
האוזניות שרכשתי לא התאימו לי וביקשתי להחזיר למרות שפתחתי את האריזה לא השתמשתי בהם והם הוחזרו לאריזה כפי שנקנו. לא הסכימו להחזיר לי את הכסף בחזרה אף הצעתי לרכוש משהו אחר בתמורה ואפילו רציתי לרכוש משהו יקר פי 10 ( פסנתר ) ולקבל הנחה בגובה האוזניות ולזה לא קיבלתי אפילו התייחסות. חבל, את הפסנתר קניתי במקום אחר והאוזניות אצלי























