא לי את המוצר ישירות הביתה תוך שבעה ימי עסקים להפתעתי הרבה קיבלתי את המוצר יומים אחרי שהזמנתי אותו. פרט לכך איכות המוצר פשוט אין מילים ישר כוח המשיכו כך תודה רבה אילן לקוח שמאוד מרוצה

היה קל ומהיר להזמין, המוצר הגיע מאוד מהר ובמצב טוב, התקנתי אותו במדפסת והכל עובד מצוין. תודה!

אתר קל לחיפוש, מבצעים אטרקטיבים. תשלום קל , קצר וללא פרטים מיותרים. ממליץ לרכוש מהם ראשי דיו

קניתי ראש דיו למדפסת ישנה של HP דגם DeskJet 970Cxi. דיוק ההזמנה מצויין. לא הייתי צריך להתקשר לשירות לקוחות. התרשמות כללית טובה.

הוזמן טונר מקורי. המחיר היה הכי זול שמצאתי. המשלוח הגיע עם שליח תוך כמה שעות ביום ההזמנה. שירות מצוין, מהיר ומומלץ.

היה מאוד נח, נעים וקל לבצע הזמנה. המענה האנושי היה יעיל ונעשה בנימוס רב ונעימות מירבית.

המחיר הטוב ביותר שמצאתי. תגובה מיידית במייל. המוצר הגיע במהירות. פעם שנייה שאני קונה במחסני דיו, ואין לי ספק שאחזור ואקנה בחנות זאת.

בעשירי לחודש ינואר השנה הזמנתי דרך האיטרנט 2 יח של טונר למדפסת לייזר.וב14 לחודש כבר קיבלתי אותם דרך הדואר רשום .כל התהליך היה מאוד קצר 10 דקות להזמנה ועשר דקות בטור בדואר .

הממשק של האתר מאד נח הנציגים תמיד עונים במהירות וקשובים לכל בקשה והמוצר מגיע בזמן ללא בעיות

שרות חבל על הזמן וחוזרים מיד כשמשאירים פניה ומגיע בזמן ואתר ברור אין בשום מקום כזה שרות

שרות אדיב ומהיר , וציוד איכותי וטוב , יחס אישי מתחשב ומחיר שווה למוצר , הגיע מהר מאוד.

נהניתי מאד מחווית הקניה. היה שרות מצוין קל מהיר וזול.שרות הלקוחות יעיל ומהיר. המשלוח הגיע בזמן והסחורה מעולה.

הקנייה מאוד נוחה וקלה דרך האתר אינטרנט. חוץ מדיו יש עוד הרבה מוצרים וציוד משרדי שאפשר להזמין על הדרך.

מחסני דיו לא מאכזבים. בכל פעם ההזמנה מגיעה בדיוק בזמן ואפילו לפני.... אם יש בעיה הם מיד מתקנים (קרה פעם אחת וטופל נהדר) ממליצה בחום

קל נווח להזמין. מגיע בזמן - נגמר העידן שבו צריך ללכת לחנות. המחיר נראה לי סביר.

החנות הכי זולה שמצאתי והטונר באיכות גבוהה יותר ממה שקניתי בחנויות שירות לקוחות מצוין וכל תקלה מטופלת ביעילות ובמהירות. בקיצור - אין על מחסני דיו

רכשתי את המוצר ביום שישי, השירות היה ברמה גבוהה מאד! פניתי לבית העסק ושוחחתי עם הבעלים, הוא היה מאד אדיב ועזר לי בבחירת המדפסת. כמו כן, הוא השתדל ודאג לכך שאקבל את המדפסת עוד היום שישי לפני שבת, ואכן קיבלתי אותה. בתשלום סמלי נוסף קיבלתי גם אחריות לעוד שנתיים (סה"כ שלוש) מומלץ מאד לקנות שם!

קונה קבוע באתר. נוח מאוד. מחירים זולים. שווה ביותר. משלוח חינם בדואר. מגיע בזמן תמיד.

אתר נוח מזמין וקל. בטעות סימנתי 'איסוף עצמי' ולאחר זמן קצר חזרו אלי מהחנות בטלפון, ודייקתי את בקשתי למשלוח. כשהגיעה חשבונית לא תקינה, השארתי הודעה ותוך זמן קצר חזרו, עם הסבר ופתרון. שירות לקוחות יעיל, אדיב, נעים ואפקטיבי.

ביצוע הקניה ממש חויה הטיפול מיקצועי ואדיב ואת ההזמנה קיבלתי בדואר בזמן למרות השיבושים של הדואר.

מאוד הופעתי תחילה שראיתי את המחיר בחנות מחסני דיו. יותר הופתעתי כשנאמר לי שיש אפשרות לקבל את הסחורה בנתניה (אני גר בחדרה). היגעתי לחנות בנתניה וההזמנה כבר חיכתה לי שם עם חשבונית כמו שצריך. לסיכום - חנות מומלצת ואמינה עם המחירים הזולים בשוק למוצר זה. ממליץ בחום!

שלום חוית קניה גרועה קיבלתי את החבילה ביום חמישי 15/12/24 ביום שישי ניסיתי להשתמש בראש דיו שנשלח אלי והתברר שהוא לא תקין ויש תעוט בדגם הזמנתי 901xl ונשלח אלי bxl nc מבקש שתעזרו לי לפתור את הבעיה מיום ראשון אני מתקשר מגיע למוקד שלכם התשובה היא אני אדאג שיחזרו אליך ועד היום לא חזרו אלי בבקשה בבקשה תעזרו חי חיים לוי 0544342962

הזמנתי זוג ראשי דיו. אחרי שבוע התקשרתי לחברה והודעתי שהראשים מתאכבים. מיד שלחו לי זוג נוסף ללא חיוב הפעם בדואר רשום שהיגיעו במהירות. הייתי מאוד מרוצה מהטיפול המהיר.והחלטי.

ממשק אתר מעולה , ניתן לבצע הזמנה בקלות, שרות לקוחות פועל ביעילות , אני כולי תקווה שגם איכות המוצר תהיה בהתאם.