הגעתי להחליף מסך לlg g5 ,קיבלו אותי יפה ותוך 20 דקות יצאתי עם מסך חדש במחיר זול ממש,אני מאוד מרוצהה.
מוצר:
g5
שם:
אלי
תאריך:
24/12/2018
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
2
תיאור חווית הקנייה:
הגעתי לחנות כדי להחליף סוללה לגלקסי שלי ותוך 20 ומשהו דקות הוחלפה הסוללה והפלאפון ממש טוב עד עכשיו מרוצה מאוד תודה רבה ממליץ בחום
מוצר:
סוללה גלקסי 6
שם:
Yarden
תאריך:
19/12/2018
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
3
חוו"ד עזרה
3
תיאור חווית הקנייה:
התקשרתי מראש לוודא שתיקון מסך יכול להיעשות במקום ונאמר לי שאין בעיה ושזה ייקח כשעתיים, כשהגעתי נקב במחיר יקר יותר מזה שפורסם ואמר שהפלאפון לא יהיה מוכן באותו היום. הסברתי שבאתי במיוחד מרחוק, אמר שיכול לתקן בדבק דוצ ושזה יהיה מהיר יותר אבל גם יקר יותר, בסוף לקח 170 ש"ח במקום 109 שפורסם. בחנות קרובה שראיתי כשיצאתי ממנו נאמר לי שהם מדביקים תמיד בדוצ ורק ב120 ש"ח ושהשירות כרוך בהמתנה של גג חצי שעה. לא ממליצה על קייט פון בכלל!
תגובת החנות:
נתחיל מזה שאמרו לך בין שעה לכמה שעות תלוי בעומס במעבדה. כנראה היה לך נוח לשמוע שעתיים . שעות הפעילות הן מ-10 עד- 19 והגעת בשעה 17:20 ככה שמבחינה מתמטית לא מובן איך עשית חשבון שזה יהיה מוכן עד הסגירה כשאמרו לך מראש בין שעה לכמה שעות (ואת שמעת שעתיים). אז נגיד שעתיים זה עדיין לא משאיר מספיק זמן. בלי קשר נאמר לך שנשתדל מאוד להכין לך את זה עד סוף היום ושאם את ממש ממהרת יש אופציה מהירה יותר . אין לנו עניין מה עושים בחנויות אחרות, אם יחלקו במקום אחר מסכים בחינם זה מחייב גם אותנו לתת מסכים חינם ? לא ידוע לנו איזה מסך את תקבלי במחיר כזה אבל מטווח המחירים ניתן להבין שכנראה פחות איכותי ממה שקיבלת אצלנו , אנחנו עושים הדבקה עם דבק סיליקון, תהליך היבוש שלו לפחות שעה וחצי רצית מהר הצענו לך פתרון מהיר יותר. המדבקה הזו עולה לנו גם כסף לכן חוייבת עליה. עם כל הכבוד אף אחד לא שם לך אקדח לראש והכריח אותך לתקן אצלנו במחיר גבוה יותר, היית יכולה לבחור שלא לתקן אצלנו או להגיע מוקדם יותר ולהשאיר לכמה שעות .
מוצר:
Redmi note 4
שם:
יהודה
תאריך:
14/12/2018
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
1
חוו"ד עזרה
1
תיאור חווית הקנייה:
חיפשתי חנות זולה ואיכותית לתיקון למסך שבור לxiaomi4x. קיבלתי שירות ומחיר מעולה,על הדרך שמתי גם סוללה מקורית במחיר הכי טוב שמצאתי. הלוואי וכל החנויות בארץ יהיו עם תודעת שירות כזאת גבוהה,עם מחירים כאלה נמוכים.
