בחרתי את המוצר באתר זאפ באינטרנט. צלצלתי לשירות הלקוחות של באת' ליין. ענו באדיבות, נתנו את כל המידע הרלוונטי. הזמנתי מוצר. תיאמנו מועד התקנה. המתקין הגיע במועד שנקבע, לאחר שהתקשר קודם לוודא. התברר שהזמנתי מידה לא נכונה. ללא כל קושי אמרו שיחליפו ולא גבו תשלום על ה"טרטור" המיותר. תואם מועד חדש. היחס היה נעים ואדיב לאורך כל הדרך, המענה במייל - מהיר, ואם בטלפון לא היה מענה, חזרו כעבור זמן קצר. המוצר המוחלף הגיע עם המתקין, במועד החדש שנקבע. המתקין היה אדיב ומקצועי. עשה עבודה מדוייקת, הותיר אחריו את המקום נקי. הגיע מעודכן לגבי היתרה לתשלום ומסר קבלה מסודרת. לגבי המוצר עצמו לא אוכל עדיין לחוות דעה (יש להמתין 24 שעות עד השימוש), אך השירות היה מצויין. לא מובן מאליו בכלל, ומאד משמח. ממליצה בחום.