
לא ממליץ בכלל, סוף סוף החלטתי להשקיע בפלאפון איכותי אז קניתי מגיים סטור GALAXY S21. בגלל שהם היו צריכים לקבל את פרטי התשלום, הם התקשרו אליי תוך כמה דקות מרגע ההזמנה, ונתתי להם את כל מה שהם צריכים. כשקיבלתי את הפלאפון, הוא תיפקד הרבה יותר איטי מכל הפלאפונים הקודמים שלי, שהם פחות טובים\איכותיים... אני משתמש בפלאפון שלי בשביל לעשות לייב וזאת ההכנסה היחידה שלי (אני יוטובר עם יותר מ150 אלף עוקבים וטיקטוקר עם יותר מ400 אלף עוקבים), אבל הבעיה שאחרי 30 דקות בלייב, הפלאפון מתחמם ברמה שאיאפשר להחזיק את הפלאפון אפילו. אני שולח מייל לגיים סטור בשביל להגיד להם שאני צריך תיקון כי הוא לא מפקד טוב... אבל הם לא עונים בכלל!! אמרתי טוב בסדר אולי הם עסוקים אז אתן להם קצת זמן... אחרי כמעט חודש עדיין לא קיבלתי שום מענה... אז הלכתי אליהם לסניף (שעה נסיעה) בשביל להגיד להם... והתשובה שקיבלתי "זה רגיל שהפלאפון מתחמם בלייב כי אתה משתמש בוידאו וזה לוקח הרבה אנרגיה"... אני שואל "איך זה שהפלאפונים הישנים שלי זה לא מתחמם ועובד טוב? הפלאפון הזה הוא שדרוג של מה שהיה לי, איך זה שהוא פחות טוב?" והתשובה שקיבלתי זה "בגלל שהוא יותר משודרג אז הוא מתחמם יותר מהר"... ברגע ששמעתי את זה אמרתי טוב אין עם מי לדבר... שלחתי את הפלאפון בכל מקרה לתיקון אצלהם, חיכיתי שבועיים בלי פלאפון (שזה הרבה כי רוב העבודה שלי זה בפלאפון)... הם לא עשו כלום בתיקון, החזירו לי וכששאלתי "תיקנתם משהו?" אמרו לי "ניקו לך אותו מבפנים"... אני חוזר הביתה עושה לייב, 30 דקות ובום מתחמם שוב, כאילו לא עשו כלום. בקיצור זאת פעם ראשונה שלי שאני נתקל ופעם ראשונה שלי שאני אשכרה מתלונן וכותב ביקורת לא טובה לחברה\חנות... אבל הייתי חייב לשתף כי אני אשכרה מרגיש שבזבזתי 2500 ש"ח על פלאפון לא תקין. ואני לא מספר אפילו על הסיפור על כמה זמן לקח לי לקבל את המכשיר וכמה הייתי צריך ליצור איתם קשר בשביל לשאול "איפה הפלאפון? אמור להגיד לפני הרבה זמן"
בס"ד חוות דעת מיותרת וכל מי שייקרא יבין זאת. מי שמבין קצת בפאלפונים יודע שלייבים בטיק טוק של 3 4 שעות ולא כמו שהוא רשם 30 דק למרות שזה גם מספיק זמן שמכשיר יתחמם מן הסתם שתרד הסוללה הרבה יותר מהר מהרגיל. 2. נאמר ללקוח שביצענו בדיקה והמכשיר לא יתחמם כלל!!! זה שהוא עושה כל היום לייבים בטיק טוק זה לא אמור לבוא על חשבון החנות . מציין שהוא רשם שהוא כל היום עושה לייבים מה החנות אשמה? אין קשר לשירות שקיבלת לחוות דעת .