מוצר:
תיקון מסך xiaomi41
שם:
Ortal
תאריך:
03/12/2018
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
1
חוו"ד עזרה
1
תיאור חווית הקנייה:
אני אתחיל בזה שההרגשה שניתנת בחנות ומהמוכרים מאוד אדיבה ושירותית. מצאתי אותם בזאפ, חיפשתי מסך חדש לנייד שלי לאחר שנשבר והם נתנו מחיר ממש מעולה. כשהגעתי לקחת את הנייד לאחר התיקון נאמר לי שהגוף מתכת עקום ממש ולא בטוח כמה זמן זה יחזיק מעמד - אתה רואה מסך שלא בטוח שאפשר לתקן אז למה בכל זאת לתקן? יום למחרת חזרתי להדבקה נוספת, וגם שבועיים אח"כ, כל הזמן נפתח מלמעלה, נתקע, לפעמים מגיב לפעמים לא. התקשרתי לפני 3 שב' והתבקשתי להגיע שוב להדביק. ביקשתי אם יש אופציה נוספת, והציעו לי להגיע וישפרקו לי את המסך ויזכו אותי. לא הגעתי באותו רגע, כי אין לי מקום אחר להביא ממנו מסך ולהישאר בלי מסך זו לא באמת אופציה, הטלפון זה העבודה שלי וזה ממש תוקע. כאשר הגעתי היום( אחרי 3 שב' משיחת הטלפון ולאחר שקניתי טלפון חדש) הסביר לי שלא יוכל לזכות אותי כנראה ושהוא יבדוק מול הספק מאחר ועבר זמן. קייט פון, השירות שלכם באמת מעל המצופה, נותנים יחס, נותנים שירות, יודעים לתת יחס נעים ללקוח. וגם מבינה שזה לקח זמן עד שהגעתי, עם זאת יש פה תקלה, ולקוחה שמתרוצצת סביב מסך כבר בפעם ה4. המקצועיות שלכם ע"פ דעתי ועקב הסיטואציה האישית מולי? לקויה מאוד. יכלתי לא לסדר את המסך ולא להיטרטר 4 פעמים, כי אם המתכת עקומה ועדיף לא לסדר אז לא מסדרים מאשר לעשות עבודה לקויה, או שמעדכנים לקוח לפני ונותנים לו אופציה של בחירה. לבוא ולהגיד לי המסך נפל בגלל זה הוא ככה, זה ממש לא לעניין. כן הוא נפל ולא בגלל זה הוא ככה, אין קשר בין המסך להדבקה,הוא לא נדבק לא משנה באיזו דרך ניסינו ואני מבקשת זיכוי כספי על עבודה שמהתחלה לא בוצעה כראוי.
תגובת החנות:
הוסבר לך כבר בראשונה בזמן שלקחת את המכשיר שהוא עקום ושזה לא יחזיק לאורך זמן , חזרת בשנית אחרי שבועיים בערך אמרנו לך שנפרק את המסך ותקבלי החזר כספי מלא אמרת שאין לך אפשרות לקנות מכשיר חדש ושנדביק שוב ואת תסתדרי ככה , הגעת שוב אחרי קרוב ל60 יום (הגעת לראשונה ב08.10.18) עם מסך שכבר היה בשימוש מגן מסך שבור ומכשיר שנפל אף ספק/חנות לא תקבל מסך כזה בחזרה ורק בגלל שקנית מכשיר חדש את מצפה לקבל זיכוי על המסך כי כבר אין לך צורך בו , אז צר לנו אין לנו אפשרות לקבל את המסך בחזרה בפרק זמן שעבר והשימוש הלא סביר שנעשה בו נ.ב תגיעי לקחת את המכשיר שלך בחזרה.
מוצר:
Huawei 10 lite
שם:
Osher
תאריך:
05/11/2018
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
2
תיאור חווית הקנייה:
הלכתי למקום אחר שבו דרשו ממני סכום גבוה יותר, ושלא בצדק!
החלפת המסך נעשתה במהירות ובמקצועיות. את השירות קיבלתי כבר במקום מבלי להמתין.
מוצר:
מסך ל-Huawei Mate 10 Lite
שם:
Zach
תאריך:
23/10/2018
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
1
תיאור חווית הקנייה:
שירות מעולה. רכשתי אוזניה לטלפון אלחוטית בלוטוס והיא נרטבה, אחרי חודשיים וחצי חזרתי לשם. קודם כל זיהו וידעו מיד מי אני ומה קניתי, אחרי זה ניסו לתקן את הבעיה. לבסוף הבינו שצריך לשלואת זה למעבדה, החליפו לי את האוזניה לאוזניה חדשה אחרי הצגת קבלה. 7 דקות והמשכתי את היום. מומלץ מאוד!
מוצר:
פיינבלו אוזניה
שם:
ofir
תאריך:
17/10/2018
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
1
תיאור חווית הקנייה:
דרך המלצות באתר הגעתי לקייט פון ע״מ להחליף מסך שבור של אייפון 7. המסך הוחלף בהצלחה. כעבור יומים החלו לי טיפה בעיות בטאצ, יצרתי קשר עם שמואל, הגעתי לחנות קבלתי יחס אישי והמסך הוחלף בשנית ואף קיבלתי נייד חלופי. ממליץ בחם להגיע לחנות, מחירים זולים ויש אבא ואמא כאשר יש תקלה.
