
שירות מהיר מחיר מצויין , ממליץ בחום , ביקשתי איסוף עצמי מהחנות בתל אביב ועזרו לי.

שירות מהיר מחיר מצויין , ממליץ בחום , ביקשתי איסוף עצמי מהחנות בתל אביב ועזרו לי.

חוויה מעולה. המוצר הגיע יומיים אחרי ההזמנה, התקשרו ערב לפני לתאם, השליח מאוד נחמד. מומלץ בחום!

רכשתי מקרן קול T450 של סמסונג שהגיע תוך שלושה ימים עם הוראות הרכבה. אני מרוצה מהקניה קל להרכבה. צלצלו לאחר שבוע לוודא שאני מרוצה מהקניה שרות אדיב ומהיר. תודה

קניתי מקרר אצלכם. מרוצה מאוד. גם שירות וגם מהיר היו ברמה טובה. חג שמח ובהצלחה בעתיד!

שירות מהיר ויעיל, נציגים שיודעים לענות לשאלות וכמובן הטלויזיה הגיע בזמן שננקב ותקינה תודה לכם סיטי דיל

הצוות בסיטי דיל (לי עזר קובי) סייע לי בבחירת כיריים גז רגע לפני החג, וכמובן בזמינות לאיסוף מיידי. הרבה תודה - חויה מצוינת ומוצר נהדר!

שירות מדהים!!! לא הצלחתי להבין איך להפעיל את הפירוליטי והתקשרתי לשירות. ענו לי מייד ודאגו שטכנאי יתקשר והוא אכן שלח לי סרטון הסבר שפתר את הבעיה!! כל זה קרה בערב פסח! ממליצה מאוד לקנות מסיטי דיל!!

הזמנתי מקרר דרך האתר סיטי דיל וקיבלתי שרות אדיב ומקצועי. האספקה היתה מאוד מהירה!!! ממליצה!

מאוכזבת מאוד, רכשתי מקרר ומכונת כביסה, כדי לסגור את העסקה דיברו איתי מאוד יפה. ברגע שהעסקה נסגרה ותואמה אספקה ליום שישי בין תשע לשלוש, בהתחלה אמרו יומיים לפני ניתן לך טווח יותר מצומצם. כמובן שאף אחד לא יצר איתי קשר כשאני פניתי, דיברו אליי בזלזול ממש "של תשבי ותחכי זה מה יש" והנה שלוש בשישי בצהריים ולא סיפקו לי כלום!! להתרחק כמו מאש, לא שווה את המחיר, לא באמת משתלם.

מחיר מעולה, הכי זול שמצאתי. הספקה מהירה מאוד. דגם מומלץ מאוד, יש לי עוד טלויזיה כזאת כבר שנה.

טלוויזיה מעולה איכות טובה מאוד. זה המוצר השני שאנחנו קונים בסיטי דיל , בשניהם קיבלנו שירות מעולה ומשלוח מהיר!

הגיבו מהר לכל השאלות שלי על המוצר סיפקו שירות התקנת טלוויזיה בזמן מסירה כולל התקנת זרוע מכיוון שלא יכולתי להתקין את הטלוויזיה על מתקן תלייה רגיל. המוצר הגיע ממש מהר, כעבור ימים בודדים (לא זוכר בדיוק אם יומיים או שלושה) המוצר הגיע תקין ובמחיר הכי זול שניתן היה להשיג עם אחריות יבואן מקורית (בניגוד לייבוא המקביל שבו האחריות פחותה והשירות ניתן ע"י חברה לא מוכרת). סה"כ אני מאוד מרוצה מהשירות.

חברה מעולה, הגעה מהירה, שירות לקוחות מהיר וטוב, זמני הגעה טובים, וחווית קניה מעולה. תמשיכו כך.

הפריט הגיע ביום עבודה הבא. מהר וקל - מדהים! הייתי מרוצה מאוד מהרכישה ועוד יותר מהאספקה המהירה.

הזמנתי טלוויזיה של סמסונג 55 אינץ׳. המסירה הייתה מהירה (כשלושה עד ארבעה ימי עסקים) והתקשרו לבדוק האם ארצה לשרג את הדגם לחדיש יותר בהפרש כספי זהום. היו מאוד אדיבים, שירותיים והמוצר ממש טוב. ממליצה עליהם

כיף להזמין והכל מגיע בזמן ובצורה מקצועית והמחירים הכי טובים כמובן. תודה רבה לצוות סיטי דיל.

היו מאוד זריזים ועמדו בכל מה שהבטיחו הגיע בקלות ובפשטות ממש הופתענו לטובה על המהירות והמקצועיות

מצאתי בחנות את הטלויזיה שרציתי במחיר הזול ביותר. הזמנתי באתר הטלויזיה הגיעה יום אחרי. שירות מעולה.

הזמנתי כיריים אינדוקציה במחיר מנצח, האספקה הגיעה מהיום למחר , כל הכבוד על השירות הכיריים עובדות יפה

קניתי טלוויזיה, המוצר פצצה רק השירות לא היה בשיא המתקין היה לא נחמד בכלל קצת ביאס אבל סה"כ מומלץ

היתי צריכה מכונת כביסה ונכנסתי לזאפ להשוות מחירים וזה היה במחיר הכי נמוך השירות טוב ומשלוח מהיר מומלץ!

קיבלנו שירות מעולה ואדיב. אנשי מכירות נעימים ומקצועים. ממליצה בחום על החנות סניף פתח תקוה.

דאגו להיות בקשר ולעדכן על הסטטוס. המוצר שהזמנתי לא היה במלאי - הציעו מוצר חלופי עם הנחה. האספקה היתה בזמן

הגענו דרך זאפ והחוויה גרועה. היות ונכנסנו לבידוד בחדר, חיפשנו מקום שיביא במהירות טלוויזיה ( מצאנו 3 ימי עסקים פתח תקוה שזה צמוד אלינו)ואחרי קניה בשלישי בערב, טלפנו ברביעי בבוקר ונאמר לנו שההזמנה עברה כבר לאספקה . בחמישי שטלפונים אמרו שיגיע רק בראשון שזה מאוחר לנו . וכשהודענו שכבר נבטל אמרו שיחייבו אותנו ב100 שח דמי ביטול שזה 10 אחוז מהקנייה. פשוט הרגשה של שרות גרוע ,אדישות, חוסר אכפתיות. חנות שלא אחזור לקנות בה. ההרגשה שאתה חולה ועוד שרק מחפשים איך עוד לקחת ולגנוב והטון דיבור בכל שיחות הטלפון היה סופר אדיש ולא אכפתי. גם זה שמחייבים אותנו בכסף וזה אפילו לא בדרך , לא מצליחה להבין את ההגיון מאחורי . דיסהמלצה באופן מובהק. יש עוד הרבה חנויות עם שרות ממש מוצלח , חבל שלא בחרתי בחנות אחרת ועכשיו משלמים 100 שח שזה 10 אחוז מהקניה על משהו שלא קיבלנו . לא נעים בכלל .

הם קבלו את ההזמנה ללא בעיה ושלחו חשבונית מס מיד. הפריט הגיע ביום עבודה הבא. מהר וקל - מדהים!