
מקצוענים. קניתי סגה לילדים, נתקלתי בבעיה ונועם מיד טיפל בעניין בחביבות ומקצועיות. גם דמי המשלוח היו סבירים. ממליצה לקנות אצלהם.

מקצוענים. קניתי סגה לילדים, נתקלתי בבעיה ונועם מיד טיפל בעניין בחביבות ומקצועיות. גם דמי המשלוח היו סבירים. ממליצה לקנות אצלהם.

אחלה חנות! שירות מעולה ומחירים הכי זולים בשוק! ממליץ מאוד, בטוח אחזור לקנות עוד מוצרים.

הזמנתי משחק ps4 בהוד השרון לא היה חזרו אליי מראשל"צ בחור בשם נועם אמר שיש להם במלאי הסביר בסבלנות את אופציות השליחה המתין איתי בקו ואף שלח אליי צילום קבלה . שרות אדיב ומעולה ,

שירות מעולה,הרגשתי שקיבלתי יחס חם,חברי ומזמין, קונה רק שם כבר קרוב לשנה והיחס תמיד היה טוב,יש מבחר של סחורה בין אם זה כל הדברים של הגיימינג והקונסולות או הפאנקו פופס המחירים ממוצעים לשוק ונוחים למדי מומלץ לקנות מנועם מסניף ראשון שתמיד הופך את הקניה שם לחוייה טובה יותר

חייבת לשתף על חויות קנית מושלמת בחנות. צוות מקצועי ואדיב עם שירות ויחס במקום הראשון .

התענייתי במוצר, התקשרתי לחנות בהוד השרון , השיחה נטרקה פעמיים וקיבלתי מסרון חוזר, ניסיתי ליצור קשר באמצעות שני הניידים בוואטסאפ וגם במסנגר בפייסבוק שעות של המתנה ומתן מידע חלקי על המוצר , ללא שקיפות והפנייה שארכוש דרך האתר ללא מתן תשובות ששאלתי לא ממליץ !!!!! , שירות לקוחות פשוט גרוע ולא רוצה גם לחשוב על שירות לאחר קנייה אם ככה זה מתחיל.....

זהירות! קיבלתי מצלמת אינטרנט ללא אריזה, שאינה עובדת!!!! פועלת רק בתוכנת זום. לצערי הרב לא ציינו זאת באתר\ בהודעות או בחנות הפיזית. האכזבה גדלה כאשר לא לקחו אחריות וטענו שזה רשום באתר (לא רשום בדקתי). לא מומלץ לרכוש שם!

יוםיים אחרי ההזמנה קיבלתי את המוצר בסניף הוד השרון. שירות מעולה, יחס אדיב, מומלץ בחום.

מוצר טוב, הגיע מהר, מחיר הכי זול שמצאתי. האריזה היתה קצת מעוכה אבל ללא פגיעה במוצר.

הזמנתי בשבת באינטרנט. ביום א' בבוקר קיבלתי הודעה שההזמנה שלט ל-XBOXׂ, מוכנה. מאחר ואני גר בראשון לציון ליד החנות, ניגשתי בצהריים ובתוך 30 שניות הייתי בחוץ !!!!! ביצוע ושרות מעולה !!!!! ׁׁׁׁׂׂׂ

אנשים נחמדים שירות נהדר המחיר הוגן והכי חדוב יש חניה. מומלץ ביותר. בטוח נחזור שוב

לנוכח העובדה שהיינו בבידוד ,רכשנו עוד קונסולה של פלייסטיישן 4 (הקונסולה השניה מהחנות הזו) ,שרון ענה לנו ותוך דקות ספורות המכשיר היה כבר בדרך לביתנו !! תודעת שירות ,רצינות ואיכפתיות שכזו לא ראיתי מזה זמן רב

קנינו מכשיר נינטנדו סוויץ משחקים עמדת טעינה. השרות היה מצוין, הסבירו לנו, התקינו במקום מה שביקשנו. יצאנו מאוד מרוצים.

רכשתי בחנות מספר פעמים בעבר גם קונסולות וגם משחקים, ומעולם לא היו לי בעיות. תמיד שלחו בזמן, תמיד היו אדיבים ומחירים מעולים. אמשיך לרכוש מהם!

אחלה שירות, היחס של מוכר החנות בהוד השרון היה מאוד איכותי ואישי, היה ממש כיף לרכוש אצלהם

ביצעתי הזמנה בכרטיס אשראי מסוג DEBIT של משחק לנינטנדו . באתר החברה היה כתוב במפורש שלא יחויב כרטיס האשראי לפני שנערכה בדיקה שהמוצר אכן במלאי. הסכום חויב בחשבן למרות שהמשחק חסר במלאי. כל הבקשות שלי שנציג החברה ידבר עם חברת האשראי לבטל את החיוב בפועל ולזכות את חשבוני בסכום הקנייה לא טופלו אלא בתשובה לקונית שהבחור המטפל בבעיות מול חב. האשראי לא מעוניין לעבוד בימים אלה ( להרים טלפון ...) כרגע עלי להמתין לפחות 14 יום עד שאוטומאטית חברת האשראי לחזיר את הסכום . פשוט חוצפה וחוסר מודעות למתן שירות

שירות נהדר - עשיתי טעות בהזמנת המוצר, והתקשרו אליי כדי לעזור ולתקן את הטעות שלי. כיף לקבל שירות שכזה.