מוצר:
אייפון 7
שם:
Yehuda
תאריך:
21/09/2018
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
1
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
באתי לשם להחליף מסך לגלקסי 6 החליפו לי הכול טוב ויפה כבר יום למחרת יש בעיה במגע של הכפתור חזרה מה שלא היה ליפני.. ואז שבר ב -LCD שצץ בלי שום קשר לכלום.. וכשאני בא לתקן את זה רוצים עוד 300 שקל על פאשלה שלהם ועוד מתלוצצים עליי "אז נשלח את לספק בחו"ל ונגיד לו שהמסך דפוק תבוא עוד חודש וחצי".. ואיך אפשר שלא "כתוב בקבלה שאין אחריות על LCD" הכי נוח להגיד כשהעבודה לא מקצועית
תגובת החנות:
מסכים לא נשברים מעצמם ה"פאשלה" היא שלך שנפל לך המכשיר ונשבר שנית , אנו לא מייצרים את המסכים אלא סמסונג המסך בדגם הזה מגיע מוכן ומודבק עם כל המסגרת שלו מה שנשאר לעשות זה להעביר לוח סוללה ואת שאר מכלולי המכשיר ככה שאין קשר בין העבודה שלנו לזה שהמסך נשבר, הוא מגיע מוכן , אין קשר בין הכפתור חזור לבין המסך! כפתור החזור נמצא בשקע הטעינה. הלקוח הגיע עם מסך שבור! לצערנו אין אחריות במקרה של שבר. עלות מסך לגלקסי 6 אדג' כמעט 600 שקל, הצענו לך מטוב לב מסך בחצי מחיר (ההצעה עדיין בתוקף) וסירבת . הגעת בתקופה של חגים וביקשת לשלוח את המסך לאחריות. הוסבר לך שבמקרה של שבר אין אחריות, אפשר לשלוח לסמסונג ,בגלל החגים יכול לקחת בין 30-60 יום אבל אין טעם כי אחריות הם לא יתנו במקרה של שבר יש לציין שאם היה בעיה במסך במסגרת האחריות והמסך לא היה שבור המסך היה מוחלף במקום ללא עלות!
מוצר:
גלקסי 6 אדג'
שם:
Daniel
תאריך:
03/08/2018
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
2
תיאור חווית הקנייה:
הגעתי לחנות דרך זאפ כדי לקנות סוללה , הוסבר לי ההבדלים בין הסוללות השונות בסוף החלטתי לקחת מקורית במחיר מצוין ואני ממש מרוצה מהשרות
מוצר:
G3
שם:
Asaf
תאריך:
31/07/2018
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
3
תיאור חווית הקנייה:
צלצלתי לחנות לבדוק אם יש במלאי סוללה לגלקסי 6 וענו לי בצורה אדיבה כשהגעתי לחנות ממש תוך 25 דקות כבר הייתי בחוץ עם סוללה חדשה . שירות מעולה תודה רבה אחלה חברה.
מוצר:
סוללה גלקסי 6
שם:
גולש
תאריך:
29/07/2018
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
4
חוו"ד עזרה
0
חוות הדעת הוסרה לבקשת הגולש
?
שם:
גילי
תאריך:
19/07/2018
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
2
תיאור חווית הקנייה:
הגעתי לחנות בגבעתיים עם מסך שבור השרות היה מצוין והעבודה טובה המכשיר נראה כמו חדש !
מוצר:
נוט4
שם:
Bar
תאריך:
21/05/2018
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
2
תיאור חווית הקנייה:
הגעתי לקייט פון להחלפת מסך שמואל נתן לי שרות מהיר ועשה עבודה טובה סך הכול אני מרוצה מהתיקון
מוצר:
G4
שם:
Tamir
תאריך:
17/04/2018
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
4
תיאור חווית הקנייה:
הרבה זמן לא נתקלתי בחנות סלולר כל כך אמינה !! הייתי בטוח שנשבר לי המסך הגעתי לחנות כדי להחליף מסך ובסוף המוכר בחנות אמר שזה רק המגן מסך שם לי חדש בעלות של 30 שקלים. שירות אמין מקצועי הסניף מס 1
מוצר:
LCD
שם:
Yehuda
תאריך:
11/04/2018
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
4
תיאור חווית הקנייה:
שירות ברמה גבוהה, תיקון מסך וניקוי קורוזיה ברמה מקצועית!! אחלה מקום ואחלה אנשים ממליץ בחום!!
