
יחס מדהים והוגן, מוצרים הכי טובים שיש מהחברות הכי טובות שיש אין שירות כזה בשום מקום!

יחס מדהים והוגן, מוצרים הכי טובים שיש מהחברות הכי טובות שיש אין שירות כזה בשום מקום!

שירות טוב ומהיר,קניתי Focusrite Scarlett 2i2 G3. הכל עובד מצוין. אאאא אאאאא אאאאאא אאאאא אאאאא

חוויה קניות טובה מאוד, שירות מעולה גם בוואטסאפ. ממליץ מאוד לכל מי שצריך כל מוצר מוזיקלי להתחיל את החיפוש שלו בקילומבו

פעם שנייה שאני בא לקנות משהו במסגרת מבצע ,ובסוף אני קונה במחיר מלא אבל ,מדובר במוצר מתצוגה.... קניתי מוניטורים שהיו במחיר מבצע ללא מע"מ ,ולפי האתר ,המבצע הוא על מוצרים חדשים ועד גמר המלאי והם היו במלאי ,אז הזמנתי.יום לאחר ההזמנה ,התקשרו אליי מהחנות ואמרו לי שאין את המוצר במלאי אבל יש שתי יחידות מהתצוגה ואני אקבל אותם אבל במחיר של חדש.מאחר ומדובר במוניטורים שהם מהתצוגה ,אז היו לי קצת חששות.אז שאלתי אם המלאי עומד להתחדש מתישהו ,אין בעיה למתין ,אז המוכר ניסה להוריד אותי מזה ,ואמר שזה ייקח כמה חודשים וחבל להמתין ,וניסה להציע לי מוניטורים אחרים ,שהיו הרבה מעבר לתקציב ,אז שאלתי ,אם אני אקבל אותם ותיהיה בהם בעיה כלשהי ,האם אוכל להחזיר ,אז המוכר ענה, שברגע שאני אקבל אותם ו"אפתח אותם" אז אני לא יכול אוכל להחזיר אותם ,גם אם הם הגיעו לא תקינים?במצב כזה ,המוכר אמר ,אתה צריך לפנות לשירותי המעבדה....שזה משפט קצת מצחיק שמדובר במוצר שיצא מאריזתו ,השתמשו בו ,ובסוף נארז באריזה לא מקורית ונמכר ללקוח במחירו המלא....עכשיו ,מאחר ואני בחור אמיץ ,אמרתי יאללא ,נקנה אותם ,מה כבר יכול להיות ,וואללא קיבלתי אותם והם תקינים והכל בסדר.אבל בסוף בסוף ,הרגשתי קצת מרומה....לקנות מתצוגה ולשלם מחיר מלא!!!

רכשתי אוזניות Sennheiser - HD25 SWAROVSKI סנהייזר קיבלתי מוצר: 1. האבנים אינם אבני סברובסקי 2 אזורים בין האבני מלאים דבק ואינם אסטטים ולפני שרכשתי נדרשתי לשלוח צילום תעודת זהות בווצאפ מחכה לזיכוי

תיאור המוצרים באתר מפורט ואמין , תהליך הקניה וההזמנה ידידותי וקל. עד כה , כל המוצרים שרכשתי משמשים אותי היטב (חלקם כבר מספר שנים) ולמזלי לא חוויתי בעיות יוצאות דופן. המשלוח הגיע בלי בעיות והיה ארוז באופן מקצועי . הדבר היחיד שהייתי משפר , אם נעשתה הזמנה און ליין למשלוח וניתן למוצר זמן אספקה של עד חמישה ימי עסקים , היה נחמד אם היו יוצרים קשר עם הלקוח ונותנים התרעה ספציפית ליום הגעת החבילה ו/או נייד של השליח כדי לתאם הגעה. לא סביר שבן אדם יחכה בבית חמישה ימים להגעת החבילה. השליח שלי , שהיה אדיב ונחמד, ״התקיל״ בהגעה 12 דקות לפני , למזלי הייתי בבית.

