
קיבלתי שירות מדהים מנדב באמת חווית קניה לא מהעולם הזה ובמחיר פצצה ממליץ לכם בחום!!!

קיבלתי שירות מדהים מנדב באמת חווית קניה לא מהעולם הזה ובמחיר פצצה ממליץ לכם בחום!!!

הזמנתי (לא היה כתוב שאין במלאי) כי היה 100 ש״ח זול יותר ממקומות אחרים. התקשרו להגיד שאין במלאי ושאני יכול לקנות דגם אחר בתוספת 100 ש״ח או לחכות חודש עד שיהיה את הדגם שהזמנתי. הטריק (הלא חוקי) הכי ישן בספר :(
באם הלקוח היה מכיר אותנו היה יודע שאצלינו אין טריקים. הפריט שהוזמן אזל, וכשרצינו לחדש מלאי נודע לנו על ידי היבואן שמלאי חדש יגיע בעוד כחודש. לא ניסינו לשכנע לקניה יקרה יותר, סיפרנו ללקוח מה האפשרות הנוספת למוצר טוב יותר משמעותית וזה היה נתון לבחירתו.

הגענו לחנות רואים עולם קיבלנו שירות מצוין מאיש המכירות שלהם דניאל שנתן לנו את מירב המקצועיות והידע שנדרש והרצון לתת שירות ולעזור!. ממש, בחירה מצויינת להגיע אל החנות. מי שצריך ציוד, מקצועי במחיר הוגן עם שירות מצוין וידע שיגיע לחנות "רואים עולם" ויבקש את דניאל

פעם ראשונה שקניתי כאן והיתה כבר גם פעם שניה בינתיים. עשיתי הזמנה באתר, חזרו אלי בטלפון בשתי הפעמים בשביל לוודא את הפרטים. מחירים מצויינים!! יותר זול מחו''ל למה שקניתי.

שירות מדהים אדיב וסבלני. לקוחה קבועה שלהם וכל פעם מרוצה מחדש גם יעוץ מקצועי במהלך הרכישה שירות מדהים כששלחתי לתיקונים... ואפילו המחיר משתלם. ולד, נדב, גיא ודניאל כולם שם כדי לספק את המקסימום שתהיה מרוצה ממליצה בחום

שירות מעולה ומקצועי מעל ומעבר - תודה ולד! המחירים הכי זולים בשוק. ממליצה בחום רב 💛

קניתי מצלמה המצלמה הגיע ולא נדלקה למרות שבחנות המצלמה כן נדלקה זיכו אותי בכסף מיידי ללא בעיות (היות ולא היה עוד מצלמות זהות כדי להחליף לי)

ייעוץ כנה ואמיתי עזר לי נורא גם המחיר נורא נוח ומשתלם, זמינים בטלפון וארז את המתנה מאוד יפה

הגעתי לחנות עם ציפיות גבוהות, אחרי שיחת טלפון שירותית ואדיבה. לא התאכזבתי! חווית רכישה טובה מאוד, שירות מקצועי ואדיב! היה פשוט תענוג :)

הגעתי לחנות בכדי לרכוש תיק צילום. נדב היה מקצועי, נעים ומאד אדיב. היה זמין בשבילי גם בטלפון במידת הצורך ועזר לחפש במלאי את התיק הספציפי שרציתי שווה לקנות אצלהם ולו רק בשביל איכות השירות והרצון לעזור!

תודה רבה על שירות מעולה של דניאל המקצוען קנינו מצלמה ואנחנו מאוד מרוצים מהקניה אחרי בדיקה ארוכה מומלץ

השירות בחנות אדיב ומקצועי ניתן בחנות ע"י ולד כולל הדגמה על עדשות בחנות. נרכשה עדשה למצלמת קנון חנות מומלצת!

קיבלתי שירות אדיב מקצועי עם המון סבלנות של דניאל. כל השאלות שלי נענו אחזור לקנות בחנות.

לא יכולתי לצפות לשירות טוב יותר- החל מהטלפון הראשון בו הוסבר לי בידיוק מה המוצרים הקיימים והמתאימים לי, עד להגעה הפיזית לחנות וליווי מדוקדק של מוטי וולד. אני משתמשת בשמחה בכל מה שקניתי - ההמלצות היו פשוט מדויקות ומה שהייתי צריכה. תודה גדול!!!

