
לאחר סקר שוק נרחב הגעתי לש.ד.י ברזים וקרמיקה . כמובן שהם הציעו את המחיר המשתלם ביותר באיכות טובה . רכשנו שם ארונות למקלחות ,מקלחונים ,כיורים ,ברזים ועוד.. מרוצים מאד מהשירות האדיב והזמינות המיידית . ממליצים בחום רב!!!

לאחר סקר שוק נרחב הגעתי לש.ד.י ברזים וקרמיקה . כמובן שהם הציעו את המחיר המשתלם ביותר באיכות טובה . רכשנו שם ארונות למקלחות ,מקלחונים ,כיורים ,ברזים ועוד.. מרוצים מאד מהשירות האדיב והזמינות המיידית . ממליצים בחום רב!!!

רכשתי מקלחון 70 סמ מבחור בשם רן. קיבלתי מחיר הכי טוב שמצאתי, וגם שירות מעולה ואספקת המוצר תוך יום. מומלץ בחום.

רכשתי מספר ארונות אמבטיה, וקיבלתי שירות נהדר, אדיב ואכפתי מרן. עזר לי להתאים את המוצרים הנדרשים, בסבלנות ואחריות. המחיר מעולה ביותר, האיכות טובה, הגיעו מהר ואני ממש מרוצה. ממליצה ביותר.

בהתחלה הגענו בגלל מחיר טוב בזאפ. ממש ככה. ובסוף הכרנו אדם לא מוכר . אדם שמסביר ומפרט ועוזר גם אם זה היה מספר פעמים. לדעתינו הגענו בגלל המחיר והבנו שזכינו בחווית שירות מדהיימה . כיף לקנות אצל רן....

רן בעל החנות איש טוב ואמין. הוא פנוי ומזומן לכל שאלה היה כיף להכיר ולרכוש אצל רן. שדי קרמיקה היא הכתובת עבורכם ...כמו שהייתה ותיהיה לי.

קנינו המון מוצרים לבית, במחירים ממש זולים, היחס היה חם ביותר. תודה רבה על היחס! משתלם ביותר! שווה לחזור שוב תודה ושוב תודה

הזמנתי ברזים וכיורים במחירים הזולים ביותר לאחר השוואה , השירות היה אדיב, סבלני ומקצועי מאד ואף עשו מאמץ להביא לי הכל במהירות שיא. אין ספק שנחזור ונקנה אצלכם שוב בעזרת ה'

השירות שקיבלתי הן בטלפון מהחנות והן בבית מהמתקין היה יוצא מן הכלל ! מאוד נחמדים, אדיבים, אנשי שירות מוצלחים. מחיר הגון ולא מנצלים בכסף נוסף על הובלה. כיף שזכיתי להכיר אותם, מאוד חששתי מהזמנה דרך האינטרנט. מומלץ בחום!

שיפצתי בית של אימי מהיסוד, והפנו אותי לש.ד.י, ולאחר השוואת מחירים עם חנויות אחרות, ש.ד.י נתנו את הצעת המחיר הזולה ביותר. חשוב לציין שבחרתי את המוצרים באתר האינטרנט, שם מוצגים הדגמים והצבעים, מה שמקל על הקניה, וכשהגעתי לשם קיבלתי שירות אישי, מקצועיות והכוונה! ממליצה בחום!

בחודש פברואר 2018 נכנסתי לאתר וחיפשתי מקלחון חזית כמו כן אסלה ,בחרתי את המוצרים התקשרתי לחנות נציג בשם רן דאג שהמוצרים יוזמנו ,שילמתי בכרטיס אשראי בטלפון ,קיבלתי שירות מעולה וזריז כבר באותו שבוע התקינו לי את המקלחון .והאסלה נאספה מהחנות. כמובן בעזרתו האדיבה של רן שדאג להכניסה לרכב, השירות שקיבלתי אדיב ומקצועי ,וכאמור זה גרם לי לבצע רכישות נוספות , שתי אסלות kolo דגם איידול ,סלסלת כיור למטבח מדגם גולן וידית אחיזה 60 ס"מ אני גרה בדרום והנוחות להיכנס לאתר ולבחור את המוצרים ולשלם בטלפון מאוד נוח .שרות מקצועי ,אמין ויעיל יישר כוח. וחג שמח

הזמנו מקלחון. הגיע אדם להתקין עם מידות שונות מההזמנה וטען שהתקשרו אליו להחליף את המידות. ביזבזנו יום עבודה לשווא וכשביקשנו שיחליפו לנו טענו שאנחנו שקרנים כי התקשרנו לשנות. אין מי שיקח אחריות. מביש.
שלום רב, המקלחון הוזמן דרך האתר במידה 80 סמ,לאחר מכן יום או יומיים אחרי יצרו קשר וביקשו לשנות מידה וטוענים שלא,למרות שגם אם לא,לא צריך לדבר כך גם אם טעינו,יכול לקרות טעות, אפשר להבין

שירות טוב מאוד יחס טוב והכי חשוב מחיר מעולה יחס אישי מדרגה ראשונה אכפתיות והתעניינות

רכשתי 3 מקלחונים מהחנות ש.ד.י במחיר מעולה כולל התקנה ש גיעו בדיוק בזמן, ההמלצה של המוכר רן למה שהכי מתאים לנו היתה מושלמת, אני ממש מרוצה

רכשתי ארונות אמבטיה עם כיור קיבלתי את ההזמנה מרן .תוך זמן קצר הכל היה מוכן. שירות אדיב עם חיוך ומחיר הוגן.

