
שירות ומחיר מצויינים, המוצר נשלח מהר והגיע מהר. הוזמנו מוצרים נוספים וכולם לשביעות רצוני.... ... ... .. .. ...

שירות ומחיר מצויינים, המוצר נשלח מהר והגיע מהר. הוזמנו מוצרים נוספים וכולם לשביעות רצוני.... ... ... .. .. ...

מרוצה מהשירות. התלבטתי בין חלופות המוכר הקדיש את הזמן להסביר לי ולייעץ. פעם שניה שאני קונה שם.

רכשתי מהאתר טלפון סלולרי לבת שלי. רכשתי טלפון מסויים ואז צלצל אליי נציג נחמד בטלפון וסיפר על טלפון דומה שנמצא במבצע. ומומלץ מאוד. השתכנעתי ורכשתי את המכשיר. השירות היה אדיב ומקצועי. בהחלט אשוב לרכוש מכם בעתיד. תודה

מאוד אדיבים. הזמנו בהתחלה 2 משחקים ואחד לא היה במלאי. דאגו לברר מולנו את פרטי ההזמנה ולהחליף במוצר אחר שהילדים מאוד התלהבו ממנו. ממליץ בחום

מצויין השירות היה מצויין, משלוח הגיע יום למחרת, השליח והצוות היו נחמדים, ממליץ בחום ואהבה

תודה רבה על השירות, המוצר שהזמנו הגיע מהר מהרגע שבצענו הזמנה באתר וגם במחיר הכי הזול שמצאנו ברשת.אשריכם

שרות מעולה, קונה פעם שניה משלוח מהיר. ממליץ בחום.אחרי בדיקה מעמיקה של מחיר זה המחיר זול שמצאתי.

שירות מאוד אדיב. הגעתי לקנות טלפון לבת שלי והבחור בקבלה עזר לי מאוד בהחלטה תוך הסבר על שיקולים של מחיר-סוללה-תוספות. מקום נעים ומסודר ובסה"כ עושה רושם טוב.

באתי לקנות מכשיר סלולרי בתקציב של 2100 שקל. המוכר מליץ לי על OnePlus Nord 2 בטענה שזו בערך העלות שלו. חבל שסמכתי עליו ושלא הייתי יותר ערני בתהליך העסקה כי יותר מאוחר בבית כשראיתי את הקבלה גיליתי שהמכשיר עולה 1800, אבל שילמתי 2100 כי הוא חייב אותי גם על מגן מסך וכיסוי סיליקון מבלי שביקשתי בכלל ובמחיר מופקע (320 ש"ח). אני רק אדגיש ששאלתי באופן מפורש: "כמה עולה המכשיר?" והמוכר בלי להסס ענה: "2100 שקל" ולא חשב לרגע לציין שזה כולל מוצרים נוספים שלא ביקשתי בכלל והוצגו לי כחלק בילתי נפרד מעלות המכשיר.

מקצועיות...הבנה מעמיקה במוצרים....עמידה בהבטחות בפנייה הטלפונית...תשובה מדויקת על כל שאלה...מחיר בהחלט סביר...מכשיר טוב ...בהתאם לציפיות ממנו...

This store is very problematic in case you have a problem. First, when order online, they call you a day after and try to push to you items , you didn't want in ugly way. So why order online? Second, phone boxes are damaged and in low quality. Third, after deciding to return the items, which costs 200-250 for items with price 4000 - they charge you the max, and then discount 50 ILS (which I asked not get) - so they have a claim basis to write the are good people and tried to help the customer. THEY ARE NOT. This store is a scam.. check reviews, 15% not happy. If you one of them, be ready to lose some money 2-3 hours of your work day עוגמת נפש Recommended to avoid, not polite or pleasent people & Low quality store.

מרוצה מאוד מהשרות שקיבלתי וגם מהקניה. קניתי את הטלפון סלולרי One Plus Nord 2 5G לפי המלצה של המוכר. קיבלתי הסבר על המכשיר בצורה מקצועית, ברורה ומפורטת.

רכשתי טאבלט סמסונג. הקניה היתה קלה ומהירה קיבלתי את המוצר תוך כמה ימים. חייבת לציין שהאריזה היתה פתוחה לא ברור לי מדוע. טבל המכדיר היה חדש ללא שימוש.

שרות נעים ומקצועי, המוכרים אדיבים ובעלי ידע בתחום, קיבלנו הרבה הסברים. מחירים טובים. ממליצה, אחזור לשם שוב

אחלה חנות, עובדים עזרו לי מאוד בהמלצות ובתפעול המכשיר. זה כבר לא פעם ראשונה שאני רוכש מהם ואמשיך לעשות זאת

תהליך הקניה היה טוב נעים ומועיל המלצות הנציג היו טובות תודה רבה ממליץ מחיר הגון

חנות טובה. נתנו שירות נחמד ועזרו יש חניה התקשינו בהקמת יוזר ועזרנו לנו בזה בחנות

מקצוענים, עדיבים מאוד רכשתי מספר פעמים טלפונים וציוד ותמיד קיבלתי שרות מקצועי ועדיב, ממליץ בחום.

מוכרים מקסימים! הצליחו לקלוע לדרישותינו. היו סבלניים וסיפרו הסבר מפורט על המוצר ויתרונותיו על פני האחרים

החנות הכי מומלצת בכל המרכז, המחירים הכי טובים, אנשים הכי טובים , תמיד חוזר רק לשם .

ביצעתי הזמנה בקלות רבה, יצרו איתי קשר טלפוני מהר מאד - תוך יומיים המוצר כבר חיכה לי בחנות סמוכה לאזור מגוריי. לזה אני קוראת שירות מעולה!!! כל הכבוד

שימו לב היטב אם המחיר הוא של מוצר ביבוא רשמי או מקביל. חוץ מהעניין המציק הזה היו נהדרים וקיבלתי משלוח מהיר הביתה במחיר מעולה!

הופתעתי מהמהירות בה נשלחו אליי האוזניות, האיכות המעולה שלהן והשירות המקצועי. עוד יותר מפתיע המחיר הנוח ביחס לאיכות. מומלץ בחום!

קיבלתי שירות מהיר ומקצועי ולא פחות חשוב המחיר הנמוך ביותר שמצאתי למכשיר הנייד שחיפשתי. תודה

שירות טוב ומהיר. בדקתי בטלפון אם יש את המכשיר במלאי, נאמר לי שכן. הגעתי שילמתי ולקחתי.