דלג לתפריט עליון דלג לתוכן דלג לתפריט תחתון
מכשירי סלולאר (תל אביב)
( - ממוצע דירוג הגולשים ב-12 החודשים האחרונים)
בעלים:
אומגה פונס
עסק זה מפרסם ב-zap החל משנת 2005
דירוג החנות בשנה האחרונה:
רכשת מוצר באומגה פונס ?
-
ציון ממוצע
0
חוות דעת בשנה האחרונה
201
כל חוות הדעת
התפלגות חוות דעת
חיובי
נייטרלי
שלילי
חודש אחרון
0
0
0
3 חודשים אחרונים
0
0
0
6 חודשים אחרונים
0
0
0
שנה אחרונה
0
0
0
כל הזמן
160
0
41
נמצאו 201 חוות דעת גולשים על אומגה פונס
תמונת משתמש
שם:
דפנה
תאריך:
25/06/2012
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
המוכרים בחנות מקצועיים, המליצו לי על פאלפון שעמד בדרישות שלי, הדגישו את החסרונות והיתרונות שבמכשיר. החנות הכי זולה שמצאתי- כולל הכל! (בשונה ממקומות אחרים שרק נראה זול אבל עם כל התוספות יוצא מאוד יקר).
מומלץ בחום.
מוצר:
samsung mini mini
תמונת משתמש
שם:
בתיה
תאריך:
23/06/2012
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
רכשתי טלפון שהתקלקל לאחר 5 חודשים. הם לא יודעים כיצד לתקן אותו ולאחר יותר מחודש של טלפונים מספר פעמים ביום האשימו אותנו שצרבנו משהו.
מוצר:
טלפון גלקסי נקסוס
תמונת משתמש
שם:
Ron
תאריך:
15/06/2012
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
פעם שניה שאני קונה בחנות זו. השירות מקצועי, ובחרתי לקנות שם שנית, למרות שהיו מחירים זולים יותר בחנויות אחרות, כי התמיכה מצויינת ומקצועית.
מוצר:
טלפון סלולרי Galaxy Y S5360
תמונת משתמש
שם:
שגיא
תאריך:
13/06/2012
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
מכשיר מצוין,הנציג היה מאוד אדיב,העדפתי לקנות את הדגם הזה מאשר הדגם השני שעולה הרבה מאוד כסף,אני מקווה שהדגם החדש ירד לו המחיר ואז אני אקנה אותו,בעבר קניתי אצליהם ואני אמשיך לקנות אצליהם
מוצר:
samsung galaxy s2 I9100
תמונת משתמש
שם:
גליה
תאריך:
03/06/2012
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
שירות מקצועי ונעים, פעם שלישית שאנחנו קונים שם מכשיר ומאד מרוצים. תודה לצוות.
מוצר:
סלולרי
תמונת משתמש
שם:
david
תאריך:
29/05/2012
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
מאז שקניתי את המכשיר פיתחתי נאמנות לחברה באומגה בזכות השירות הטוב, המחירים התחרותיים והיחס הכללי. חמשת המכשירים האחרונים שקניתי היו באומגה ואין לי סיבה ללכת למקום אחר למרות שאני לא ממש גר באזור.
מוצר:
smartphone Hero
תמונת משתמש
שם:
אלברט
תאריך:
20/05/2012
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
תודה רבה לצוות חנות . השירות היא מקצועי וגם המחיר מפתיע. מקווה ש באתיד נקנה עוד אצלהם !!!!!!! תודה רבה
מוצר:
מכשיר סלולרי c1-01
תמונת משתמש
שם:
צביקה
תאריך:
13/05/2012
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
צוות מקצועי ואמין, נותן מענה לשאלות או בקשות גם לאחר הקניה (ביקשתי עדכוני תוכנה בעברית, ביצעו לי ללא המתנה וללא בעיה).

