
ביצוע ההזמנה היה פשוט ונוח. הזמנתי בלילה ובבוקר למחרת קיבלתי במייל מספר משלוח של הדואר. המשלוח הגיע בזמן ארוז היטב והמחיר סביר בהחלט.

ביצוע ההזמנה היה פשוט ונוח. הזמנתי בלילה ובבוקר למחרת קיבלתי במייל מספר משלוח של הדואר. המשלוח הגיע בזמן ארוז היטב והמחיר סביר בהחלט.

הכל עובד כמו שצריך בחנות, אבל ראשי הדיו פשוט לא טובים בלשון המעטה. אמנם הם זולים מאוד אבל מתקלקלים הרבה לפני שהדיו נגמר. זה קרה לי במספר הזמנות שונות למדפסות שונות. צר לי.

המוצר היה מוכן למחרת ערב ההזמנה. זריז ומדוייק. נוח מאוד גם לאיסוף וגם במשלוח. מחיר הוגן ושירות מעולה. תודה רבה

זו פעם שניה שהזמנתי ממחסני דיו ולא סתם, בפעם הראשונה הזמנתי מחסניות דיו שלהם דרך חברה אחרת ומשנגרם עיכוב הם שלחו לי מיד שוב מחסנית וכשהגיע הראשונה אמרו לי להשאיר אצלי ולא ביקשו שאחזיר אותה למרות שהצעתי. גם בהזמנה זו הזמנתי כבל לרמקולים וכשראיתי שזה לא מתאים למה שהזמנתי מיד אמר הנציג שהוא שולח כבל מתאים ושאשאיר אצלי את הכבל. אני מעריך מאוד את האחריות והשרות וכמובן גם את המחיר הזול ובהחלט נראה שאמשיך להזמין אצל מחסני דיו.

שרות יעיל אדיב ומהיר לאחר שלא אספתי מן הסניף נשלח אלי ללא חיוב הכי טוב

בשבת נכנסתי לאתר מחסני דיו לרכוש טונרים ולהפתעתי ביום שני בבוקר הגיע בדואר רשום הטונרים החויה היא לא מובנת מאליו תוך יומים לכן ברצוני להודות לחברת פרסיו בע"מ מחסני דיו וביחוד למר לירון שהיה קשוב אלי בהצעה טובה בברכה מרגלית בן צבי 0508870077

מחירים טובים, שירות אמין, בטוח ומהיר, אני קונה מהחנות הזאת כבר כמה שנים ואמשיך לקנות.

קניתי מדפסת, הם היו הכי זולים באותו רגע, תוך שלושה ימים היא הגיע עם שליח עד הבית בצורה מסודרת עם קבלה ותעודת משלוח. מומלץ!

וואלה אחלה שירות. מחירים מעולים. אין תלונות. התקשרו אלי מיד בתום ההזמנה. זוהי כבר הקנייה השנייה שלנו ואנחנו מאוד מרוצים.

לאחר חיפוש באתר זאפ לחנויות המתעסקות עם ציוד משרדי, הגעתי לחנות מחסני דיו בנתניה, שירות נהדר ומחירים שווים. חווית קניה מומלצת!

לאחר עיכוב בהגעת המשלוח התקשר יהושע , התנצל , הבטיח להבא לתקן ןלדאוג לשירות טוב ומהיר יותר . מתוך הבנה שהדבר היה מעידה חד פעמית - אני מודה למחסני דיו ומקווה להמשיך ולרכוש באמצעותם גם להבא .

אני כבר קונה פעם שלישית במחסני דיו, ואני מרוצה מאוד מקלות ביצוע ההזמנה, ממהירות הגעת החבילה, (אפשר להגיד מהר מאוד) גם המחיר מצויין. ושירות הלקוחות מצויין מאוד. אמשיך לקנות שמה, וממליץ מאוד לקנות שמה.

תהליך הקנייה קל ופשוט, אך מכיוון הזמנתי מספר הזמנות שונות לאותה כתובת, מתישהו התבלבלתי בתהליך ההזמנה, חזרתי לנציג השירות שהצליח לסדר את מה שבילגנתי ואפילו מצא שעם חיבור ההזמנה עומדת לזכותי יתרה כספית קטנה. חמוד ולא ברור מאליו!

הזמנתי בתחילת שבוע שעבר דיו שחור למדפסת סימנתי איסוף עצמי עד שבוע שעבר איסוף עצמי היה מאבן גבירול מסתבר שמחסני דיו/פרסיו/WAPA שינו את השיטה אבל!!! לא עדכנו אף אחד!!! ואז הגעתי לתומר ופה החלה מסכת היסורים הובהר על ידי תומר שצריך לשלם מראש בשביל שהמוצרים יגיעו לאבן גבירול הבנתי וביטלתי את ההזמנה והזמנתי ביום רביעי מחדש כאשר תוך כדי אני מדבר עם תומר ומבהיר לו שאני קצת בלחץ על הסוללה הובטח לי במפורש שביום חמישי משעה 14 הסוללה תהיה בחנות באבן גבירול הגעתי ביום ראשון ב-10 בבוקר לחנות (22/05/2016) והמוכר בחנות בשם ערן לא הבין מה אני רוצה ממנו לאחר טלפונים לנתניה למחסן הראשי הובהר לי שאת הדיו אני אוכל לקבל עם שליח לביתי הסברתי לערן שאני צריך את הדיו במידי ואין לי את האופציה להמתין. ברצוני לציין שהחנות ממוקמת בחלק הצפוני של רחוב אבן גבירול באיזור שקשה למצוא בו חניה גם בחניון הקרוב. באין ברירה ואם אין אני לי מי לי!!! יצאתי לכיוון נתניה ברכבי בדרך חייגתי לנתניה כמה פעמים עד שאדון תומר הואיל בטובו לענות כששאלתי אותו תגובתו הוא לא ידע מה לענות לי בשלב זה פקעה סבלנותי(ועלבתי בו) הוא העביר אותי ללירון אשר התנצל אבל נתן לי נאום על איך מדברים לאנשים ונאם ונאם ונאם. הגעתי למחסן בנתניה ומנהלת החשבונות סיפקה לי את המוצרים.

