
שירות מעולה מחירים מצוינים יחס נהדר ,הסברים טובים מאד למכשיר איתי וודים עזרו מאד תודה רבה.

שירות מעולה מחירים מצוינים יחס נהדר ,הסברים טובים מאד למכשיר איתי וודים עזרו מאד תודה רבה.

נהנתי מחביית קניה ומשירות עדיב ומסור של מוכר בשם באשה. בחור מדהים שמלווה אותך לאורך כל הדרך ומסביר ומיעץ מה שנכון בשבילך. עזר לי בהבערת הנתונים ממכשיר ישן למכשיר חדש. אמליץ לחברים שלי את החנות הזאת. תודה רבה!

אחלה של מוצר, ואחלה של שירות, על הדרך ודים התותח, החליף לי מגן מסך, בצורה משולמת!

רוצה לציין לשבח את הבחור שקניתי ממנו את הטלפון בחור בשם באשה , עזר לי מאוד ,היה מאוד אדיב וסבלני ,אפילו אחרי שעות העבודה . ממליץ עליו בחום . המקום נעים ומסודר מאוד.!!!

חנות מרווחת עם מבחר גדול. שירות מהיר ואדיב. ייעוץ מקצועי והרבה סבלנות. מחירים נוחים. ממליצה בחום.

חווית קניה נהדרת, המקום מסודר ונעים. קיבלתי שירות מעולה מאיש מכירות בשם באשה, הוא היה מאוד אדיב, סבלני ומקצועי! ממליצה בחום! אין ספק שאני אחזור.

יחס אדיב. חוויית קניה מעולה. חוזרים כל פעם לקנייה נוספת. תודה רבה היה כיף, נחזור בקרוב.

שירות מהיר ומקצועי שקיבלתי מבחור בשם באשה היה ממש לעניין. כבר כמה פעמים קניתי בחנות ואף פעם להתעכזבתי.

שרות מושלם. איתי המנהל נותן יחס מצוין וכבר בשביל זה שווה להגיע. מחירים מצוינים כמובן

אין צל של ספק .מחירים ושירות ללא תחרות .יחס אישי ואנושיות.התאמה לפי צרכי הלקוח .

ודים נתן לי שירות מצוין . זאת הפעם השלישית שאני קונה כאן מכשיר טלפון נייד ואחזור גם בעתיד

הגעתי לחנות LCDEAL (יו.פי. תקשורת) לפני כמה שנים, רכשתי טלפון גלקסי והייתי מאד מרוצה מהשירות והמחיר. לכן, הגעתי שוב היום לשדרג את המכשיר, רכשתי גלקסי. המקום מאד נעים ומרווח, איתי המנהל ייעץ לי בטלפון לפני הגעתי על מס' דגמים. ואדים, נתן לי שירות אדיב, מהיר, מקצועי. המחירים בחנות מאד הוגנים, יחס ושירות נפלאים. חווית קניה מאד מומלצת.

חווית קנייה מצויינת, שירוב אדיב ומקצועי, מחירים מהזולים שיש ומתנת קנייה שווה. שווה הגעה מכל גוש דן, מיקום נוח ביותר.

השרות של ודים מצוין, אדיב סבלני עזר לי מאוד החנות יפה ו מעוד נוחה תודה רבה

החנות מאוד מרשימה וכן ההיצע של המוצרים למכירה בדקתי וגם מחיר הנייד שרכשתי כאן היה הנמוך ביותר ביחס למקומות האחרים שבדקתי. השירות נפלא וסבלני . תודה רבה

שרות מצויין. ממליצה בחום. גישה נוחה,תמיכה בהעברת תכנים למכשיר החדש. תודה רבה. נחזור שוב לקנות

קניתי טלפון שלי אצל ודים שירות ממש טוב, הרגשה נעימה ,מקום יפה ממליץ בחום ,תודה רבה

OR רכשתי ביום שישי מכשיר חדש באתר במחיר אטרקטיבי ואחרי הסופ״ש דיבר איתי מישהו ששמו ואדים על פרטים נוספים להזמנה שלי ותרשו לי לחלוק איתכם שהשירות מצידו היה אדיב ומקצועי במהלך השיחה!!! חלום של קונה למצוא מישהו כמו ואדים. אני רוצה להוסיף שגם זמן המשלוח היה מהיר ברמה מטורפת! תוך יומיים ומשהו לאחר ששוחחתי איתו , המוצר הגיע עד אליי הודות לחנות נדירה כמו זו ולמי שמנהל אותה! כל הכבוד לך ואדים קסם של בן אדם! דרך אגב, המוצר עצמו נראה פגז :) !!!

קיבלתי עזרה טלפונית מצויינת מהמוכר בחנות לפני הקניה, התלבטתי בין מכשירים שונים והוא סיפק לי תשובות מצויינות ועזר לי לבחור את המכשיר שמתאים לצורך שלי. הופתעתי לקבל את הטלפון החדש שלי כבר למחרת ההזמנה, ממש על הבוקר (ואני גרה במושב בצפון השרון, לא במרכז תל אביב). ממליצה בחום!!!

בוקר טוב, חווית קניה מדהימה,שירות ויחס למופת שווה להגיע לחנות ותודה רבה לואדים על השירות,הסבלנות והיחס המופתי המון ובנוסף התקשרתי היום בבוקר וענה לי נציג(איני זוכרת את שמו)שנתן לי שירות מדהים בטלפון

רכשתי נוט 20 ממר ואדים, וקיבלתי ממנו יחס אנושי ורמת שירות מדהימה, עסק לתפארת, שאפו

בוקר טוב.חווית קניה מדהימה.שירות ויחס למופת.שווה להגיע לחנות.ותודה רבה לודים. על השירות.הסבלנות והיחס המופתי המון .תודה

מומלץ מאד. אדיבים , מקשיבים, ומסדרים כל בקשה. בטוח שאחזור . קניתי סלולרי חלומי במחיר מעולה

שירות מקצועי ואמין. לקוח חוזר בשלישית. ודים לא ויתר עד שכל המידע הועבר וגובה. מומלצים.

שירות שקיבלתי מהנציג ודים היה מעולה ומקצועי. וגם הכין לי קפה בזמן שחיכיתי לכל הגיבויים אל המכשיר החדש.