נותנים בסה"כ תחושה טובה גם במהלך תהליך הקניה, וגם בליווי לאחר מכן.
מוצר:
טלפון נייד Razr
תמונת משתמש
שם:
מאור
תאריך:
12/05/2012
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הקנייה שלי באומגה פונס החלה בזה שהתקשרתי אליהם וביקשתי מהם להישאר מאוחר עבורי, כיוון שידעתי שאגיע אליהם כעשר דקות אחרי שעת הסגירה. המוכר הסכים בלי בעיה לאחר ששמע כי ברצוני לראות טלפון. הגעתי אליהם, ולאחר שהסבירו לי מעט על הטלפון (באתי כבר די סגור על עצמי), הראה לי המוכר דברים על הטלפון, כיצד לעדכן גירסה, איך הממשק עובד פחות או יותר. לאחר מכן, הציע המוכר להדביק לי את מדבקת כיסוי המסך בעצמו, כיסוי מט שהביא בלי שאבקש במיוחד. הודבק בצורה מושלמת. בהמשך הקנייה שאל אם ברצוני לקבל חשבונית מס (ע"מ לקבל זיכוי מול חברת הסלולר), והביא לי אותה יחד עם תעודת האחריות. סה"כ חווית הקנייה הייתה קצרה ולעניין, השירות אדיב ומועיל. המכשיר עצמו מצויין, כך שלא מכרו לי מוצר לא טוב (על אף שבאתי במיוחד עבורו). שמחתי לקנות שם.
מוצר:
סמארטפון Sensation XE
תמונת משתמש
שם:
חיים
תאריך:
06/05/2012
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
רכשתי טלפון htc desire hd דרך אתר האינטרנט בהרצליה קיבלתי את המכשיר לאחר שבוע ומייד המכשיר היה כבה מעצמו.התקשרתי לאומגה פון אמרו שיתקינו לי תוכנה הפעלה מתקדמת יותר ושזה יפתור את הבעייה.אני גר בחיפה ושלחתי להם בדואר לאחר 10 ימים קיבלתי את המכשיר לצערי לאחר שבועיים הבעיה חזרה על עצמה שוב. נסעתי בעצמי לתל אביב למסור את המכשיר לתיקון ושוב החליפו לי תוכנה אחרת לאחר שבועיים שוב המכשיר כבה מעצמו.כיום המכשיר נמצא אצלם במעבדה הם אמרו לי שיש בעייה בלוח אם ושאין אחריות על התיקון אפילו שהאחריות תסתיים ב 27.6.12 אני צריך לשלם 450 שקל...הם טוענים שהמכשיר נפל ועל זה אין אחריות..הודעתי להם שהמכשיר מעולם לא נפל ולא קיבל מכה והם אמרו לי שזה מה שהיבואן אמר להם ביקשתי לדבר בעצמי עם המעבדה והם לא מסכימים שאני אדבר איתם..אני מאוכזב מכל ההתנהלות של אומגה פון.. לסיכום אני לא אקנה יותר באתר זה...לא אמליץ לאף אחד לקנות אצליכם...
מוצר:
טלפון סלולר desire hd
תמונת משתמש
שם:
שלום
תאריך:
27/04/2012
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
בתחילת חודש אפריל 2012, התארגנה קבוצת רכישה בתעשיה אוירית לרכישת סמרטפון סמסונג גלקסי 2 מהחנות. איש הקשר מטעם החנות היה גנדי שהבטיח מחיר של 2350 במזומן ומחיר של 2400 בשלושה תשלומים. גנדי הבטיח שבמהלך חול המועד פסח, יוכל לבצע את העסקה לספק את הטלפונים. בתאריך 15-4-2012 הבטיח שתוך יום יומיים יספק את הטלפונים ישירות למפעל בתעשייה אוירית. חלק מהאנשים כולל אני, בצענו קנייה בטלפון באמצעות כרטיס אשראי. הטלפון שהוזמן היה דגם ללא האות G. מתאריך הקנייה במשך כ- 8 ימים הטלפון לא סופק כאשר גנדי מבטיח בכל יום שהוא עומד לספק , אבל בפועל לא ספק מכל מיני תרוצים. בתאריך ה- 22-4-2012 ,עקב התהמהות קבלת המכשיר, בצעתי ביטול העסקה בטלפון באמצעות גנדי. ( אני מקווה שגנדי אכן ביצע ביטול מול חברת האשראי). ברצוני לציין שבמקור הזמין יחד איתי הבן שלי טלפון נוסף והוא לא ביטל. היום ה- 27-4-2012, הודיע לי בני לאחר בירור עם גנדי שהמכשיר עבורו הגיע. בקשתי מבני לברר אם קיים מכשיר נוסף בחנות שירכוש אותו עבור.
כאן חכתה ההפתעה, גנדי הודיע שאכן קיים מכשיר אבל מחירו במזומן 2550 ובאשראי 2550. בשאלה שלי לגנדי מדוע העלה את המחיר , ענה שלו זה עולה יותר, המחיר שהוא קונה הוא 2520. ברצוני להדגיש שהמחיר עבור בני נשאר המחיר המקורי - 2400. בחווית הקנייה אני רוצה לציין לאורך כל משך הקנייה , גנדי לא חזר לפניות שלי בטלפון למרות שהבטיח. גנדי לא עמד בהתחיובותו לספק את המכשיר. ולבסוף למרות שהיה לו מכשיר נוסף הוא רצה "להעניש" אותי במחיר, בגלל שבטלתי את ההזמנה ,במקום לפצות אותי על כל התנהלותו במשך הקנייה. ברצוני לציין שבכל שיחותי עם גנדי, הוא דיבר בצורה נעימה ותרבותית, אבל בכל זאת הוא הצליח לרכוש לקוח מאוד לא מרוצה.
תגובת החנות:
ברגע שנודע לנו על בעיה בהספקה, הודענו לנציג הקבוצה .
כמה מהרוכשים החליטו לבטל את העסקה. כל מי שלא ביטל, קיבל פיצוי על העיכוב.
חשוב לציין, כי מחצית הקבוצה קיבלו את המכשירים במחיר שהוסכם והעיכוב היה לאחר שהתברר כי קיימים רק מכשירים שלא מתאימים לתעשייה אווירית , וברגע שקיבלנו את המכשירים, מסרנו אותם ללא תוספת עלות למרות שעלו לנו יותר יקר.

