
שירות זריז, יחס מעולה. מזמין באופן קבוע וממש מרוצה! מומלץ בחום. המוכר אבי דאג וענה לכל השאלות והוסבר בצורה מקצועית אופן השימוש במוצרים.

שירות זריז, יחס מעולה. מזמין באופן קבוע וממש מרוצה! מומלץ בחום. המוכר אבי דאג וענה לכל השאלות והוסבר בצורה מקצועית אופן השימוש במוצרים.

הזמנתי דרך האתר "מכונת גילוח Philips AT921 פיליפס חדש": http://goo.gl/TpimTr התקשרתי בבוקר למחרת ההזמנה לוודא שמדובר על מוצר חדש, כמו שכתוב, ולא מחודש. נאמר לי בפירוש שזה מוצר חדש. אתמול הגיעה ההזמנה. אי אפשר להתבלבל - קיבלתי מוצר מחודש: החבילה היתה פתוחה (מדבקת האטימה קרועה) ובפנים שלוש קופסאות קרטון שבתוכן החלקים (עטופים בנילון) כמו שנהוג במכונות גילוח מחודשות. להלן תמונות: http://e51i.imgup.net/unnamed38a5.jpg http://l64i.imgup.net/unnamed17791.jpg המוצר הגיע כמו שמוצר מחודש צריך להגיע, אבל זה לא מה שהזמנתי (ודאגתי לוודא). מוצר חדש מגיע עם מדבקת אטימה שלמה, כאשר תוכן האריזה יושב על "קרטון ביצים" ומכונת הגילוח עטופה בניר אטום. ככה זה נראה ואי אפשר להתבלבל: https://www.youtube.com/watch?v=_pZ4EQUYNfo https://www.youtube.com/watch?v=NOpV9y59g2o אין כל ספק שקיבלתי מוצר מחודש. הבוקר התקשרתי לשרות לקוחות (077-7511211) ושאלתי למה קניתי מוצר חדש ושלחו לי מוצר מחודש. מי שדיברתי איתו אמר שאם אריזת הקרטון עם תמונה של מכונת גילוח זה מוצר חדש ואם האריזה לבנה זה מוצר מחודש. תשובה מגוכחת... שאלתי באופן מפורש: "האם מה שקיבלתי זו מכונה חדשה?" ומי שדיבר איתי סירב לענות. הוא אפילו אמר "לא תתפוס אותי במילה". כשהבין שתפסתי אותם בשיטת המצליח אמר שאני יכול לשלוח את המכונה ואקבל זיכוי. כשאמרתי שאין לי זמן להתעסק עם החזרה הוצע לי ששליח יאסוף ממני את המכונה. אני יודע מראש את תשובת המוכר: הוא יגיד שאני טועה ושהוצע לי זיכוי. אבל לא זו הנקודה. אני לא מעוניין בזיכוי. אני מעוניין שכל מי שחושב לקנות ב"יבואן" יידע שקרוב לוודאי יעשו עליו שיטת מצליח כמו שעשו לי. אין לי זמן להתעסק עם החזרות ולהמתין שוב להזמנה אחרת, אז כבר אשאר עם המכונה. בכל זאת, חשבתי שנכון להשקיע כמה דקות לכתוב את הסיפור שלי כדי למנוע מאחרים ליפול. שורה תחתונה: נראה ש"היבואן" מוכר מוצרים מחודשים ומצהיר עליהם כחדשים בשיטת מצליח - מי שמתלונן מקבל זיכוי והשאר נופלים בפח.
אתר היבואן הינו אתר מהגדולים בארץ העוסק ביבוא ושיווק של מוצרי אלקטרוניקה לחנויות בסיטונאות ולצרכן הישיר דרך אתר אינטרנט , הלקוח הנ"ל הזמין מכונת גילוח של פיליפס שנמכרות מדי יום ללקוחות האתר ומקבל תגובות על מוצרים איכותיים ושרות מצוינים שניתנים על ידי היבואן , מעבר לכך פנה הלקוח בטענות שקיבל מוצר מחודש , על כך הגיב המוכר שהלקוח טועה והמוצר הינו חדש והסביר ללקוח את ההבדל בן מוצר חדש למוצר מחודש ,לצערנו הלקוח לא קיבל את ההסבר שמכונת גילוח פיליפס מחודשת מגיע באריזה לבנה משנית קטנה של פיליפס לא צבעונית ולא גדולה והמוצר שקיבל הלקוח הינו באריזה צבעונית מקורית של פיליפס. ,הלקוח צריך להבין שפיליפס מיצרת למס שווקים בעולם ,לשוק הארופאי לשוק האסייתי לשוק האמריקאי ולשוק בדרום אמריקה כשבדרך כלל יש שינוי באריזות או בצורת האריזה או בגודלם חלק פנים בליסטר ,חלק פנים דמוי קרטון בצים ומשתנה מפעם לפעם ,וההסבר שלו מוטעה על ידי מידע חלקי ולא מדויק .מעבר לכך הוסבר ללקוח שאם אינו מרוצה ומעוניין להחזיר את המוצר באריזתו המקורית יקבל זיכוי מלא לפנים משורת הדין בכדי לרצות את הרגשתו כלקוח וגם לכך התנגד הלקוח, מה שמצביע על חשד של מניעים לא ברורים לנסות ולגרום לתדמית שלילית לאתר היבואן ללא כל סיבה ולצערי יש חשד שצרות עינם של המתחרים מנסה לגרום לנזק תדמיתי לאתר }.ישנם מעל 30000 לקוחות שקנו ומרוצים וזה מידע שניתן לקבל ולבדוק לכל לקוח שיגיע לחנות היבואן .

