מפרסם ב-zap מאז 2002

‎קאמרה ישראל‎ ‏(Camera) - עמוד 5

רשת חנויות מקצועית מחיפה ועד אילת (11 סניפים)

3 / 5 ממוצע מבוסס על 2 חוות דעת מ-12 החודשים האחרונים
אתר: camera.co.il
בעלים: פוטו סטודיו ניסים
נמצאו 470 חוות דעת גולשים על קאמרה ישראל
אסטרו-פאן
אסטרו-פאן
19.05.2016
מוצר שנרכש: עדשת מצלמה 11-16 2.8

קאמרה ב"ש חנות עם שירות מצויין ואדיב , שירות מקצועי עם מומחים בתחום הצילום וציוד נלווה , קניתי לאחרונה עדשת טוקינה 11-16 אמר לי מתי היא אמורה להגיע לחנות , באותו יום שהייתה אמורה להגיע טלפנו אלי ואמרו לי שאני יכול לבוא לקחת , כשבאתי לחנות נתנו לי אותה הראו לי שהכל תקין . אני מאוד ממליץ על קאמרה באר שבע ברור שאמשיך לבוא ולקנות שם

חוות הדעת עזרה לכם?
טליה
טליה
15.05.2016
מוצר שנרכש: מצלמה EOS 700D/ Rebel T5i

הגענו לחנות בדיזינגוף סנטר וקנינו מצלמת canon700d. לאחר מספר ימים גילינו בעיה בפוקוס וחזרנו לחנות. בחנות לא הצלחנו לשחזר את התקלה ולמרות זאת החליפו לנו את העדשה בעדשה חדשה. התקלה המשיכה בבית, שבנו לחנות והחליפו לנו את המצלמה לחדשה. יש לציין שלא ביקשנו החלפה ולמרות זאת היא בוצעה על המקום בשני המקרים, הכל ברוח טובה ובנימה אדיבה וחיובית. תענוג!!!

חוות הדעת עזרה לכם?
נאור מלמד
נאור מלמד
11.05.2016
מוצר שנרכש: עדשת מצלמה 700d

רכשתי את המצלמה בסניף נתניה קניון עיר ימים.. העובדים מעולים המוצרים מעולים האווירה בחנות מעולה הכל באמת טוב אין מילה אחת רעה! יישר כוח ואין ספק שאני יחזור לקנות שמה עדשות או מצלמה חדשה!.

חוות הדעת עזרה לכם?
הדר
הדר
23.04.2016
מוצר שנרכש: מצלמה X-T10

לפני מספר חודשים החלטתי לקנות מצלמה דיגיטלית. לאחר מחקר באינטרנט, נכנסתי לחנות של camera בדיזינגוף סנטר כדי להתרשם מהפרטים הפיזיים של המצלמה שרציתי. כאשר התחלתי לדבר על כך עם מנהל החנות, הוא הסביר לי שלא כדאי לקחת את הצלמה שחשבתי עליה, בעיקר בגלל אחריות לא משהו בארץ. במקום זאת הוא המליץ לי על מצלמה אחרת שהתלבטתי לגביה. הוא אפשר לי להשתמש במצלמה ולהכיר אותה לפני שאני קונה. עדיין התלבטתי והחלטתי לא לקנות באותו מועד. בסופו של דבר חזרתי לחנות כשבועיים לאחר מכן לקנות את המצלמה ולא התחרטתי מאז. השירות היה מצוין גם מצד מנהל החנות וגם מצד העובדים האחרים. הם הקדישו זמן לענות על כל שאלותיי ונתנו תחושה של ביטחון בזמן הקניה. בסך הכל, חווית קניה מצויינת. בהחלט הייתי קונה שוב בחנות וכבר יש תוכניות לעדשות נוספות.