לאחר קניית עוזניות ספורט זמינות גבוהה במלאי זמן תגובה מהיר ושרות מעולה הזמנתי מהמיתה ב 8 בבוקר וב 10 כבר היה לי לאסוף אותם אוזניות מעולות יושבות חזק בעוזן אפשר לרוץ איתם בלי שיפלו ביצעתי מיספר קניות בעבר בקילומו תמיד אני יוצא מרוצה אני הרבה מיתלבט מה לייקנות והיעוץ ליפני קניה שלהם תמין מכבן אותי למוצר האכותי ביותר במיסגרת התקציב אן אצלהם נפילות הרוב מול רז שנותן שרות מעולה וגם בעזרתו לקחתי את חווית הסאונד שלי צעד אחד קדימה גם באולפן שקילומבו בנו בישביל מועדון רוטרי למתנס נווה יוסף וגם עים כול המתנתות בר/ת מיצבה שקניתי אצלהם הוציאו אותי דוד מיספר 1

אחלה שירות, הגיע מהר, מרוצה מאד, אמשיך לרכוש אצלהם ולהמליץ לחברים על החנות הזאת יופי

מחירים מעולים שירות מעולה קבלתי כרטיס קול שהייתי זקוק לו בדחיפות בול בזמן ובחנות קבלתי תמיכה מלאה עד הגעת המוצר

החנות הכי מקצועית בארץ לציוד סאונד/דיג׳יי /מוסיקה אלקטרונית וכו קניתי מוניטורים של genelec אין צורך להוסיף

קניתי 2 מוניטורים לאולפן ביתי הגיע מהר ארוז טוב סחורה איכותית ביותר לא יקר תודה לכם ממליץ בחום

חנות מעולה עם שירות לקוחות מהטובים שראיתי. שילוח מהיר ומענה די מיידי כשהיה צורך. תודה על הכל.

מומלץ מאוד! מחירים נעימים ושירות מצויין. התקשרתי לבקש ייעוץ לפני הקנייה באינטרנט, עזרו לי מאוד

חוויה קניה יוצאת דופן, שירות אדיב ויחס אישי מצויין. אני לקוח ותיק ותמיד אשאר כך. וכמו תמיד זה היה ממש תענוג לבצע את הקניה הנוכחית.

השירות היה אדיב , מקצועי ומהיר הזמנתי אוזניות והגיעו תוך 3 ימי עסקים לכתובת קרובה ונוחה

אם אני צריך משהו לאולפן או לדיג'י , אני קודם כל בודק ב-קילומבו. יש להם מבחר גדול מאוד של ציוד ומחירים נוחים.

שירות מדהים !!!! אין על רז וגלדר וכל הצוות כולל הבחור החמוד בחדר של המוניטורים ! לקוח קבוע שלכם בחנות רכשתי מלא דברים אצלכם ואמשיך לרכוש שירות מקצועי פעם אחרונה קניתי ג׳נלק והגשמתי עוד חלום ואזניות בלוטוט

לפני שבוע נכנסתי לאתר של קילומבו, ורכשתי אייבלטון לייב 11. כעבור שעה, אני מקבל טלפון מנציג של קילומבו. הוא אומר לי שיש מבצע שנכנס לתוקף עוד שבוע, שיוזיל לי את הרכישה. אם בא לי לחכות, ולחסוך כמה שקלים טובים. יחס כזה חם, אדיב ומתחשב לא מקבלים בכל מקום. ממליץ מאוד!

היחידים שמקצועיים בסאונד בארץ וגם מביאים ציוד שאף אחד אחר מביא לארץ. יחס אדיב ומקצועי, ממליץ בחום!

שירות מענה סופר מהיר בטלפון, אפשר להתייעץ, תמיד נותנים תמיכה הכי מקצועית. מרוצה מאוד מהחנות , ממליץ בחום לקנות בקילומבו :-) חנות מהממת מלאה במוצרי מוזיקה הכי איכותיים :-)

הזמנתי מקלדת שליטה, חיפשתי את החנות הזולה ביותר. קיוותי שהמחיר לא יהרוס את השירות. קיבלתי את המוצר במהירות ובנוחות.מאוד מרוצה.

פשוט מדהימים. אני קונה שם תמיד, אבל הפעם הייתי צריך קייסים לקונטרולרים באופן דחוף בשביל הופעה. עזרו לי, הקשיבו והכל הגיע פיקס ובדיוק בזמן. ממש תענוג ותודה רבה!!

קנייה מעולה, נשבר לי קונטרולר שהייתי חייב בדחיפות, הגיע לי אחרי יום וחצי לצד השני של הארץ.

חנות מעולה. קניתי אוזניות יקרות של סנהייזר שהגיעו עם תקלה. החנות דאגה למשלוח מהבית ליבואן ועוד משלוח נוסף מהחנות לבית עם אוזניות חדשות מהקופסה.

חווית קנייה מצויינת הזמנתי בחמישי, ציינתי שטסה עוד שבוע ומקווה שיגיע מהר המשלוח הגיע ארוז לעניין תוך 4 ימים. ההתנהלות והתקשורת מול השליח הייתה מצוינת מרוצה מאוד תודה