
רכשתי גלקסי s22 פלוס. מקום מצוין. סניף שירותי מאוד. המוכר היה סבלני ונחמד. ממליץ בחום!!

רכשתי גלקסי s22 פלוס. מקום מצוין. סניף שירותי מאוד. המוכר היה סבלני ונחמד. ממליץ בחום!!

שירות אדיב, עברו איתי על אפשרויות הקניה הדביקו לי מגן מסך, נחמדים מאוד אבוא שוב תודה רבה

שרות מהיר, אדיב, מקצועי ואמין. קיבלתי הסבר מקצועי על ההבדלים בין המכשירים הרלונטיים לי ויצאתי עם מכשיר חדש תוך כמה דקות....

שירות מהיר כולל מענה למשלוח של מטען במקום מטען שנשלח בטעות. תוך לקיחת אחריות וטיפול מיידי. אנחנו נחזור גם לקנות בחנות אחרי שזו לא הפעם הראשונה שלנו

שירות מהיר אדיב ומקצועי. זו לא הפעם הראשונה שרכשתי מוצר מהם ומאמינה שגם לא האחרונה :)

רכשתי אוזניות מבטלות רעש של סוני, XM5, באחריות של שנתיים מיבואן רשמי. המחיר היה אטרקטיבי, האיסוף מהחנות היה פשוט והשירות הולם. אחזור לרכוש מהם בעת הצורך.

***חווית קנייה שלילית*** רכשתי מ"הייטק סטור" מכשיר סיני בשם Blackview BV6300. הסיבה לרכישה: מחיר זול והבטחה ל"טעינה אלחוטית" במפרט באתר. ובכן - אחרי ניסיונות ב-2 רכבים שונים, ברכב אחד הטלפון בכלל לא נטען / ברכב השני מצליח להיטען אחת ל-10 ניסיונות. גלקסי / אייפון נטענים "חלק" באותם הרכבים. פניתי לחנות בבקשה לביטול עסקה (לפי החוק!) בשל "חוסר התאמה" לעמדות ההטענה אשר ברשותי, והתשובה היתה מתחמקת - ניסו להריץ אותי לכל מיני מעבדות של יבואנים וכו - לא לעניין. עדיין במו"מ איתם, כנראה שזה יסתיים בבית המשפט :-(

טוב מאד. המוצר היה במלאי עם מחיר תחרותי. ממליץ בחום לקנות אצלם. החניה לא הכי טובה אבל יש מקומות בסביבה

חברה נחמדים מאוד. עזרו מהר ולעניין כבר אחרי מס ימים קפצתי לרכוש שם עוד דברים

קיבלתי שירות מהיר ואדיב, המוכר עזר לבחור אביזרים מתאימים למכשיר שהזמנתי. המוצר סופק מהר. באופן כללי אני ממליץ על השירות.

לאחר שהזמנתי את המוצר, חזרו אליי מהחנות, הבטיחו שישלחו מהר וכך עשו, המוצר הגיע לאחר 3 ימים. תודה!!

הגיע הכי מהר שיש בצורה מושלמת עונה על הדרישות ומעבר לזה מוצר מושלם רמה גבוהה

שירות מהיר ואדיב . היה חסר איזה חלק והם מייד התקשרו ושלחו . ממליצים עליהם

קניתי שולחן גיימינג של דרגון, המוצר איכותי ויפה, וההרכבה הייתה קלה מאד. המחיר גם היה יותר טוב מחנויות אחרות. מעבר לזה, למרות שבאתי ביום שישי והחנות הייתה עמוסה ממש, קיבלתי שירות חביב ואדיב, הלכו איתי והכניסו את הקרטון הכבד לרכב. אני ממליצה בחום לבקר שם, שווה!

תהליך וחוויית קניית המכשיר היה נוח, מהיר, חלק וקיבלתי המלצות שסייעו לי ברכישה. המכשיר טוב.

אחת החוויות קנייה היותר טובות שהיו לי! המוכר עזר לי ונתן שירות מעולה,היה נורא סבלני. גם לאחר שהשולחן שרציתי לא היה במלאי התקשר מאוד מהר להודיע ועזר לי לבחור שולחן אחר שעונה לי לדרישות.

שירות טוב ומהיר הזמנה טלפונית, הזמנתי ביום חמישי וביום שני כבר הגיע אליי ללא בעיות

שירות אדיב ומקצועי מעל ומעבר. המוכר הסביר לי בסבלנות ומקצועיות. וגם מחיר הוגן. מומלץ מאוד.

אחלה חנות. אחלה שירות. מחיר מעולה קיבלתי הסברים מפורטים על המיצר בעל פה. המוכר היה מרוד אדיב ושירותי

שירות אדיב, מהיר ומקצועי, ידע נרחב של נותני השירות. המלצות מדויקות לפי צורכי הלקוח. סבלנות רבה במענה על שאלות.

שירות נהדר, המשלוח הגיע בזמן, המחיר של המוצר היה בפער יותר זול משאר המתחרים, ממליץ בחום

חנות אמינה. תמיד מגיע מהר. עונים לשאלות אם יש. קונה שם הרבה.קצת עמוסים אם מגיעים פיזית.

הזמנו 2 טלפונים וקבלנו שירות מעולה ומהיר מענה מיידי על כל שאלה ומשלוח אקספרס. ממליצה מכל הלב!

השירות בחנות היה מקצועי ואדיב, המליצו על אחריות יבואן רשמי ולקחתי, מחירים הוגנים - מומלץ!!

שירות מעולה ומהיר. המוצר עובד מצוין ומתאים למפרט ולמה שרציתי. היחס בחנות היה מעולה בעת קבלת המוצר