חוות הדעת עזרה לכם?
חיים
חיים
07.04.2016
מוצר שנרכש: מצלמה EOS 760D / Rebel T6s / EOS 8000D

קיבלתי מקאמרה את המחיר הנמוך (בעת ההזמנה) בזאפ ובתוספת יתרון חשוב נוסף - 36 חודשי אחריות! שרות הלקוחות מצויין, מענה טלפוני מהיר, קיבלתי אפשרות להעביר חלק מסכום הרכישה בהעברה בנקאית, וקיבלתי את המוצר באיסוף עצמי יומיים לאחר ההזמנה! מי יכול לבקש יותר? ממליץ בחום!

חוות הדעת עזרה לכם?
גיא
גיא
16.03.2016
מוצר שנרכש: מצלמה Alpha 5100

נכנסתי לאתר בכדי להזמין מצלמה אונליין. לאחר סיום ההזמנה נאמר שיחזרו אלי. תוך 24 שעות שכבר מוריד את חווית הקנייה. התקשרי יום למחרת ומתברר שאף אחד לא שמע בכלל על ההזמנה שלי והבטיחו לחזור אלי תוך כמה שעות לאחר בירור. כמובן ששום שיחה לא קיבלתי והתקשרתי שוב...נאמר לי שהייתה תקלה וניתן להזמין דרך הטלפון. חשוב לציין שכן הזמנתי בסוף אבל רק בגלל שהדגם הספציפי הזה היה יותר זול פה מבכל מקום אחר (אחרת לא הייתי מזמין פה בחיים). בשירות הלקוחות עונים אנשים לא נחמדים ומדברים בצורה ממש לא יפה - השירות מתחת לכל ביקורת. ממש מרגיש שעושים לך טובה שעונים בכלל, ומה רציתי בסך הכל לקנות מוצר ולקבל מענה.

חוות הדעת עזרה לכם?
גולש
גולש
10.03.2016
מלל חוות הדעת הוסר לבקשת הגולש
חוות הדעת עזרה לכם?
דנה
דנה
08.03.2016
מוצר שנרכש: מצלמה EOSM

שירות מדהים . הגעתי כדי לקנות מצלמה. הייתי בערך שעה בחנות והמוכר היה אדיב מאוד והראה לי מגוון של מצלמות בניסיון למצוא את מה שחיפשתי בדיוק. יום למחרת לאחר שקצת הסתכלתי במצלמה שבחרתי לבסוף הרגשתי חרטה והחלטתי להחליף למצלמה אחרת שהייתה לי התלבטות לגביה. מנהל החנות (סניף דיזינגוף) היה אדיב ביותר , אפילו זיכה אותי על הקייס שהוחזר ללא האריזה, הסביר לי שוב על המצלמה החדשה וגם הכין לי אותה לשימוש , חיבר את הרצועה ואפילו אלתר מגן מסך לא סטנדרטי. בקיצור, שירות מקסים שמכריע איפה בשאלה איפה לקנות וביטחון מלא שאקבל שירות למוצר בהמשך אם אצטרך.

חוות הדעת עזרה לכם?
יובל
יובל
01.03.2016
מוצר שנרכש: מצלמת ריפלקס וציוד סטודיו d5500

בקשתי לקנות ציוד צילום ותאורה ללא שהיה לי ידע מוקדם בתחום. הגעתי לחנות בעיר ימים שם פגשתי את עפר מנהל החנות שנתן לי הסבר מקיף ועזר לי להתאים את הציוד לדרישות שלי. יש לציין את הסבלנות וההסברים וההדגמות שקיבלתי גם לאחר הרכישה. שירות מדהים עם סבלנות. אמשיך לקנות ולבקר בחנות גם בעתיד תודה

חוות הדעת עזרה לכם?
Eden
Eden
25.02.2016
מוצר שנרכש: כרטיס זיכרון בטריות נטענות כרטיס זיכרון 32

חנות camera סניף דיזינגוף סנטר אנשים טובים באמצע הדרך- חיפשתי כבר בכמה מקומות מצלמה קומפקטית לטיול למזרח ושהגעתי לסניף בדיזינגוף דודו המנהל עזר לי דווקא למצות את המקסימום מהמצלמה שכבר קיימת אצלי והכל בסבלנות במקצעונות בנתינת טיפים ומעל הכל והכי חשוב באמינות וכנות.. לא כל יום פוגשים אנשים יקרים כאלו שעושים את עבודתם מכל הלב ובאים באמת לעזור. ממליצה בחום על סניף דיזינגוף לכל מי שצריך כל דבר בנושא מצלמות.רמה גבוהה מאוד!

