קניתי את המצלמה בסניף של אילת, על המרינה. רציתי מצלמה נוחה לשימוש ביתי, גם סטילס וגם וידאו, כמובן באיכות גבוהה). בפעם הראשונה הגעתי להתרשם בלבד וקיבלתי שירות מבחור בשם אביאל. מתוך תשאול קצר ולעניין הוא הציג בפניי מספר אפשרויות, תוך הדגשה של יתרון וחיסרון של כל אחת עבור שימוש שאני מתכננת ( הוא שלט לגמרי במוצרים שלו). הדהים אותי שאביאל הבין מידית מה הצרכים שלי באמת ומה השימושים שאני מתכוונת לעשות, אפילו אם התלבטתי - הוא עזר לי להחליט. השאלות שלו היו ברורות ומכוונות, הסבלנות אינסופית. גם כשהתחלתי להסתבך עם עצמי ( כן קורס צילום לא קורס צילום) הוא ידע להכווין אותי בשפה פשוטה בעולם המושגים שדיי זרים לי. וגם לא הפריע לו שאמרתי מראש שבאתי רק להתרשם - הוא פעל בצורה יוצאת מן הכלל וידע להנגיש את מושגים עבורי. אחרי 10 דק' של התברברות שלי הוא כבר קלט אותי לגמרי ואמר: הכי מתאים למה שאת מבקשת הדגם 520. אחרי התלבטות קצרה והשוואת מחירים כמובן באתי למחרת וקניתי. אביאל גם דאג להתאים תיק וכל מה שצריך,להסביר לי על הפונקציות והטריקים הכי שימושיים וטיפים חשובים - הוא שלט לגמריי במכשיר. ובכלל יצאתי בתחושה מאוד טובה, נדיר למצוא איש מכירות כה נעים, סבלני, והכי חשוב - מקצועי. המצלמה מעולה, משרתת אותי כל הזמן. אני מתלהבת שהפעלה של וידאו בלחיצה אחת, אז אפשר לתפוס את הרגעים היפים של הילדים. בקיצור - 100% קליעה למטרה. תודה לאביאל!!!