
הביאו מחיר מנצח, משלוח מהיר תוך יומיים, ועזרו מאוד בהסברים על מנגנון השבת שהיה חשוב לי.

הביאו מחיר מנצח, משלוח מהיר תוך יומיים, ועזרו מאוד בהסברים על מנגנון השבת שהיה חשוב לי.

קניתי תנור פרוליטי של Electrolux באותו יום יצרו קשר מהאתר ולאחר התשלום מיד קיבלתי הודעה לתאום הספקה ולהפתעתי יכולתי לתאם למחרת. מרגע ההזמנה עד להספקה עברו יומיים. וגם לאחר ההספקה יצרו איתי קשר לודא שהכל בסדר. - ממליץ מאוד

קניתי ב-CityDeal מכונת קפה של breville. המחיר היה מצויין והשירות אפילו יותר. ממליץ בחום! אחזור לקנות שם.

רכשתי לאחרונה טלוויזיה 65 של LG, קניה מהירה, משלוח מהיר והמחירים דיי שפויים, ממליצה עליהם מאוד!

חווית שירות נוראית הזמנתי מהם טלוויזיה של LG מהאתר, יום לאחר מכן התקשר אליי נציג ואמר לי שאין להם אותה במלאי וגם לא יהיה והציע לי טלוויזיה של TCL לא קשור בכלל למה שאני הזמנתי. אמרתי לו שאני לא מעוניין ושזה לא לעניין שהמוצר מופיע להם באתר כשאין במלאי. לאחר כמה דקות התקשר אליי נציג נוסף, אמר לי שהייתה להם טעות וכן יש את המוצר, נשארו להם 5 יחידות והם יספקו לי את המוצר תוך שלושה ימים ואין מה לדאוג. עשרים דקות לאחר מכן מתקשר אליי נציג נוסף ואומר לי שהייתה להם טעות ואין את המוצר במלאי וגם לא יהיה. פשוט הזויים. אל תסמכו עליהם, תחסכו לעצמכם כאב ראש ומלא טלפונים ופשוט תזמינו ממקום אחר.

שרות מקצועי מאוד הסבר על המוצר מלא הספקה מהירה המחיר ללא תחרות. ממליץ מאוד את החנות

עשיתי הזמנה טלפונית קצרה ואדיבה. שירות המשלוחים היה מהיר ויעיל מאוד. לאחר כ- 10 ימים נציג מהחנות התקשר לקבלת משו"ב על הטיפול ועל שביעות רצון מהמוצר. כל הכבוד! הזמנתי טלביזיה TCL משובחת. הקנייה הטובה ביותר לספטמבר 25.

הזמנתי שואב אבק מדגם Tineco S7 Pro. למחרת קיבלתי טלפון מחנות עם הצעה לקבל שואב אבק מדגם יותר מתקדם באותו מחיר. משלוח הגייע מהר מאוד, ממש יומיים - שלושה אחרי הזמנה

אני שנים קונה בסיטי דיל ותמיד נהנה מחווית הקניה הכי זולים הכי זמינים והכי מהירים מעולם לא היה לי איתם תקלות שווה לקנות רק בסיטי דיל

שלום לכולם, רציתי בחוויה חיובית של רכישת טלוויזיה 65 אינץ׳ של סמסונג (OLED). 1.מדובר בטלוויזיה עם אחריות של יבואן רשמי ״סם ליין״. 2.העלות היתה הכי הוגנת מכול המתחרים. 3.נציג השרות היה נעים סבלני וגם צירף לי מדבקה של הדגם הספציפי על אריזת המוצר על מנת לאמת את סוג המסך בדגם הספציפי הזה. עד כה הכול היה טוב מקווה שגם ההמשך והשרות בעתיד.