חוות הדעת עזרה לכם?
יאיר
יאיר
22.02.2016
מוצר שנרכש: מצלמה DMC-FZ1000

חנות קמרה בקניון עיר ימים. סניף מעולה עם שרות ויחס אדיב ומקצועי מאוד. עופר המוכר מעולה בנתינת הסברים והרבה ידע וסבלנות. אחרי מספר ימים חזרתי שוב ויצאתי עם מצלמה.

חוות הדעת עזרה לכם?
Dana
Dana
18.02.2016
מוצר שנרכש: עדשה 17-50

רכשתי עדשה סיגמא 17-50 בתאריך 9.2.2016. העדשה היתה פגומה והתמונות מטושטשות. פניתי לחנות לביטול העסקה, לאחר שבדקו בחנות שהמוצר פגום ניתן לי זיכוי בלבד בטענה שיש לשלוח למעבדה לפני ביטול העסקה והחזרת התשלום. החזרתי את העדשת סיגמא ולקחתי עדשה זולה יותר בסכום 500 ש"ח נותר לי יתרה של 1000 ש"ח , מבקשת זיכוי בכרטיס האשראי, אך תגובת החנות הינה שלילית בטענה שהתהליך הינו ביטול עסקה ויש לשלם 5% עמלה דמי ביטול. ושליחת העדשה למעבדה. יש לציין שהעדשה היתה פגומה ולא ניתנת לשימוש.

חוות הדעת עזרה לכם?
רוני
רוני
09.02.2016
מוצר שנרכש: עדשת מצלמה af-s nikkor micro 105

מעולם לא טרחתי לכתוב פידבק על חנות ממנה רכשתי! כאן מדובר באירוע יוצא דופן רכשתי עדשה משומשת במצב מעולה אחרי הסבר מעמיק והדגמה ממנהל החנות, דודו, שניכר שהשקיע מתוך אכפתיות מהמוצר והכי חשוב מהלקוח. תודה!

חוות הדעת עזרה לכם?
Vered
Vered
04.02.2016
מוצר שנרכש: מצלמה D3200

סניף מעולה עם שרות ויחס אדיב ומקצועי מאוד. נכנסתי לחנות קמרה בקניון עיר ימים, נתניה להתעניין במצלמה. פנה אליי באדיבות עופר המוכר ולאחר שיחה קצרה והרבה שאלות מצידי ועם המון סבלנות של עופר, יצאתי עם הבנה מה אני רוצה. אחרי יומיים חזרתי שוב ושוב עופר עם סבלנות אין קץ ענה על כל שאלה ולבסוף יצאתי עם מצלמה.

חוות הדעת עזרה לכם?
Becky
Becky
02.02.2016
מוצר שנרכש: משדר\מקלט BOYA WIRELESS

חנות הצילום מקצועית ביותר שקיימת בבאר שבע עם שירות מעל ומעבר יחס טוב וסבלנות רבה להסביר ללקוח הכל בפרט. אני כבר שנים לקוחה בסניף בב"ש. גם מחירים נוחים תודה רבה לכם