מוצר:
סמרטפון גלקסי 2
תמונת משתמש
שם:
Yonatan Mor
תאריך:
24/04/2012
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
רכשתי עבור החברה לפני כ-7 חודשים מכשיר HTC באומגה פונס. המכשיר הגיע לאחר זמן מה ועבד כשורה למשך תקופה עד שיום אחד הוא פשוט הפסיק לפעול. שוחחנו עם החנות וסוכם שנשלח להם את המכשיר וכך עשינו בתאריך 30/11/2011.

עד היום לא קיבלנו בחזרה את המכשיר.
בפועל הם פשוט לא חזרו אלינו במשך מספר חודשים. כשפניתי אליהם בנוגע למכשיר היה ברור שהברדק חוגג ואין להם מושג איפה המכשיר. לאחר מספר שיחות טלפון שאת כולן אני יזמתי נמסר לי שהם צריכים את המספר הסידורי של המכשיר. מסרתי להם את המספר הסידורי. ושוב... אין תשובה ואין תגובה.

חזרתי אליהם שוב ושוב וכל פעם אמרו אלי שעוד כמה ימים ושיחזרו אלי וזה לא קרה.

היום, ה-24/04/2012 יום שלישי, התקשרתי שוב לחנות וזאת למרות שהובטח לי שיחזירו לי תשובה עד יום ראשון. לא היה הסבר לעובדה שלא החזירו תשובה ושוב הבטיחו שהמכשיר יהיה מוכן בעוד מספר ימים.

הבעתי את מורת רוחי מרמת השירות הנמוכה (בלשון המעטה) ואמרתי לנציג עמו שוחחתי שאי אפשר לסמוך על החברה. הנציג רמז שכיוון שהחברה בה אני עובד הינה חברה גדולה יתכן שאחד העובדים בחברה הגיע לחנות ולקח את המכשיר במרמה.

הסברתי לנציג שבתאגיד הענק שלנו עובדים 3 עובדים ושאני מכיר אותם מחטיבת הביניים כך שאין חשש להונאה. לאחר שתיאורית הקונספירציה ירדה מהפרק החליט הנציג לספר לי עם כמה לקוחות גדולים הם עובדים.

