
היגיע כפי שהוזמן ולפני הזמן. מזמינה שם באופן קבוע ומרוצה מהשרות והמחיר. הזמן שלם ושגר

היגיע כפי שהוזמן ולפני הזמן. מזמינה שם באופן קבוע ומרוצה מהשרות והמחיר. הזמן שלם ושגר

שלחו לי הזמנה של משהו אחר אחרי שהתקשרתי כמה פעמים החליטו להתייחס לבסוף שלחו לי את המשלוח שלי ללא חשבונית מס התקשרתי כמה פעמים כדי לקבל חשבונית מס . על הפנים
בחודש יוני עד אמצע יולי החברה עברה להנהלה חדשה ומקצה שיפורים משמעותי, לצערנו היו לא מעט חבלי לידה בתהליך גם מעצם העובדה שגויסו עובדים חדשים לתפקידים שונים, מהיום מחסני דיו עברה למתכונת משלוחים בלבד, הזמנות בתל אביב, גבעתיים רמת גן ובני ברק מגיעים עם שליח (לא בדואר) עד בית הלקוח בהזמנות מעל 150 שח ולכל שאר חלקי הארץ בהזמנות מעל 250 שח, אנו מתנצלים על הקשיים שבם נתקלו הלקוחות בתקופה זאת, החשבונית הגיעה ללקוחה אך בעיקוב, אנו מודעים ועובדים על שיפורי התהליכים בכל עת

מחיר זול שירות מצוין הגעה מהירה ואפשרות מעקב אחר החבילה באמצעות אתר דואר ישראל בקיצור חוויה זולה ומשתלמת (מושלמת)

שירות מעולה! יחס אדיב ומקצועי. הרבה זמן שלא קיבלתי שירות כזה. הזמנתי דיו למדפסות בעסק, המחיר היה שפוי ושווה לכל הדעות. את הדיו הייתי צריכה לקבל בדואר רשום אך משום שאין להם אותו במלאי עודכנתי כי הדיו יגיע באותו תאריך שהיה צריך להתקבל בדואר רק באמצעות שליח ללא עלות. בהחלט מרוצה וממליצה בחום.

קניתי דיו למדפסת דרך האתר באינטרנט. הקניה הייתה נוחה מאד. המוצר הגיע במהירות. המוצר תקין ואני מאד מרוצה.

השירות היה מהיר, הטונר התאים, היה איכותי, ע"פ ההזמנה, החשבונית היתה על שמי במקום על שם גן בן צבי, יהיה נחמד אם יתוקן.

נוח להזמין הגיע בזמן מחיר נמוך בהשוואה לאחרים מוצר מצויין שירות לקוחות אדיב מומלץ מאוד

הזמנתי זוג דיו במחיר הכי טוב בזאפ וקיבלתי אותו במהירות שיא , גם השירות לקוחות שלהם מהיר ויעיל.

המוצר הוזמן בקלות דרך האתר והמשלוח הגיע מהר ובזמן שהתחייבו אליו. לא הפעם הראשונה שקונה דרך החנות ותמיד קיבלתי שירות טוב.

פשוטה שרות אמין מוצר טוב הגיע בזמן מחיר הוגן מומלץ סביר להניח שאחזור לרכוש שוב במחסני דיו

אני רוכשת דיו דרך האתר של מחסני דיו כבר שנים, השירות מעולה, המוצרים מגיעים בזמן מהיר, ההזמנה פשוטה. המוצרים איכותיים ואני נהנית להזמין מהאתר. מומלץ בחום!

שירות חייכני ואדיב, במוצר שלא הבינו היו כנים לגבי זה, מחירים טובים, חווית קנייה נעימה ואמינה

לפני חודש רכשתי מקלדת ועכבר בחנות ואחרי חודש שפתחתי ראיתי שהצבע שבחרתי לא התאים לי. הגעתי לחנות והחליפו לי את המקלדת בלי שאלות יותר מדי...אחלה אנשים

חווית קנייה טובה. המשלוח היה דואר רגיל באמצעות דואר ישראל ולכן התעכב. החנות נתנה שירות מאוד אדיב והייתה מוכנה לזכות במידה והמשלוח לא מגיע.

ההזמנה בוצעה בתאריך 15/03/2017 דרך אתר האינטרנט של החברה.אתר ידידותי, קל ומהיר. תוך 3 ימים ההזמנה הגיע עם שליח, בניקוי ימיי סוף שבוע. מחירים נוחים מאוד. בהמשך אבצע הזמנות נוספות בחנות זו. מומלץ.