חיפשתי חצובה למצלמת DSLR שלי, חיפשתי בזאפ ו'רואים עולם' היו מהחנויות היחידות שענו לי לטלפון ולא הפנו אותי לצ'אט באתר. ענה לי נציג מאוד שירותי התייעצתי איתו לגבי החצובה המתאימה למצלמה שלי והוא המליץ לי על חצובה מסויימת. הזמנתי באותו רגע והחצובה הגיעה אלי לאחר כמה ימים ממליץ מאוד על השירות

חנות מעולה, יחס אישי המקצועי! שירות שעושה חשק לחזור! כבר מזמן החנות הקבועה שלי לרכישת ציוד צילום

חנות מקצועית ואמינה, מחירים טובים. ולד המקצוען עזר לי מאוד בבחירת מצלמה, עדשה ואביזרי צילום.

שירות אדיב ומקצועי . סבלניים , וזמינים . מחיר טוב ויחס אישי . תודה רבה!

קניתי חצובת חוליות 1566 Joby GorillaPod 3K PRO מהשירות המהיר והאדיב, הזמנתי בחמישי בערב וביום שישי על הבוקר כבר התקשרו אלי ועדכנו שנגמר המלאי ויגיע עוד יומיים, נתנה לי האופציה לבטל את ההזמנה או להמשיכה כשהמוצר יהיה זמין, וכאשר המוצר הגיע התקשרו שוב לוודא שאני מעוניין ברכישה, וכל זה נעשה באדיבות וביעילות, הגיע מהר, ארוז טוב וכפי שתואר. תודה רבה.

באתי לקנות חצובה למצלמה בלי כוונה לדגם מסויים. המוכרים בחנות וולאד ודניאל, שניהם צלמים דרך אגב, בסבלנות רבה הסבירו לי על כל סוגי החצובות שהיו להם במלאים ואף לא ניסו לדחוף לי משהו שאני לא צריך.בסופו של דבר יצאתי בתחושה מאוד חיובית מהחנות, עם חצובה הכי טובה ברמת המחירים שלה. הלוואי ובכל מקום מקום אחר הייתי מקבל יחס כה אישי ומקצועי כלקוח.

השירות אדיב ומצוין. ולד היה נחמד מאוד. בכל פעם שהתקשרנו ענו על כל שאלה בפירוט. המשלוח עד הבית הגיע תוך יום.

חברים זו חוויה של ממש לקנות ברואים עולם . רכשתי מייצב לסמרטפון המייצב הגיע תוך יומיים ולאחר שלא התחברתי למכשיר מכל מיני סיבות התקשרתי וענה לי בחור בשם וולאד אמר לי כך: לא קרה כלום עטוף את הפריט ושלח לנו בדואר ואנחנו נזכה אותך .. שיהיה ברור זו תרבות מכירה אמריקאית ואני מייחל שכל בעלי העסקים במדינה ינהגו כך .. מניסיוני בארץ עד שמקבלים בחזרה מוצר מוציאים לך את הנשמה... כל הכבוד ויישר כוח.

אחרי תקופה ארוכה מאוד המליצו לי על רואים עולם הלכתי לשם ובאמת היה שרות מאוד טוב אבל לקראת הסוף הבנתי שהתקציב שלי חרג בסכום לא קטן אז ביקשתי מה שאפשר אחרי הכול אני קונה ביותר מ3000₪ אמר אל תדאג אם תשלם מזומן נעשה לך מחיר אחרי כמה דקות שעשה לי חשבון אמר לי עשיתי לך הנחה של 60 שח אמרתי טוב בסדר תחשבו מה זה להגיע לבית ולהיכנס לכתוב בזאפ ולראות שהמחיר שרשום בזאפ זה אותו מחיר פשוט עבדו אלי אני לשם לא יחזור וכנירה גם יחזיר את המוצרים משחקים אותה חברים חופשות לא
תודה ללקוח על המחמאה לגבי השירות יש לציין שהמחירים שניתנו ללקוח הם המחירים הזולים ביותר בארץ. נכון בטעות ניתנה הנחה של 30 ש"ח במקום 60 ש"ח אך זו מטעות אנוש,ובאם הלקוח היה מסב את תשומת ליבנו הענין היה נסגר ברוח טובה והיה נעשה זכוי נוסף

שירות מקסים. בחור נחמד מתקשר דקות ספורות אחרי ההזמנה, אפשרות לעקוב אחרי ההזמנה, המוצר אצלי תוך זמן קצר. מאוד ממליצה !

קיבלתי שרות מעולה. האנשים בחנות אדיבים. ממליצה מאוד. חווית קניה מומלצת וטובה. נתן עזר לי.