חוות הדעת עזרה לכם?
מקסים
מקסים
26.01.2016
מוצר שנרכש: עדשה XF 56mm f/1.2 R

הזמנתי עדשה FUJI דרך מוקד טלפוני אחרי פניה בעתר האינטרנט אחרי ביצועה הזמנה אמרו לי שאפשר להגיע לסניף דיזינגוף ולעסוף את ההזמנה שלי. כשהגעתי לחנות המוכרים נתנו לי עדשה שהזמנתי בתוך השקית. בתוך השכית הייתה קופסה שנראת שפתחו אותה לא פעם ולא פעמים. בתוך הקופסה הייתה עדשה שנראת אחרי שימוש חזק: סריתות, שיפשופים, ליכלוך על חלק גומי של הפוקוס. בנוסף בתוך הקופסה הייה חסר סקית בד לשימור העדשה שבה עם כל העדשות של FUJI. ביטלתי את ההזמנה ולא רוצה יותר להתעסק עם החנות ה"מקצועי" (כמו שהם קוראים להצמם) שמוכרים מוצרים משומשים בשיתת המצליח (עם אחד יחזיר, אז אחר שלא בודק מוצר יקח דבר משומש) ממש לא ממליצ לקנות מהחנות הזאת, אבל אם קונים אז לבדוק טוב טוב מוצר שנותנים לכם

חוות הדעת עזרה לכם?
Nir
Nir
24.01.2016
מוצר שנרכש: מצלמה 500D

אחלה שירות בחנות בדיזינגוף סנטר, המקום הכי טוב לקנות מצלמה ראשונה, העובדים עזרו מאוד, ראו לאיזה כיוון אני מכוון ואיזה סוג מצלמה הכי מתאים בשבילי. חנות מצויינת.

חוות הדעת עזרה לכם?
דניאל קסב
דניאל קסב
24.01.2016
מוצר שנרכש: תיק למצלמה 150 AW

רכשתי דרך CAMERA סניף עיר ימים בנתניה, השירות מעולה ומנהל הסניף עופר הראה לי איך נראה שירות אמיתי ויצא מגדרו כדי לעזור. ממליץ מאוד

חוות הדעת עזרה לכם?
Katherine
Katherine
19.01.2016
מוצר שנרכש: מצלמה Nikons9900

ההזמנה הגיעה מהר, שירות הלקוחות היה טוב, מהיר, יעיל ואיכותי. סניף עיר ימים עם המוכר עופר הפציצו בעבודה, מרוצה מאוד.

חוות הדעת עזרה לכם?
romanz
romanz
06.01.2016
מוצר שנרכש: עדשת מצלמה 18-35mm F1.8 DC HSM ART

שירות אדיב וראוי לשבח מבחורה בשם מיטל, משלוח סופר מהיר. מחירים מעולים. העדשה חדה בטירוף. נחזור לקנות בכייף.

חוות הדעת עזרה לכם?
katia
katia
03.01.2016
מוצר שנרכש: מצלמה SX520SH

קניתי את המצלמה בסניף של אילת, על המרינה. רציתי מצלמה נוחה לשימוש ביתי, גם סטילס וגם וידאו, כמובן באיכות גבוהה). בפעם הראשונה הגעתי להתרשם בלבד וקיבלתי שירות מבחור בשם אביאל. מתוך תשאול קצר ולעניין הוא הציג בפניי מספר אפשרויות, תוך הדגשה של יתרון וחיסרון של כל אחת עבור שימוש שאני מתכננת ( הוא שלט לגמרי במוצרים שלו). הדהים אותי שאביאל הבין מידית מה הצרכים שלי באמת ומה השימושים שאני מתכוונת לעשות, אפילו אם התלבטתי - הוא עזר לי להחליט. השאלות שלו היו ברורות ומכוונות, הסבלנות אינסופית. גם כשהתחלתי להסתבך עם עצמי ( כן קורס צילום לא קורס צילום) הוא ידע להכווין אותי בשפה פשוטה בעולם המושגים שדיי זרים לי. וגם לא הפריע לו שאמרתי מראש שבאתי רק להתרשם - הוא פעל בצורה יוצאת מן הכלל וידע להנגיש את מושגים עבורי. אחרי 10 דק' של התברברות שלי הוא כבר קלט אותי לגמרי ואמר: הכי מתאים למה שאת מבקשת הדגם 520. אחרי התלבטות קצרה והשוואת מחירים כמובן באתי למחרת וקניתי. אביאל גם דאג להתאים תיק וכל מה שצריך,להסביר לי על הפונקציות והטריקים הכי שימושיים וטיפים חשובים - הוא שלט לגמריי במכשיר. ובכלל יצאתי בתחושה מאוד טובה, נדיר למצוא איש מכירות כה נעים, סבלני, והכי חשוב - מקצועי. המצלמה מעולה, משרתת אותי כל הזמן. אני מתלהבת שהפעלה של וידאו בלחיצה אחת, אז אפשר לתפוס את הרגעים היפים של הילדים. בקיצור - 100% קליעה למטרה. תודה לאביאל!!!

