
רכשתי מיחם של 50 כוסות של חברת יונדאי לשבת והיה לי מאוד חשוב לקבל אותו עד סוף השבוע.ההזמנה נעשתה ב 14/4/15 וב 16/4/15 היגיע המיחם עם שליח מיוחד עד הבית. לצערי לא זוכר את שמו של המוכר. השירות היה מעולה. יישר כוח.

רכשתי מיחם של 50 כוסות של חברת יונדאי לשבת והיה לי מאוד חשוב לקבל אותו עד סוף השבוע.ההזמנה נעשתה ב 14/4/15 וב 16/4/15 היגיע המיחם עם שליח מיוחד עד הבית. לצערי לא זוכר את שמו של המוכר. השירות היה מעולה. יישר כוח.

הזמנתי שתי טלוויזיות. טלוויזיה אחת לא הייתה במלאי. התקשרו אלי משירות הלקוחות כדי לעדכן ולהציע חלופות אחרות. השירות היה מצויין והמחירים שלהם טובים מאוד לכל הטלוויזיות. אחרי שבחרתי את הטלוויזיה השניה, המשלוח היה מהיר, כפי שהובטח. המערכת האוטומטית שלהם מצויינת וכוללת דיווחים עדכניים לגבי כל פעולה בשרשרת השיגור. בסה"כ עסקה חלקה וטובה מכל בחינה שהיא. ממליץ מאוד.

קניתי אוזניות philips fidelio x1, המישלוח היה דרך חברת מישלוחים. לקח זמן עד שמוצר יגיא לחנות, וקיבלתי את האוזניות אחרי שבוע במקום שלושה ימים, אבל בסך הכל היה הכל טוב.

רכשתי אוזניות. השירות היה אדיב ויעיל, המוצר נשלח והגיע בזמן כפי שהובטח. עדכנו אותי במייל בכל שלב של העסקה. קנייה מומלצת.

הזמנתי את המסחטה יומיים לפני החג, הייתי בטוחה שיקח לה מעל שבוע להגיע כיוון שאני גרה בצפון הרחוק.. מיד אחרי הקניה נשלח לי אישור הזמנה ועדכון מה מצב החבילה. כבר ביום למחרת קיבלתי טלפון מהשליח שהגיע עם החבילה עד הבית. תודה על השירות המהיר. והמכונה-תענוג!

חווית קניה מושלמת: הזמנה נוחה באתר, תשלום ב-PayPal - חשוב מאוד עבורי, עידכונים מיידים בדואר אלקטרוני, משלוח מהיר - באותו היום, מוצר מעולה במחיר אטרקטיבי.

מענה קולי היה מידי, וכל היתר היה בזמן במקום המכונה מעולה קלה לתפעול, התגובות במייל מהחנות מידיות בהירות כולל החשבונית