שירות מקצועי ואדיב. רן בחור מקסים שתמיד עונה לטלפון בנועם ותמיד זמין לתת תשובות. רכשתי כיור וברזים והתלבטתי לגבי צבע כיור ושכחתי לחזור לחנות עם תשובה. רן התקשר להזכיר לי שאני צריכה לבחור צבע כדי לבצע את ההזמנה. למחרת הכיור כבר היה בחנות ורן דאג לעדכן אותי שאני יכולה להגיע לאסוף את ההזמנה. בקיצור שירות מעולה וכמובן מחירים טובים גם למותגים מוכרים.

שירות מעולה! קניתי ברז שאינו מוצר מדף. רן השיג לי אותו תוך יום ואף חיכה לי עשר דקות לאחר סגירת החנות. שירות, מקצועיות ואמינות. בנוסף, המחיר היה מצוין. לא צריך יותר מזה

רכשתי 2 ארונות אמבטיה דרך החנות ,השרות והמחיר היו מעולים מרוצה ביותר בעיקר מהשרות שקיבלתי מרן מנהל החנות

הזמתי ברז דרך האתר , אינני מבין בתחום , לכן התקשרתי לחנות ש.ד.י ברזים לקבל הסבר והכוונה בעניין , העובדים בחנות מיהרו לסייע ולהכווין אותי באופן המקצועי ביותר .אני רוצה לציין לטובה את השרות החם והמקצועי שקיבלתי. אני ממליץ בחום על החנות.

שירות מדהים ,מהיר ,אמין ואכפתי ,גם אחרי 4 שנים !! קניתי כיור למטבח לפני 4 שנים , זכור לי היטב שקיבלתי את המוצר יום אחרי שהזמנתי באתר ,הייתי מאוד מופתעת לטובה ,ואז התברר שקיבלתי צבע אחר, לקחו את הכיור בחזרה ויום אחרי זה כבר קיבלתי את הצבע שהזמנתי . והיום , אחרי 4 שנים כשהייתי צריכה שירות ,נתי האדיב והסבלני נלחם את המלחמה שלי מול ספקי הכיור ולא וויתר עד שהחליפו לי לכיור חדש! נתי דאג ,עזר ותמך עד הסוף! ותמיד היה זמין לכל שאלה או בירור. לנתי ורן תודה רבה רבה !!

קניתי דרך האינטרנט . ערן יצר איתי קשר, הכל היה מהיר, שרות אמין ומדוייק, מחירים טובים . כיף לקנות בחנות הזו וכדאי מאוד! אחזור לקנות

ממליצה בחום, מחירים זולים, שירות מעולה של רן בעל החנות ומוצרים באיכות טובה לשביעות רצוני. אין לי ספק שאמשיך לקנות בחנות ואמליץ לקרוביי.

למרות שהקרטון היה פתוח, שאלתי וחזרתי הכל תקין באסלה? אמר שכן ושאני אסמוך עליו, שהוא בודק את כל הסחורה שלו והכל טוב. גם כשגיליתי את הבעיה בדירה אמר שאין החזרות-בקיצור עשה לי תרגיל. אבל הנה-לכל שבת יש מוצאי שבת. בנוסף היו חסרים לי 100 שקלים מתוך 800 במזומן וביקשתי לשלם באשראי את ה100 (800 היה מחיר למזומן בלבד) והוא פשוט לא הסכים ושלח אותי לחפש כספומט באמצע שום מקום ושרף לי זמן יקר בשביל פרינציפ. עם לקוחות משלמים לא עושים פרנציפים.
הלקוח רכש מוצר שנבדק בחנות,המחיר הוא למזמומן בלבד כמצויין באתר,הצעתי ללקוח להגיע לחנות גם להחליף ולא הסכים

קיבלתי את המוצר בזמן,השרות מדהים,והחשוב ביותר זה המחיר הזול .המוכר בשם רן אין כמוהו,אפילו נתן לי לבדוק מוצר לסינון מים אם זה מתאים לי בגודל ואמר לי שאם זה טוב אשלח לו את מס' כרטיס אשראי ואם לא אז אחזיר לו את המוצר מחר.אין עליו בחור מאוד אמין ,קניתי כמה דברים אצלו ואחזור אליו עוד הרבה.

רן בחור סבלני מאוד. קיבלתי ממנו שירות מצויין. הסחורה סופקה בזמן. הכל לשביעות רצוני המלאה

חייבת לציין לטובה על השירות ,האדיבות ,הסבלנות ,מהירות ההגעה והמחיר הכי זול בארץ! איזה אחלה קניה! מרוצה מהכל וממליצה בחום