בשלב זה, הבהרתי לנציג שממש לא מעניין אותי עם מי הם עובדים והוא בחר לסיים את השיחה.

בשורה התחתונה - המכשיר נמצא בתיקון מעל 4 חודשים ונציג החנות האשים את חברתנו במרמה.
תגובת החנות:
לצערנו הרב, נפלה טעות במקרא זה וחשבנו שנושא טופל על ידי אחד העובדים שלנו.
לאחר שיחה עם נציג החברה ובירור, המכשיר נשלח לחברה לצורך טיפול. הובטח ללקוח כי ברגע שמכשיר יחזור נודיע לו.
לטענת הלקוח כי אנו לא מסוגלים לתת שרות, ניסינו להסביר שכל החברות הגדולות שעובדות איתנו בכרו בנו דווקא בגלל השרות שלנו, ואין להתייחס למקרא כהתנהלות קבועה, אך הלקוח לא קיבל התנצלותנו וסיים את השיחה.
נכון לעכשיו המכשיר חזר תקין ונמצא אצל הלקוח.
תודה.
מוצר:
HTC Dקדןרק Desire S
תמונת משתמש
שם:
Roman
תאריך:
21/04/2012
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
קניתי מכשיר מסוג IPHONE 4S, הכל היה מצוין ותוך שניות יצאתי מחנות. בבדיקת המכשיר בבית נמצא שפונקציית FACETIME במכשיר לא עובדת \ לא קיימת. בדקתי בפורומים ולפי דגם מצאתי שמכשיר מיועד לא למכירה בארץ אלה בארצות ערביות - FACE TIME חסום שם לפי חוק מקומי. יום למחרת (פחות מ24 שעות) נסעתי חזרה לחנות לצורך החלפת המכשיר באחר. נאלצתי לחכות יותר משעתיים לבעל החנות (המוכר בדק וביקש לחכות "קצת"). לאחר שבעל החנות בדק את המכשיר שאל אותי אם אני מעוניין לפריצת (TETHERED) כדי אולי לגרום לFACETIME לעבוד - כמובן סירבתי, בסוף אחרי כמה שעות של בדיקות שלהם בטלתי וקניתי במקום אחר. לא חוזר לשם יותר. ממליץ שתבדקו את המכשירים שלכם..
תגובת החנות:
המכשירים שנמכרים אצלנו מיובאים מהספקים הגדולים בחו״ל. מכשיר ״מיועד״ למכירה בישראל נמכר ברשתות הסלולר במחיר הרבה יותר גבוה.
המגבלה זו קיימת בחלק מהמכשירים, והעובדה שהלקוח לא ידע על קיומה לפני הקנייה לא נותנת לנו נקודת זכות, אך כמה מאיתנו משתמשים מפזר חום בקיץ? כוונה, יש Skype, fring, messenger, Google שעובדים באייפון מצויין, ולהבדיל מ-FaceTime, עובדים גם ב-3g ועם מכשירים מחברות אחרות ומחשבים. וזו הסיבה
שלא ידענו על מגבלה הזו.
ללא עיכובים מיותרים, העניין נבדק עם טכנאי ולאחר שלא נמצא פטרון מתאים ללקוח ולא היה מכשיר נוסף במלאי, הוחזר התשלום ללקוח במלאו.
חשוב לציין, כי לא אנו מייצרים את המכשירים, אך אנו יודעים לתת שרות ותמיכה למכשירים הנמכרים אצלנו, ולא רק. על כך יעיד קהל לקוחות הרחב והנאמן שלנו.