שלום רב, אני אנסה לקצר כמה שאני יכול,,, מזה יותר מ-4 חודשים הזמנתי טלוויזיה תוצרת TCL בגודל מסך 39' אינטש בצבע לבן, לאחר יותר מ-10 ימים הגיע המוצר, אך כשפתחתי את האריזה המוצר היה בצבע שחור, דיברתי עם נציג שירות מהחנות, לטענתו אין להם את הטלוויזיה בצבע לבן, החלטתי להחזיר את הטלוויזה מכיוון שאינני מעוניין בצבע שחור, סוכם איתו על זה שאני אקבל החזר כספי מלא על הטלוויזיה. לאחר מכן החלטתי להזמין טלוויזה ממותג אחר LG, גודל מסך 42' אינטש מודל LG 42LB5610, לקח יותר מחודש ימים עד שנשלחה אלי הטלוויזיה החדשה ובוצע איסוף של הטלוויזיה הראשונה ע"י אותו שליח לאחר שסוכם עם נציג שירות מהחנות שאני אקבל החזר כספי מלא על הטלוויזה שהחזרתי ואחויב על הטלוויזיה החדשה שרכשתי, פתאום אני מופתע עוד הפעם לאחר פתיחת המארז שהטלוויזיה שנשלחה אלי היא אינה אותה טלוויזיה שהזמנתי (דגם אחר יותר זול וללא תכונת SMART TV) וחויבתי בכרטיס אשראי שלי על אותו מחיר של הטלוויזיה היקרה שהזמתי ולא קיבלתי, שוחחתי עם אותו נציג לקוחות, לדבריו אני אקבל זיכוי מלא על ההפרש במחיר בנוסף לזיכוי על הטלוויזיה שהחזרתי, לאחר חודש ימים אני קיבלתי זיכוי חסר כ-291 ש"ח ממה שאני צריך לקבל. נמאס לי והתעייפתי מכל הסיפור הזה,,, אבל החלטתי לכתוב את המקרה הזה שקרה לי כדי שאף אחד לא יהיה פרייר ויחליט להתעסק עם כזה חנות שאין מילים לתאר אותו כמה הוא לא שווה,,,
שלום רב, הלקוח הזמין טלוויזיית TCL 39 אינץ', באתרנו רשמנו בפירוש שצבע הטלוויזיה שחור והתמונה בלבן להמחשה. וכן הלקוח לא ביקש צבע לבן. לאחר שהלקוח פתח את הטלוויזיה, ביקש טלוויזיה ממותג אחר - LG, -הודענו לו מראש שזה ייקח זמן עד שהטלוויזיה תגיע לחנות ובינתיים החליט הלקוח להשאיר את ה-TCL אצלו ולא הסכים למוסרה לשליח שהגיע אליו מספר פעמים. המפרט שהוצג בקשר ל-LG הינו as is (אפשר לגשת לאתרנו ולראות את המפרט), ולא רשמנו או רמזנו שה-LG היא SmartTV, הלקוח החליט זאת על דעת עצמו. הפיחות בזיכוי היה כתוצאה משימוש במוצר. לאור העובדה שהטעות הייתה מצד הלקוח, וכן העובדה שהוא ביצע שימוש במוצר עדיין פעלנו לפנים משורת הדין והסכמנו להחליף את המוצר. חג עצמאות שמח.

ביצוע ההזמנה היה פשוט והמוצר הגיע אלינו תוך יומיים. על סמך הקנייה נוכחית זו אני שמח להמליץ על חנות אלקטרופוטו.

מתחייבים ל5 ימי עבודה, בפועל המוצר הגיע תוך פחות מ24 שעות, ועוד בחול המועד, שליח עד הבית, בחינם. אחלה שירות.

המוצר שהזמנתי הגיע מהר מאוד וכפי שהוזמן, כולל עדכון במייל לגבי כל הליך ההזמנה והתשלום. בהחלט אזמין מהם מוצר נוסף בעתיד.

תהליך הקנייה היה פשוט, המוצר הגיע לפני הזמן ועונה בדיוק על התיאור שבאתר. בקיצור, חווית קניה חיובית ואני בהחלט ממליץ להזמין מאלקטרופוטו.

הזמנה קלה שרות מצוין מהירות קבלת מוצר מהירה מאוד שרות יוצא דופן לא ציפיתי לשרות מהיר כל כך מהאתר המשיכו כך

הזמנתי באלקטרופוטו מאחר ובאתר החברה מצויין מפורשות זמן אספקה 5 ימים. עברו שבועיים (ליתר דיוק 15 יום) והמוצר טרם נתקבל. המוצר נשלח ע"י אלקטרופוטו בדואר רשום, המוצר אכן התקבל בדואר, עברו שבועיים ולא קיבלתי מהדואר פתק לאיסוף המוצר ובלעדיו בסניף שנשלח אליו, לא ניתן לקבל את הפריט. הייתי בקשר עם אלקטרופוטו, נאמר לי מפורשות שהם העבירו תוך 5 ימים את המוצר לדואר ולכן מבחינתם הכל מצויין. שורה תחתונה, זמן האספקה מתייחס להעברת המוצר שהוזמן לשליח/דואר, ואז מבחינת אלקטרופוטו הם מילאו את חובתם, אם ומתי הלקוח יקבל את המוצר שהזמין ושילם עבורו זה לא ממש עניין אותם, זה בעייה של הלקוח.
שלום רב, אכן, המוצר הגיע לסניף הדואר של הלקוח תוך 4 ימי עסקים. הבעיה שהלקוח חווה הייתה מצד עובדי סניף הדואר שלא הוציאו ללקוח פתקית לאיסוף המוצר ואף לא היו מוכנים למסור לו את המוצר, דבר שלא נתון לשליטתנו. עשינו מספר בירורים מול הדואר והמענה שקיבלנו היה להמתין שינפיקו לו פתקית או לחכות שהמוצר יחזור. הנושא הוסבר ללקוח גם באימייל וגם טלפונית. הלקוח משום מה החליט שאלקטרופוטו הינה בעלת אחריות על כלל דואר ישראל, דבר שמגוחך בפני עצמו, ואף איים להשתמש בביקורת בזאפ כנגד אלקטרופוטו על עוול שדואר ישראל גרמו לו. חג שמח.