רכשתי טלויזיה 75 אינץ ב14.9 יום ראשון לפני רכישה בדקתי עם המוכר אם אני יכול לעשות איסוף עצמי כי אני תקוע ללא טלויזיה, אמר לי כמובן, באותו היום חייגתי בשביל להגיע למחסן לאסוף,פה התחיל הבלאגן, סיבנו אותי ובסוף אין, עד יום רביעי לא חזו אלי למרותשדיברתי איתם כמה פעמים ואמרו שבודקים וחוזרים אלי. יום שלישי ביקשתי לבטל, לפתע מצאו הובלה למחרת, הסכמתי, רכשתי עם הטלויזיה מתקן קיר ב 99 אחרי הרכישה של הטלויזיה באותו היום, קיבלתי את הטלויזיה ב רביעי 17.9 ללא המתקן קיר חייגתי אמרו לי שאני צריך לצלצל לספק חיצוני שמתקין, מתסבר שמגיע לי חינם התקנה לקיר פלוס מתקן קיר, אבל הם עדין חייבו אותי ב99 שח, והפנו אותי למתנה חינם של המתקן קיר שפניתי הבוקר חמישי 18.9 אמרו שכמובן יחזרו אלי, ועדין לא חזרו חווית קניה זוועה

רכשתי בחנות מקרר שארפ, קיבלתי שירות אדיב ומחיר טוב והמקרר סופק בתאריך ובטווח השעות שהובטחו בעת הרכישה.

שירות מצויין! המוצר הגיע תוך 3 ימים. אני מאד מרוצה בהחלט ממליץ על החנות סיטי דיל.

קניתי בסיטי דיל מסחטת מיצים Kuvings B1700 השרות היה מעולה, מהיר, ענייני, אדיב. המוצר נמצא במחסן החנות, במרחק קצר משם. אחרי התשלום נסעתי למחסן וגם שם השרות היה מהיר ואדיב. חזרתי הביתה עם הרגשה טובה ורצון לקנות שוב בסיטי דיל.

קיבלנו שירות מעולה, זמינות לטלפון לכל דבר ובקשה מחיר מצויין ביחס לשוק עם אחריות יבואן רשמי של רונלייט

קיבלתי שירות איכותית במיוחד, עזרו לי לבחור את הדגמים שרציתי ובמחירים נוחים במיוחד, חווית קניה חיובית מאד תודה מיוחד לאולג שעזר לי בכל שלבי הקניה יוסף

הרכישה היתה יעלה וטובה ומהירה עי המוכר.חניה חינם וצמודה. במקרה הדגם היה רק במחסן ליד, נסעתי כמה דקות וקיבלתי. המוצר מצויין ומפתיע לטובה. הרכישה,השירות, אפשרות הרכישה עם 18 תשלומים ללא רטבית,הכל היה כמצופה והרבה מעבר.מומלץ

תודה רבה, הגיע משלוח מהיר תוך יומים , שירות מעולה !! שירותיים ביותר תודה רבה!

לאחר שהתחייבו למשלוח תוך ארבעה ימים, ביום החמישי, כאשר טרם תיאמו איתי הובלה, פניתי לחנות והתגובה הנציג אמר שיתאמו איתי בראשון וכנראה זה יגיע תוך יומיים ממועד התיאום. כאשר אמרתי לו שאם כך, אז יעברו תשעה ימים ממועד הקנייה הוא אמר ׳מה אני אעשה?!׳ ולאחר שאמרתי לו שזה לא בסדר כי כאשר שילמתי נאמר לי ארבעה ימים הוא אמר לי ׳לא שילמת לי, אני רק מוכר כאן׳. כאשר הבנתי שזה לא מעניין אותו אמרתי לו שברצןני לבטל והוא אמר באדישות רבה, ׳תתקשרי בראשון כרגע אין כאן אף אחד׳. בראשון התקשרתי לבטל ולמרות שהוא הציע להציל את ההזמנה אמרתי שאני רוצה לבטל בגלל עוגמת הנפש ושאפילו התנצלות לא קיבלתי. גם אז הוא לא התנצל, רק ענה באדישות ׳בסדר׳. חבל שזה המצב.. לחיוב אגיד שלבטל היה קל מאוד. כנראה שלא חשובה להם המכירה ובטח שלא שירות הלקוחות.

המחיר היה מצוין השירות היה מהיר וההובלה מהירה כמו כן הגיע המוביל והציע לי להתקין במחיר סביר נהניתי מאוד מהשירות מהמחיר ומאמינות ממליץ בחום

קניתי באתר סיטי דיל טלוויזיה 65 אינץ'. מחיר מצוין, משלוח מהיר והתקנה מקצועית. ממליץ מאוד!