מוצר:
Iphone 4s
תמונת משתמש
שם:
גור
תאריך:
09/04/2012
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הסיפור שלי מול החנות מתחיל לפני 9 חודשים, כאשר רכשתי מכשיר htc sensation מהחנות באלנבי, בתאריך ה-4/7/11.
המכשיר הגיע עם אחריות לשנה מהחנות, כשלחשבונית צורפה תעודת אחריות ל"פעולה תקינה של המכשיר".
לפני כחודש התגלתה תקלה במכשיר. הוא נכבה ומערכת ההפעלה לא עלתה, כך שלא ניתן להשתמש בו כלל.
פניתי לחנות מיד, הפקדתי בידם את המכשיר (שנמצא כמובן בתקופת האחריות) וסיפרתי להם את כל פרטי התקלה.
המוכר בחנות טען שעקב שריטות שהיו על גב המכשיר האחריות לא תקפה כי מדובר ב-"שימוש לא סביר".
יש לציין שהנזק למכשיר לא נגרם בעקבות קורוזיה, שבר, חבלה או נפילה, המקרים בהם האחריות לא תקפה לפי תעודת האחריות,
ולפיכך, בוודאי שלא כתוצאה מ"שימוש לא סביר", כפי שטען המוכר.
השארתי את המכשיר בחנות, בכדי שלפחות יבינו את מהות התקלה.
מאז המכשיר בחנות כבר חודש שלם!
לכל אורך הזמן הזה החנות לא יצרה איתי קשר כלל ובכל פעם שאני יצרתי איתם קשר אמרו שהדבר "בטיפול",בשיחה האחרונה הועלתה איזו מעשייה הזויה על תקלה במעגלים החשמליים במכשיר.אני חיל קרבי שיוצא במקרה הטוב אחת לשבועיים ואין לי יכולת לשבת לחנות על הראש כדי שלא תתחמק מהחובה שלהם לאחריות כפי שהבטיחו לי. אני מקווה שבעלי החנות יקראו את מה שאני כותב, כי אחרת לא תהיה לי ברירה אלא לתבוע את זכותי דרך בית משפט או כל אמצעי אחר.
תגובת החנות:
המכשיר הגיע עם סימני נפילות חזקות על גב הברזל שלו, ולא שריטות כפי שטוען הלקוח.
אולי אם היו שומרים יותר על המכשיר במהלך 9 חודשים בשירות קרבי, המצב שלו היה יותר טוב.
גם ניתנה הצעת מחיר לתיקון, ובמידה ויסכים הלקוח, נשמח לשרתו ולתקן לו את המכשיר.

מוצר:
טלפון סלולארי Sensation
תמונת משתמש
שם:
שלום
תאריך:
28/03/2012
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
ארבעה חודשים אחרי שקניתי את המכשיר הם שדרגו לי את המכשיר לאנדרואיד 4 בחינם.

הם עשו עבודה יוצאת מהכלל.

השירות שלהם ממש מושלם.
מוצר:
Smart Phone Galaxy s2
תמונת משתמש
שם:
גלעד
תאריך:
20/02/2012
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
במכירות הם בסדר גמור - באחריות בכלל לא.
בכל דבר מעבר לתקלת תוכנה הם מנסים לנפנף את הלקוח אל היבואן המורשה.
עדיף להזמין מחו"ל מאשר לקנות אצלם - בשני המקרים תקבלו בדיוק אותו שירות אצל היבואן המורשה אבל אצלם תשלמו הרבה יותר.
המכשיר שלי התקלקל (מכבה את עצמו בכל פעם שאני משתמש ב-3G). מסרתי אותו לתיקון אצלם, אספתי אותו והבעיה עדיין קיימת. התקשרתי והפנו אותי ליבואן המורשה ועוד אמרו שאצטרך לשלם על התיקון, למרות שהמכשיר באחריות והתקלה לא באשמתי. בתמימותי הלכתי ליבואן המורשה, שגבה ממני 200 שקלים וגם כעבור שלושה ביקורים אצלו הבעיה לא נפתרה. אני כבר חודש חי עם הבעיה הזאת וכל מה שבחנות מוכנים לעשות זה שאגיע שוב (בפעם השישית שאני צריך לנסוע בגלל המכשיר הזה) כדי שינסו להחליף שוב את הסוללה שלדבריהם כבר החליפו ולא פתרה.
לא רק שאני לא חוזר לחנות הזאת - אני גם הולך לתבוע אותם על הזמן והכסף שהם עלו לי.
תגובת החנות:
המכשיר נשלח לחברה המייצגת את ה-HTC בארץ.
הובטח ללקוח כי אנו נעשה את המיטב בכדי לסיים את הטיפול יותר מהר.
בברכה,
אומגה פונס