הזמנה פשוטה. הכל תקתק בזמן כולל עדכוני סטטוס משלוח וזמן אספקה מהיר מאוד. בנוסף המחיר היה בין הזולים שמצאתי. מרוצה מאוד בסה"כ

הגיע מהר מאוד עם שליח עד הבית, חשבונית נשלחה מיידת במייל, שפוט כיף לעשות ככה קניה, המשלוח היה ארוז מצורה טובה מאוד, וגם אתר האינטרנט של הספק נוח וקל מאוד לשימוש.

שירות מקצועי מאוד ומסור מאוד, יש עם מי לדבר בכל עת בכל נושא, ותמיד מתקבלת תשובה ראויה. קניתי את מכשיר המיקרוגל שלי בחנות זו, לפני כשנה וחזרתי עכשיו, כדי לקנות לבן שלי. תודה

לפי דעתי כל העסקה נעשתה מהר ותקין ללא שום עיקוב וגן המשלוח הגיע לפני זמן המצופה שירבו כמותם בישראל צריך ללמוד מהם

ביצעתי את ההזמנה לאחר שראיתי שהחנות היא הזולה ביותר. היה קל לבצע את ההזמנה ועודכנתי במייל מה קורה בדיוק עם המוצר. הגיע במהירות ובמדויק

קניה נוחה מאוד - התקשרתי, ענו לי באדיבות, קיבלתי מחיר טוב, ביקשתי לקבל את המוצר לפני החג (כיריים גז), המשלוח היה מהיר והמוצר הגיע בזמן - כיף של קניה!

הזמנתי טלפון אלחוטי של פנסוניק. המוכר היה עדיב. ההזמנה בוצעה בזמן קצר וקיבלתי את המוצר ללא כל עיקוב. ממליץ בחום.

המשלוח הגיע 24 שעות לאחר ההזמנה ! לחלוטין לא ציפיתי לכזאת יעילות. ניסיתי את המוצר. המוצר משביע רצון. נקווה שלאורך זמן.

המוצר הגיע ביום שלמחרת ההזמנה ע"י שליח. לא ציפיתי למהירות כזו. השירות היה יעיל ואדיב. מומלץ ביותר. המוצר נקנה כמתנה לבתי שהתלהבה מאוד מהמוצר שנראה באיכות טובה.

רכשתי קומקום חשמלי קרמי זה בתאריך 08/02/15 בחנות עצמה. השימוש בקומקום היה רגיל וזהיר לחלוטין ללא יוצא דופן, ללא פגיעות וללא נפילות, ולשביעות רצוני המלאה. בתאריך 19/03/15 גיליתי שהקומקום נוזל. אחרי סריקת המוצר מצאתי סדק מזערי בדופן הקרמי של הקומקום. פניתי לחנות, דיברתי עם אחד מנציגי השירות בחנות, הסברתי את הבעיה, הראתי את המוצר, הבהרתי לו שלמיטב ידיעתי הקומקום פשוט לא איכותי וסביר להניח שזו בעית יצרן, וביקשתי להחליפו למוצר דומה או אחר תואם. אך נעניתי בשלילה חד משמעית וללא פשרה. אני מאוד מאוכזב מיחס הזה כלפי הלקוח, מחוסר מקצועיות וחוסר מוטיבציה לעזור. אני ממליץ באופן חד משמעי לא לקנות בחנות זו. אתם לא תקבלו לא השירות ולא האיכות המגיעים לכם.
הלקוח רכש קומקום חרסינה לפני חודש וחצי."גילה" סדק עכשיו.אנחנו יכולים רק לשלוח למעבדת היבואן ע"פ שיקול דעתם בלבד.אין כל קשר למוטיבציה או מקצועיות.

הגיע מהר , עדכון סטטוס במייל אחרי כל שלב. איכות מוצר טובה מאוד. בקיצור מצוין אתר ברור וקל לבצע את ההזמנה. בניגוד לאתרים אחרים יש אפשרות לשלם עם PAYPAL