השירות היה מצוין הפריט הגיע מהר מאוד קנינו כבר מספר מוצרים ותמיד הכל היה לשביעות רצוננו

עסק שעובד רע ופוגע בלקוחות שלו.הזמנתי מהם מקרר לא רק שאחרי הרכישה אין עם מי לדבר שם אף אחד פשוט לא עונה,חברת המשלוחים שהם עובדים איתה עושים מה שבא להם לוקחים בכלל סכומים אחרים על התקנות או פירוק ממה שרשום באתר,פותחים לבד קופסאות בלי שהלקוח רואה את המוצר ובגלל זה הסיטי דיל מחייבת את הלקוח על זה ומבטלת לו את האחריות על המוצר,ואם אתם רוצים להחזיר אותו אז גם מחייבים אותכם על המשלוח שבכלל לפי החוק בתוך 14 ימי עסקים הלקוח יכול להחזיר את המוצר בלי שום תשלום.אהה ושכחתי לציין גם כאשר החזרתם את המוצר אתם צריכים לרוץ אחריהם שהם יחזרו לכם את הכסף.אני כבר חודש וחצי בלי מקרר באמצע הקיץ ורק לפני שבוע החזירו לי את הכסף וגם כן חלקי.חנות שלא מעריכה את עצמה ולא לוקחת אחריות על איך שהעסק עובד.תחשבו טוב טוב לפני שאתם רוצים לקנות מהם משהו.פשוט בושה השירות שלהם.

המחיר היה טוב, ובזה מסתיימות המחמאות. המוצר היה אמור להיות מסופק תוך 5 ימי עסקים, בפועל זה היה יותר. פניתי אליהם כמה פעמים בטלפון ובווצאפ, אבל למרות שאמרו שיטפלו בזה, אף אחד לא חזר אלי ואפילו לא הגיבו להודעות. המוביל הגיע וסירב בהתחלה להעלות את המוצר לקומה 3 כי הגיע לבדו ולא ידע אם הקרטון ייכנס למעלית. הוא הציב תנאי (לפני שפרק את המוצר מהמשאית) שאעזור לו לסחוב את המוצר במעלה המדרגות, או שהוא נוסע ואתאם ליום אחר. בסופו של דבר נכנס למעלית. הוא הכניס את הקרטון לדירה, העמיד את הטלויזיה על הצד וחיבר אותה לחשמל, אבל סירב לחבר את הרגליות שלה כדי להעמיד אותה בצורה נורמאלית. ביקשתי שיעשה את זה אך אמר שהוא "לא מרכיב" ולמרות שהויכוח על העניין הזה לקח יותר זמן ממה שהיה נדרש כדי להרכיב את הרגליות ולהעמיד את הטלויזיה במצב הטבעי שלה, הוא עזב כשהטלויזיה נותרת עומדת באופן לא טבעי על הצד וללא רגליות. התנהלות מאוד לא ידידותית למשתמש בכל הקשור להובלה ואספקת המוצר. חבל כי זה באמת לא דרש כמעט כלום. להגיע 2 אנשים במועד שלו התחייבו, ולהעמיד את המוצר על השידה באופן נורמאלי, נראה לי ציפייה די בסיסית. אני מניח שהחנות תגלגל את האשמה על היבואן "המילטון", והם יגלגלו את זה על חברת ההובלה. אבל בסוף קניתי את המוצר מסיטי דיל, והם אחראים על החוויה השלילית שיש לי מהנושא. לכן אני ממליץ מכל מי שקונה מהם שיוודא שההובלה שמבצעים כוללת גם הגעה בזמן, וגם הצבה נכונה ותקינה של המוצר במקום המיועד לו.

קניתי מקרר בסיטי דיל פתח תקוה שרות אנושי מעל ומעבר יצאתי עם חיוך מאוזן לאוזן מעולם לא היתה לי קניה כל כך קלה ונעימה בטוח אחזור שוב ממליצה בחום על סיטי דיל כן ירבו כמו הם