יחס אדיב ומקצועי מהירות משלוח מהיום למחר שילמתי קצת יותר יקר מהמוצג באתר על דגם משופר וזה MOSER מכונה שנייה אחרי כמה שנות שימוש של הראשונה מקצועית ביותר ממליצה בחום

שירות נהדר -יחס חם וסבלנות להסביר על כל פרט ופרט , אנשים אדיבים והמחיר טוב

הזמנתי את ראש הסכין עבור מכונת התספורת שלי, ההזמנה בוצעה דרך אתר האינטרנט של החנות בקלות ונוחות. קיבלתי אישור לאימייל עם פרטי ההזמנה וגם את מספר למעקב החבילה. הגיע יחסית מהר לסניף הדואר שלי ואני מרוצה מהרכישה ומאוד ממליץ על החנות. תודה

רכשתי מכונת תספורת פאנסוניק ER1611 במחיר הזול ביותר. יחס אדיב ביותר. ממליצה מאוד ובטוחה שאשוב לרכוש מוצרים אחרים.

רכשתי מכונת תספורת .... במחיר הזול ביותר .... שכל זאת לצד שירות אדיב מקצועי ואיכותי..... ממליץ בחום

הגעתי לחנות היבואן בפ"ת לאחר בירור שיש להם את ראשי הסכינים קיבלו את פני אבי ואילן בחיוך הסבירו לי על המוצר התרשמתי לטובה שהם עוזרים ומדריכים ולא רק כדי למכור כל הכבוד כן ירבו מחסני היבואן כאלה.

הזמנתי מוצר בגלל מועד הספקה קצר של 6 ימים ומחיר טוב. אחרי כי שבעיים התקשרתי לברר מצב הזמנה. ענו לי יש איחור, מפרקים סכורה ושולחים מוצר בשבוע הבא. אחרי עוד שבעיים (!) התקשרתי לברר מצב ההזמנה. ענו לי המוצר הגיע ויוצא היום. בסוף קבלתי משלוח אחרי יותר מחודש. לא היה לי טלפון בבית, בזבזתי כסף לנייד. בסה"כ שיקרו לי שלוש פעמים - פעם אחת באתר (נמצא במלאי, 6 ימי הספקה) ועוד פעמיים בטלפון

התקשרתי לחנות הם היו מאוד אדיבים, הסבירו לי על המכונה כולל יתרונות וחסרונות. בסוף בחרתי במוצר על פי עצתם ואני מאוד מרוצה. המשלוח הגיע בזמן עם שליח ממש מהר וההזמנה הייתה קלה, בנוסף לכך הם היו הכי זולים. אני אמליץ עליה גם לחברים שלי בקניות הבאות

הסברתי לאילן המנכ"ל מה אני מחפש בדיוק והוא המליץ לי מיד על מוצר שמתאים לי, היה מאוד אדיב ושירותי. פשוט, מהיר ונחמד לרכוש אצלו מוצרים. תודה אילן

הזמנתי מהיבואן מכונת תספורת המכונה הגיעה בזמן ללא שום נזק וכשהתקשרתי לשירות הלקוחות של היבואן ענו לי באדיבות כל כבוד שירות פשוט מצוין ואין סיבה שלא אזמין שוב מהיבואן

הגעתי ליבואן כשחיפשתי מכונת תספורת. המוכר, אבי, היה מקצועי וסבלני בעזרתו לבחור מכונה שתתאים לצרכי. המחיר הגון והחברה אמינה. המוצר נפתח בנוכחתי וקיבלתי הסבר מקיף לגבי אופן השימוש והתחזוקה. בהחלט חווית קניה ראויה ומרשימה. ממליץ בחום. עדי.

החנות ממוקמת בסמטה ברחוב ואינה מפרידה בין תצוגה למחסן. ההוצאות נמוכות והמחיר בה כתוצאה מכך ללא תחרות. השירות אדיב ונעים. מומלץ בחום.

רכשתי בפעם הראשונה בחנות זו הופתעתי מרמת השרות לטובה ובמיוחד במהירות המשלוח אותו קיבלתי לאחר 24 שעות. יש לציין את אבי המוכר שענה לכל שאלותי באדיבות מירבית.המשיכו כך גם בעתיד. אחזור בשמחה לקנות בחנות זו.

