
שירות מפתיע ויוצא דופן. ויקטור הבעלים אדיב ונחמד. ניכר שמטרתו לרצות ולא "לעשות קופה". השאיר טעם טוב ותחושת בטחון אמיתית במוצרים ובאמינותם. אני בטוח שאהיה שוב בקשר. המוצרים הגיעו פחות מ24 שעות לאחר ההזמנה. המחירים פשוט לא מקומיים. אין לי מושג איך הוא עושה את זה אבל הוא ללא ספק הכי זול בסביבה!























