
הגעתי לחנות לאחר המלצות שקיבלתי. יחס,מחיר,שרות,הכל 10. ממליץ באהבה. חנייה בשפע תודה לצוות הום גיים

הגעתי לחנות לאחר המלצות שקיבלתי. יחס,מחיר,שרות,הכל 10. ממליץ באהבה. חנייה בשפע תודה לצוות הום גיים

יופי של שירות לקוחות הזמנתי דרך האתר וישר יצרו קשר המשלוח הגיע אחרי 3 ימים ממליץ בחום

הגעתי לחנות אחרי שראיתי שחנות זו נותנת שירות מצוין אני חייב לציין שנהנתי מהרכישה וההסבר המקיף אייל נתן לי את הטלפון שלו האישי למקרה ויש לי שאלה זה מוכיח רמת שירות ברמה אחרת

הגעתי אחרי שקראתי כאן המון המלצות אכן שירות ברמה גבוהה ממליץ להגיע וכמובן שאני ימשיך לרכוש שם

באתי לקנות משחק חדש מצאתי מקום עם אחלה שרות מחירים שנותנים פייט לכולם על הדרך ראיתי עוד כמה דברים לפעם הבאה.. בטוח אחזור ממולץ בחום!

הגעתי עקב ההמלצות הרבות , קל להגיע קל לחנות , לא עמוס גם בשישי. הגעתי ע״מ לרכוש קונסולת משחקים , אייל כייון אותי למוצר שמתאים לי , לא דווקא למוצר הכי יקר , אדיב , נחמד ובסוף גם הציע לי את המספר האישי שלו למקרה שתהיה כל בעייה ואני משוכנע שאם תהיה אקבל מענה. הגעתי ע״מ לקבל שרות טוב ולאו דווקא מחיר , בסופו של דבר שילמתי מחיר מצויין ואני בטוח שאקבל שירות מעולה אם אצטרך בהמשך.

איזה איש יקר אתה אייל!!! הייתה לי חווית קניה מיוחדת לאור ניסיוני בשבוע האחרון (פירוט בהמשך), מסתבר שאיל הוא שמורת טבע בתחום. איש ישר ואמין שלא מנסה לגזור קופון ולנצל הורים שאינם בקיאים בתחום ואת תמימות הילדים שחושקים במשחק טלוויזיה. מקצוען, אדיב, מסביר בפירוט מה צריך ומה לא צריך, לא מנסה למרוח או למכור ביטוחים גבוהים, מעורר אמון. פשוט גאווה שיש עוד בארץ בעל חנות כה ישר!!! ניסיתי לרכוש XBOX ONE S במהלך השבוע לבת שלי. פניתי לשתי החנויות הזולות ביותר בזאפ לפריט זה . שתי החנויות אמרו לי שיש את הפריט במלאי ואמרו לי להגיע. כאשר הגעתי לחנות, הם טענו ש"התבלבלו" ושיש את הפריט רק עם אחריות של מייקרוסופט ושעליי להוסיף עוד 400 ש"ח תוך שהם מנסים לשכנע אותי שזו העסקה הטובה ביותר עבורי ושהאחריות השנייה לא מספקת... היה לי ברור שמורחים אותי ושיש להם יבוא מקביל במלאי, אך הם מפרסמים בזאפ מחיר נמוך רק כדי למשוך את הלקוחות ולעקוץ אותם. בקיצור ממליץ בחום על HOME GAME של אייל בקרית אונו, מונטיפיורי 20.

אחלה שירות ! אדיב ומקצועי הגעתי אליו לתיקון מכשיר-אבחן ותיקן במהירות ובמחיר הוגן. חוזר אליו עכשיו לצורך רכישת מכשיר נוסף ממליץ בחום

קניתי היום xbox one x אחלה שירות מבחור בשם אייל יחס טוב גם בטלפון במחיר טוב ממליץ בחום

הגעתי לחנות הום גיים אחרי המלצות של חברים שהסבירו לי שיש הרגשה ביתית ועזרה בכל שעה של בעל העסק תודה מומלץ

הגעתי לחנות קיבלתי שרות מעולה הסבר מפורט על האקס בוקס ואן מומלץ בחום שווה להגיע

שרות נהדר של אייל כייף שיש עוד מקומות כאלה לא לפספס חנייה בשפע תודה רבה

חיפשתי המון זמן מוצרים מוצרים בזול ויד 2 עם אחריות אחרי המלצות הגעתי ליום גרים בקרבת אונו חנייה בשפע שירות מעולה תודה לאייל מומלץ

הגעתי לחנות אחרי שקראתי בזאפ הרבה המלצות על חנות זו ולא טעיתי קיבלתי הסבר ושירות מצוין אני גם ממליץ תודה לאייל ולצוות העובדים

שרות מעולה! הגעתי אחרי המלצות מזאפ, והכי חשוב הילד יצא מאוד מרוצה, יחס אישי, חנייה צמודה ומבחר גדול ממליץ היום!

ממליץ בחום מחיר הוגן חנייה בשפע שירות לקוחות מצוין אשמח לחזור ולרכוש שם בעתיד תודה

חנות מדהימה אם שירות מדהים אם אדם פשוט מדהים תמיד עוזר אם יש צורך ממליצה מאוד!!!

שירות מדהים יחס ללקוח עזרה הבנה ובעיקר מנסים לעזור לך ולא לעקוץ במחירים אחלה של חנות

קנינו לפני שבוע קונסולה. לאחר בדיקות במספר מקומות קיבלנו ב homegame את המחיר הטוב ביותר. שוחחנו עם אייל מספר פעמים בטלפון והוא התאים לנו בסבלנות רבה חבילה שתענה בדיוק על הדרישות שלנו. לאחר שהמשלוח התקבל הוא אפילו יצר קשר על מנת לוודא שהכל בסדר ושאין בעיות. סל הכל זכינו לחווית קניה נהדרת עם שירות מדהים ומחיר מעולה. ממליצים בחום.

מקום מדהים פתוח בשעות נוחות תמיד יש איך לעזור אני והאחים שלי קונים שם כל הזמן

הזמנתי משחק פיפא 18 והגיע תוך יומיים. שירות מצוין, תודה. ממליץ בחום על חנות זו

הגעתי לחנות עקב המלצה לרכוש x box one s ולא התאכזבתי, קיבלתי יחס אישי ומקצועי מאייל וכן גם מחיר הוגן ופייר בהחלט אשוב לשם

תענוג. אייל מבין עניין, מסביר בנועם ולא דוחף. מקיים בפועל את מה שהוא מבטיח באתר. מומלץ בחום!

אתמול רכשתי לבני PS4 , קיבלתי שירות סופר מקצועי ואדיב ומחירים אטרקטיביים מאוד. ממליצה מאוד על חנות זו.

רכשתי חבילה של סוני פלייסטיישן 4 1 טרה מאייל בקריית אונו. אין לי מילים לתאר את השירות האישי המדהים שלו זכיתי, אייל פשוט הבין ברגע את הצרכים של משפחתי וסיפק לי את החבילה המושלמת! אייל תודה ענקית ממש לא מובן מאליו! ממליצה בחום!!! שילוש של שירות ללא תחרות, מחירים מדהימים, ואחריות גם במקום עצמו! פשוט בית ! כייף לדעת שיש מקום כזה ושגם אחרי קנייה יש עם מי לדבר!