הגעתי לחנות ומייד קיבלתי הסבר והשוואה בין דגמים שונים בלבביות ובחיוך רחב ע"י המוכר הסברים על הבדלים בין הדגמים השונים ללא כל לחץ לרכוש את המוצר אלא ממש הרגשתי נוח ונכונות לסייע בקבלת ההחלטה

מהירות המשלוח מעולה. וכאן זה נגמר. הזמנתי מכונת תספורת של חברת פיליפס. באתר צויין שמדובר במוצר מחברת פליפס וכן התמונה של המוצר הייתה של פליפס. בפועל קיבלתי מוצר של פילפס נורלקו. יש כאלה שזה לא מפריע להם, לי זה מפריע וזו זכותי. לדעתי על האתר לציין זאת הן בכתב והן להציג תמונת מוצר נכונה! שנית, הקופסה של המוצר הייתה פתוחה! התקשרתי אל החנות, ענה לי בחור בשם אבי, שדיבר אלי בסנוביות. לדבריו הקופסא פתוחה היות ומכון התקנים בודק את המוצר לפני?! דבר שמעולם לא שמעתי לפני שקניתי בחנות זו. כמו כן אבי טען שאין הבדל בין פליפס לנורלקו דבר שאינו נכון. בכל מקרה אבי סיכם איתי שאחזיר את המוצר ויורד לי דמי ביטול! לאחר דין ודברים הסכים אבי שכאשר האתר מספק מוצר פתוח ובנוסף לא לפי מה שרשום באתר. הלקוח אינו זה שצריך לשלם דמי ביטול. אשלח את המוצר מחר בדואר בתקווה לקבל את כספי בחזרה. פחות כמובן דמי המשלוח שיעלו לי להחזיר את המוצר וכן כל הסיבוך המיותר הזה.
לאחר בדיקה בחנות המוצר נישלח ללקוח באריזה סגורה. אין אמת בדברי הלקוח למרות זאת הלקוח קיבל זיכוי מלא.בברכה אבי.

השירות היה מעולה. כשהתקשרתי כמה פעמים כדי לברר פרטים על המכונה וכשהזמנתי לדעת אם המשלוח יצא ואיפה הוא נמצא ענה לי אבי באדיבות והיה נחמד מאוד. המשלוח הגיע אפילו לפני הזמן המצוין בקנייה. כייף לקבל שירות מאדם כזה. לסיכום שירות אדיב ואמין.

ב-20/05/14 הגעתי לחנות וקיבלתי שירות ממוכר בשם דני. דני מוכר מנומס, אמין, מקצועי ונותן שירות מצוין! לאחר שבירר מהם הצרכים שלי, ידע להתאים לי את המכונה הדרושה - Panasonic ER1411 . חווית קניה מצויינת! בהחלט אחזור לקניה נוספת :) דני, תודה רבה לך!!!!

אקצר את סיפורי: במהלך חול מועד פסח הזמנתי את המכונה... למרות החג והשביתה בדואר שבאה אחרי החג חלפו להם ששת ימי עסקים שבהם הדואר כן עבד, ועדיין לא קיבלתי את החבילה שנשלחה ב 17 לאפריל על ידי בית העסק "היבואן". דיברתי בטלפון עם אבי מהיבואן שטען שהדואר לא רוצים להודות בזה, אבל הם כניראה איבדו את החבילה, והוא ישלחו לי אחת חדשה. בשעה טובה ומוצלחת קיבלתי את החבילה תוך שלושה ימי עסקים. כל הכבוד ל" ליבואן" על זה שהיו מוכנים מיד בתום ששת ימי העסקים לשלוח לי שוב מכונה, וזאת למרות שמכונה שלהם עדיין תקועה בדואר בפתח תקוה. (נכון לכתיבת שורות אלו המכונה הראשונה עדיין תקוע שם). בקיצור למרות הטלפונים היום יומיים שלי אל אבי, קיבלתי שרות סובלני ואדיב.

הזמנתי את המכונה ב13/5/14 וקבלתי אותה היום 16/5/14. אפילו לא ציפיתי למהירות משלוח כזו. השירות וההתייחסות של דני ואבי יוצא מן הכלל וזה לא מובן מאליו. מקוה שבאותה מידה נהיה מרוצים מן המוצר. תקוה שמש רמת גן .

ה"יבואן" עשה עבורי מאמץ לשלוח המכונת תספורת עוד באותו יום למרות שהתקשרתי אחרי 3 אחר הצהרים. המוצר הגיע סגור מנויילן חדש. כל הכבוד, מוכר אמין ונחמד

אחלה חנות, קניה נוחה ומהירה. ממליץ לקנות בחנות הזאת, מחירם זולים, מוצרים תקינים ומשלוח מהיר. שירות לקוחות אדיב. מפרטים על המוצר בצורה מפורטת מאוד.

ממליצה בחום להזמין פריטים מחנות היבואן השירות מקצועי, מהיר- אני באופן אישי הזמנתי מחנות היבואן מכונת גילוח, המכונה הגיעה אלי בדואר לאחר מספר ימים מועטים אפילו מהר יותר ממה שכתוב באתר, שירות מקסים ואדיב יתרה מכך לאחר מספר ימים התקשר אלי נציג בשם אילן מחנות היבואן לבדוק עמי שהמכונה הגיעה והאם אני מרוצה. חנות אמינה וטובה- ממליצה !