חוות הדעת עזרה לכם?
hagai
hagai
27.12.2015
מוצר שנרכש: מצלמת מירולס xt10

רכשתי את המצלמה בחנות בדיזנגוף סנטר. החלפתי את המצלמה הקודמת שלי תמורת מחיר הוגן .שירות הכי מקצועי בארץ לצילום. שירות יעוץ אישי מעולה. מחירים טובים.חוויה לכל אוהב צילום ומצלמות.אין חנות צילום כזו בארץ. מקום מצוין לעשות trade in למצלמות.

חוות הדעת עזרה לכם?
Elad
Elad
21.12.2015
מוצר שנרכש: עדשת מצלמה 70-300

הגעתי לחנות בחיפה בהמלצת חבר, שרות מעולה ועיניני עברנו יחד עם המוכר על העדשות ובדקנו אותם במקום פלוס בדיקה של התיק והפילטר החדש, לא ניסו לדחוף מוצרים וגם עשו הנחה לא רעה בכלל. אני ממליץ בעקבות השרות המעולה והמחיר שהיא זול משמעותית מהכי זול בזאפ. אני ממליץ בחום

חוות הדעת עזרה לכם?
Orly Danieli
Orly Danieli
29.11.2015
מוצר שנרכש: מצלמה D7200

רכשתי מצלמת ניקון בחנות בדיזנגוף סנטר. קיבלתי שירות מדודו, מנהל החנות, שאין מספיק מילים כדי לתאר את האדיבות, האיכפתיות ותשומת הלב שהוא משקיע בכל לקוח. מאחר והמצלמה שביקשתי לא היתה בדיוק בחנות, דודו עשה כמה טלפונים לחנויות ועובדים כדי לוודא שהמצלמה תגיע לידי דרך סניף אחר במוצ"ש, כדי שאקבל אותה בזמן לצילומים ביום ראשון בבוקר. המצלמה חיכה לי כמובטח בסניף והכל עבר חלק ובנוחות. בנוסף, דודו התקשר ביום ראשון לוודא שהכל עבר והמצלמה בידיי. חשוב גם לציין שבזמן שחיכיתי בחנות התרשמתי מהשרות שקיבל הזוג שרכש לפני. דודו טיפל בהם עם כל הסבלנות ותשומת הלב שאני קיבלתי אחריהם, תענוג של מדיניות שירות.

חוות הדעת עזרה לכם?
Eyal
Eyal
26.11.2015
מוצר שנרכש: מצלמה דיגיטלית פרימיום Q

לא הרכישה הראשונה בחנות המצוינת הזאת ובוודאי שלא האחרונה שירות אדיב ומיומן של מנהל החנות דודו והצוות המעולה כיף לקנות בחנות שפתוחה אחרי השעה שמונה בערב ולקבל יחס מקצועי משפחתי ומעל הכל אמין

חוות הדעת עזרה לכם?
2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12
ראשון
דלג לתפריט עליון דלג לתוכן דלג לתפריט תחתון