מוצר:
תיקון מסך וניקוי קורוזיה
שם:
dudi
תאריך:
03/04/2018
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
4
תיאור חווית הקנייה:
הגעתי לחנות קייט פון בגבעתיים בשביל לסדר תמסך של הפלאפון, קיבלתי יחס חם ושירות מקצועי משי ושמואל ,הסבירו לי את מקור הבעיה וענו על שאלות ששאלתי,קיבלתי שירות טוב אמליץ לחברים ואחזור לשם שנית.
מוצר:
אייפון7
שם:
Batel
תאריך:
30/03/2018
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
4
תיאור חווית הקנייה:
הגעתי לחנות אחרי המון חיפושים למחיר הוגן למסך של הטלפון שלי,קיבלתי לא רק מחיר הגון גם יחס מצוין ותוך חצי שעה כבר הייתי בדרך הביתה,ממליצה מאודד
מוצר:
גלאקסי 5
שם:
שיר
תאריך:
20/03/2018
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
4
תיאור חווית הקנייה:
הגעתי לחנות קייטפון בכדי לבצע החלפת סוללה למכשיר הסלולר שלי, וקיבלתי יחס חם ושירותי מאוד. המוכרים 2 בחורים צעירים היו סבלנים אלי מאוד, עם כל השאלות שלי והעומס שהיה בחנות, ונתנו לי שרות יוצא מן הכלל. אין ספק שאחזור לשם שנית! :)
מוצר:
אייפון 6
שם:
Nir
תאריך:
05/03/2018
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
4
תיאור חווית הקנייה:
הגעתי על מנת להחליף סוללה וקיבלתי מחיר יותר זול ממה שקיבלתי מכל מקום אחר (אפילו ממגוון החנויות באינטרנט) שירות אדיב מקצועי ויעיל, אנשים הגונים ביותר שעומדים מאחורי עבודתם מומלץ בחום.
מוצר:
סוללה גלקסי 7
שם:
dorfmanig
תאריך:
02/03/2018
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
4
תיאור חווית הקנייה:
פעם שניה שאני מחליף מסך לטלפון Xioami בחנות (שני הראשונים נשברו). שירות אדיב ומהיר, מחירים הוגנים ביותר. מומלץ!
מוצר:
מסך xioami note 3
שם:
Amir
תאריך:
13/02/2018
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
4
תיאור חווית הקנייה:
הגעתי לחנות לאחר שיחה קצרה בה וידאתי שיש את הרכיב בחנות. השירות היה מהיר אדיב ומקצועי. התיקון התבצע במסגרת הזמן שהובטח לי ולא נעשה נסיון למכירה אגרסיבית לאחר מכן.
מוצר:
החלפת רמקול נקסוס 5
שם:
Daniel
תאריך:
05/01/2018
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
4
תיאור חווית הקנייה:
הגעתי לחנות אחרי שדברתי בבוקר עם אחד החברה שם על החלפת מצלמה אחורית ל LG G4 ..אמר שהמחיר הוא כמו שכתוב באתר ושהתיקון לוקח עד שעה. נכנסתי ובלי הרבה דיבורים הוא לקח לי את הטלפון ותוך כדי שאנחנו מדברים על מה יכולה להיות התקלה הוא כבר מחליף את המצלמה בשביל לבדוק. שם מצלמה מקורית של LG ואחרי 7 דקות הפלאפון מוכן !! כמה בדיקות קצרות לראות שהבעיה באמת נפתרה ואני משוחרר לדרכי.. שירות ומקצועיות מהשורה הראשונה !! תודה רבה לכם !
מוצר:
מצלמה אחורית LG G4
שם:
Talya
תאריך:
31/12/2017
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
4
תיאור חווית הקנייה:
ביום שישי שמתי את המכשיר שלי בתיקון לצורך החלפת סוללה לגלאקסי שלי, קיבל אותי בחור נחמד בשם שמואל. תיקן לי את המכשיר במהירות , עם חיוך ובמחיר מעולה. ממליצה בחום, אחלה שירות.
מוצר:
גלאקסי 7
שם:
Lior
תאריך:
12/12/2017
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
1
חוו"ד עזרה
4
תיאור חווית הקנייה:
הגעתי לחנות להחליף מסך השירות היה מקצועי ומהיר איו ספק שאחזור לשם אם אצטרך בעתיד ממליץ בחום .....