שרות לקוחות מעולה!! בעבר בצעתי מס' רכישות באתר והמוצרים הגיעו במהירות רבה. בפעם האחרונה, היתה לי בבעיה עם המוצר, הגעתי לסניף נתניה. החליפו לי את המוצר ללא-שום בעיה. הצוות בסלני, אדיב והגון.

המוכר היה אדיב. המחירים ירדו מהפעם האחרונה שקניתי. המוצר היה במלאי. היה קרוב למגורים שלי באיזור התעשייה בנתניה וקל היה למצוא את המחסן

האתר נוח ומאד ידידותי לאיתור המוצר הנכון. ניתננות מספר אופציות לקבלת המוצר ואני בחרתי איסוף עצמי. מיקום המחסן היה נוח, השרות מהיר ומדויק.

נעימה, מחיר זול , פריט שניזוק במשלוח הוחלף בקלות, כשרציתי לקנות מדפסת נתנה לי המלצה טובה יותר ממה שתכננתי בתחילה.

הזמנו מדפסת עם שרות בדואר ויום למחרת דופק שליח בבית ומביא את המדפסת מומלץ בחם אמין ביותר

הקנייה היתה קלה ונוחה . קיבלתי את המוצרים במהירות וללא כל עיכוב. יש להדגיש מיקום איסוף המוצר ביתר בהירות.

שירות, שירות, שירות. בזה אפשר לסכם את חוויית הקניה האחרונה בחנות זו. רכשתי מספר פעמים בעבר בחנות "מחסני דיו", כל הרכישות עברו ללא בעיה. מבצעים הזמנה באתר האינטרנט שלהם (התהליך פשוט מאוד וקל) ולאחר מספר ימים אוספים את החבילה מסניף הדואר. מעולם לא היו בעיות מאף סוג עד הרכישה האחרונה. ברכישה האחרונה - בעת קניית מוצרים בחנות, לפני שמגיעים לעמוד התשלום, האתר מציע לרכוש ציוד נוסף בעלויות נמוכות ולצרף להזמנה. ציוד משרדי בסיסי (כלי כתיבה, דבקים וכד'), ציוד נלווה לסלולארי (מגני מסך, מטענים וכד') ומגוון נוסף של פריטים. מעולם לא הוספתי דברים לעגלת הקניות, אך ברכישה האחרונה הוספתי שלושה פריטים בנוסף לתוף למדפסת. מטר למדידה סכין יפני זוג דבק שלש שניות. יום או יומיים לאחר ביצוע ההזמנה, עוכנתי בדוא"ל על מספר המעקב ו-6 ימים קלנדריים לאחר ביצוע ההזמנה החבילה הגיעה אלי. מתוך שלושת הפריטים הנוספים שהוזמנו, פריט אחד לא היה בחבילה. מעט לא נעים, אך טעויות מסוג זה יכולות לקרות, כולנו בני אדם. התקשרתי למספר הטלפון [הערב לחנות: כדאי להוסיף את מספר הטלפון על החשבונית...] המופיע באתר,נעניתי ע"י מוקד הודעות והשארתי את פרטיי. לאחר כשעתיים התקשרו אלי מהחנות ובוצע זיכוי מיידי עבור הפריט שלא הגיע. הזיכוי הוזן ישירות לכרטיס האשראי ונשלחה חשבונית זיכוי בדוא"ל. ~~~~~ לסיכום: רכישות בעבר - כל התהליך היה מושלם. רכישה אחרונה - ארעה תקלה, שירות הלקוחות טיפל באופן מהיר מאוד ומשביע רצון. מבחינתי, שירות נמדד בעיקר כשמשהו לא הולך חלק, ובמבחן זה יש לי רק שבחים לחלק לחנות זו. ללא ספק, אשוב לרכוש בחנות בעתיד.

זו הרכישה השניה .בפעם השניה רכשתי באמצעות הטלפון ובפעם השניה באמצעות האתר . בשתי הפעמים הרכישה נעשתה בקלות וגם השיחה בפעם הראשונה היתה טובה . הבעיה העיקרית היא במועדי האספקה הארוכים .

ממליץ בחום. לאחר שניסיתי בעבר חנויות אחרות, אין לי יותר התלבטויות באשר לעתיד, חנות אמינה, עם שירות אדיב יוצא מן הכלל, ומעל הכל - כמובן, המחיר.

חווית הקניה באתר טובה מאד. קל מאד למצוא את המוצר שמחפשים, המחירים נוחים והמשלוח מגיע מהר. ממליצה בחום.