עברו שבועיים מיום ההזמנה והמוצר עדיין לא הגיע. ניסיתי להתקשר לחנות מספר פעמים אך אף אחד לא עונה. מאכזב מאוד! בעיקר את בני שמחכה למשחקים שהזמנו לו. לא מומלץ בכלל!
מצער מאוד לקבל חוות דוות כזו, הלקוחה ביצעה הזמנה בתאריך 5/1 אחר הצהריים והמשלוח יצא אליה כבר למחרת בבוקר! (יש בידי הלקוחה מספר מעקב שבו היא ראתה שאכן המשלוח יצא מאיתנו יום למחרת) המשלוח יצא בדואר רשום חינם לבקשת הלקוחה(אגב גם בהודעת המשלוח שקיבלה הלקוחה מצויין בפירוש שזמן המשלוח בדואר רשום הוא בדרך כלל בין 7-10 ימי עסקים אך שדואר ישראל אינו מתחייב לזמן מדויק) לצערנו המשלוח התעכב ע"י דואר ישראל ובמשלוחי דואר רשום אין שום דבר שביכולתנו לעשות חוץ מאשר לפתוח פניה אצל דואר ישראל לבירור. צר לנו שהלקוחה בחרה להאשים אותנו בעיכוב כאשר היא קיבלה שירות מצויין והמשלוח יצא אליה פחות מ24 שעות מרגע ההזמנה אבל תמיד יהיו לקוחות שפשוט יחפשו את מי להאשים. גיימסטיישן תמשיך לעשות את מירב המאמצים על מנת לספק ללקוחותיה את השירות הטוב ביותר שניתן אך לצערנו לא תמיד הכל תלוי בנו.

בתאריך 22/12 הזמנתי PS4 מהאתר של GAMESTATION ושילמתי 49 ש"ח נוספים לשליחות כי אני חייב את החבילה בתאריך 29.12 כמתנה ב 24/12 קיבלתי מייל שההזמנה תסופק תוך 1-3 ימי עסקים, היום כבר 29/12 ועדיין לא קיבלתי כלום! מהבוקר אני מנסה להתקשר להם ולשלוח מיילים שאולי אפשר לעשות משהו שתהיה לי מתנה כי כבר המשלוח איחר! אבל לא קיבלתי מענה עד שענו בסוף בשעה 18:00 ואמרו לי שאין מה לעשות עם תירוץ של " זה דואר ישראל" הזמנתי טליוויזיה ממקום אחר גם ב 22/12 אבל קיבלתי בבית ב 24/12! לזה קוראים שירות טוב :) לכל מישהו שרוצה להזמין תדעו שדברים זזים ממש לאט ! ולא עונים בקלות
מאוד מצער אותנו לקבל חוות דעת כזו. הלקוח ביצע הזמנה בתאריך 22/12- ההזמנה נשלחה כבר למחרת בדואר שליחים לבקשת הלקוח (הלקוח גם קיבל מספר מעקב בו הוא יכל לראות שאכן המשלוח יצא מאיתנו כבר למחר) לצערנו החבילה מתעכבת בדואר ישראל - ניסינו לעשות כל שביכולתינו על מנת לברר את מצב המשלוח או לזרז את החבילה אך לצערנו לא קיבלנו כל מענה מספק מדואר ישראל. הלקוח בחר להאשים אותנו בעיכוב למרות שהוא יודע שהחבילה יצאה מאצלנו פחות מ 24 שעות מרגע ההזמנה - אנו מבינים את התסכול אך יש גם היגיון לכל דבר. גיימסטיישן תמשיך לעשות כל שביכולתה על מנת לספק ללקוחותיה את השרות הטוב ביותר שניתן כפי שעשתה תמיד.

שרות מצוין למרות ההתחייבות לחמישה ימי עסקים המוצר הגיע תוך יומיים. כמובן בדיוק מה שהזמנתי ובמחיר הכי טוב שמצאתי בזאפ.

רכשתי משחקי מחשב לנינטנדו switch. ההזמנה הייתה באינטרנט. דובר בהזמנה מראש של משחקים שעדיין לא היו למכירה. יום לפני יציאת המשחק בעולם, קיבלתי הודעה שהמשחקים הגיעו. הכל היה מסודר ומאורגן כשהגעתי לאסוף.

סגל מקצועי ושמח לעזור,אקנה אצלהם שוב ללא ספק. המוצר הגיע אפילו יום לפני ההשקה העולמית.

רכשתי בהזמנה מוקדמת את המשחק לסוני 4 "קול אוף דיוטי" החדש וכבר באותו יום שהמשחק שווק קיבלתי הודעה להגיע לסניף לאסוף את המוצר הכל עבר בצורה מהירה, מסודרת וללא כל בעיות וכמובן שהוא נרכש במחיר הזול ביותר בשוק.

מוכרים מקצועים. המוצר הגיע כבר למחרת. חווית קנייה נעימה וטובה. והכי חשוב שהילד מרוצה מהמוצר.

מומלץ. המשלוח הגיע מהר עם שליח עד הבית, הקניה באתר זמינה ונוחה והמחירים לא גבוהים מדי.