בשל תקלה באתר לא הצלחתי לבצע אמש הזמנה של תשלום במזומן ואיסוף בסניף לשני תחליפי טונר. המערכת אפשרה רק מתן פרטי אשראי באינטרנט. השארתי הודעה וחזרו אליי היום עם מס' הזמנה. הגעתי כעבור שעות אחדות לסניף באבן גבירול. שוב היתה תקלה במערכת הממוחשבת. העובדת (שמה שמור אצלי) שוחחה עם מנהליה בטלפון כי לא ידעה כיצד לנהוג, ניסתה לכבות ולהדליק את המחשב, להחליף מקלדת (בסיוע אחד הקונים), להחליף עכבר, שום דבר לא עזר. לאחר חצי שעה של המתנה ומשהסברתי שלא אוכל להגיע בשנית כי אני נוסעת למקום בשני אוטובוסים לכל כיוון, שעתיים נסיעה סה"כ, שילמתי במזומן וקיבלתי פתק בכתב ידה של העובדת תוך הבטחה שאקבל קבלה במייל. כאשר ביקשתי מהעובדת לראות את שני הטונרים לפני שאני משלמת עליהם היא נזפה בי שאני לא רגועה ושאירגע. מדובר בתגובה לא נאותה שהעמידה אותי במצב לא נעים מול שאר הקונים. אין סיבה לעובד לדבר כך ללקוח, בעיקר כשהלקוח נוהג כהלכה. כמו כן, להבא כדאי שחברה שמוכרת ציוד למחשב תדאג שהמחשב שעליו מתבצעות ההזמנות, יהיה תקין. זו אינה הפעם הראשונה שאני קונה במקום ואני מקווה שמדובר בתקלה חד פעמית.

בדר״כ אני רוכש טונרים מקוריים שוכנעתי לרכוש טונר תחליפי למדפסת קסרוקס לאחר פחות מ 10 דפים הטונר אזל ותקע את המדפסת
האמנת טונרים תואמים זולים בהרבה, ואנו נותנים עליהם חצי שנה אחריות בהם ניתן להחליף לחדש או למקורי, אבל לצערנו אין 100% הצלחה במוצרים התואמים (גם לא במקוריים), אבל אנו עומדים מאחורי מה שאנו מוכרים, הלקוח בחר להחזיר את המוצר ולהשלים את ההפרש למקורי וקיבל את השירות הטוב ביותר, לא ברור מדוע בחר לרשום פה תגובה זאת

הזמנתי מה כמה פעמים, המשלוח תמיד מגיע בזמן או לפני עם כל הפריטים לפי ההזמנה

הזמנו בחנות הזו כבר כמה פעמים. לא נתקלנו בשום בעיה .מהירים במשלוח והדיו הגיע שלם וללא פגמים

הגעתי פעם ראשונה למקום , השירות היה אדיב מאוד , מהיר מאוד , וזול מאוד, כמובן שאני ישוב לרכוש במקום .

הזמנתי סט של זוגמחסניות דיו של HP במחיר 185 ש"ח. "למרבה ההפתעה" המוצר לא היה והוצעו לי שתי מחסניות נפרדות ב- 224 ש"ח. תרגיל מוכר למשוך קונים לחנות.
לצערנו לעתים מוצרים מוגדרים אצל היבואן הרשמי END OF LIFE ולא נמכרים יותר בשוק, במידה ומוצר חסר במלאי אנחנו ישר מודיעים ללקוח במידה ומעוניין לחכות נזמין עבורו מהיבואן הרשמי ויגיע יום למחרת, אך הספק הודיע שכל המלאי של הדגם הזה אשר ישן מאוד כולו פגי תוקף ולא רצינו להציע מוצר שמראש לא יענה לדרישות הלקוח, אנו משתדלים להיות הכי מקצועיים וכנים עם הלקוחות שלנו.

המשלוח עצמו היה אמור להיות 7 ימי עסקים אך תודות לדואר ישראל המשלוח חזר לחנות ושלחו שוב.. החנות לא אשמה שהמשלוח לקח כמעט 3 שבועות לכן שמוצר מעולה, התמיכה הטלפונית מעולה בכל בעיה\עזרה\שאלה. השדכן עושה את עבודתו מצורה מרשימה ביותר.

קניתי מחסנית דיו שחור למכונה משולבת HP מראש כדי לגבות מחסנית קיימת וכאשר הייתי צריך להשתמש במחסנית החדשה , לאחר כחצי שנה , אחרי שפתחתי את האריזה הסגורה התברר לי שהמחסנית פגומה . היה ידוע לי מהכרות עם ספקי מחסניות אמינים ורציניים שלא תיהיה בעיה להחליף לי את המחסנית התקולה מכוון שרק פתחתי אותה (כמובן לפני שפתחתי לא יכולתי לדעת שהיא תקולה ) בטלפון ראשון למחסני דיו נאמר לי בסדר שהם מחליפים את המחסנית למרות שנתתי להם את פרטי ותאריך הקניה , אבל כאשר ענה לי נציג החברה התברר לי שמיכוון שעברה חצי שנה בכמה ימים הם לא יחליפו לי את המחסנית הפגומה . חוותי עוגמת נפש רבה מהחנות כי שלמתי לחנות סתם כסף בלי לקבל תמורה !! פשוט גנבה לכל דבר !!
מדיניות האחריות למוצרים תואמים מוגדרת לתקופה של 6 חודשים למוצרי דיו תואמים אשר בתקופה זאת ניתן להחזיר את המוצר לבדיקה ואם אכן לא תקין מוחלף החדש, תקופה זאת מוגדרת על ידי היבואנים בה אנו עדיין יכולים להחזירו לספק, אנו עושים כמיטב יכולתנו לעזור ללקוחות במסגרת האחריות המוגדרת

קנייה מהירה ונוחה. המוצר היה זמין ישירות לאיסוף כפי שביקשתי. בכל קנייה שעשיתי דרכם היה שירות מצוין כזה