מוצר:
טלפון סלולרי Desire
תמונת משתמש
שם:
עמית
תאריך:
19/02/2012
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
היזהרו מהחנות הזו כמו מאש!
שימו לב גם שהביקורות לטובתם מאוד מוגזמות ויש בהן טעויות כתיב - סימן שכנראה הם מהללים את עצמם.
קניתי טלפון נוקיה x3-02. לאחר 3 חודשים של עבודה טובה, מסך המגע הפסיק לפעול.
בשירות לקוחות טענו שהטלפון קיבל מכה וסירבו לתקן בחינם. הטלפון לא קיבל שום מכה, וזה פשוט תירוץ שלהם לא לתקן (תקראו תגובות נוספות). בלית ברירה הסכמתי לשלם 150 שקלים, ועדיין יותר מחודש הטלפון לא חזר אלי. עכשיו הם אומרים שיש חלודה וצריך להחליף עוד מעגל בעוד 350 שקלים. בקיצור לא שווה לתקן כי זה כמעט כמו טלפון חדש. אחרי 3 חודשים, הלך כל הכסף על הטלפון. מי שחשוב לו הכסף שלו - שיישמר מהחנות הזו.
תגובת החנות:
המכשיר הגיע עם מכסה סוללה עקום ושבור, לדברי לקוחה, לא הצליחו לפתוח אותו אז פשוט משכו. קיבלה מגן אחורי במתנה.
פעם שנייה מכשיר הגיע עם סימני מכה בצד העליון ועם טאצ׳ לא מגיב. הצענו החלפת טאצ׳ תמורת תשלום עבור עלות החלק וללא עבודה, אך בבדיקה מעמיקה יותר התגלה כי המכשיר נכסף לרטיבות/מים.
בשיחה עם בעל הלקוחה הבהרנו כי טיפול בבעיות מסוג זה עלול לקחת זמן רב, וקיימת אפשרות להחליף את לוח האם של המכשיר לחליפין, אך העלות היא גבוהה.
לצערנו, הלקוח קיבל את הדברים בדרך שלו, תוך טענה כי הבת שלו שומרת על המכשיר, ולא יכול להיות שהוא נפל או נכנס בו מים, ונוקיה לא יודעים לייצר מכשירים ואנו לא יודעים לתת שרות, ובזאפ יושבים אנשים שנותנים לכל חנות לכתוב חוות דעת על עצמן.
מוצר:
טלפון x3-02
תמונת משתמש
שם:
דני
תאריך:
17/01/2012
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
קניתי שני מכשירים בהפרש של חצי שנה זה מזה. הסמרטפון שהתקלקל טענו שקיבל הרבה מכות ובגלל זה לא עובד התוכנה. הבטיחו לי החלפה של הלוח הפנימי מסין. כל שבוע אמרו מוכן וככה משכו אותי במשך חודשיים הציעו לי החלפת מכשיר דומה במחיר כמעט דומה לחדש .עד שהתייאשתי ולקחתי מכשיר פשוט ומשומש מלא מכות בחינם.
כעבור חצי שנה נפל לי המכשיר בטעות וביקשתי להחליף מסך בתשלום ללא הנחה.
כעבור יומיים המסך החל להשתגע וכאלו לא מסונכרן בנקודות של המגע , כשבאתי לבקש אחריות על התיקון אמר שקיבל מכה והחלפה בתשלום נוסף. הבהרתי לו שלא נפל ושמרתי עליו אבל בגלל שהאחריות עולה לו כסף הוא היה מוכן לתת לי אותו.
השירות במכירה מאוד אדיב כשמגיע הזמן לאחריות אין עם מי לדבר ואתה איכשהוא יוצא אשם ותמיד מקבל הרגשה שכל מה שהם עושים זה כאילו טובה ,גם לקוח שקנה שני מכשירים וגם אביזרים בנפרד זה לא חשוב להם
הם רק מוכרים לגבי א-ח-ר-י-ו-ת ל-א ב-ט-ו-ח ש-ת-ק-ב-ל-ו
תגובת החנות:
המכשיר הראשון שלקוח קנה – X6. הגיע לתיקון לאחר נפילות רבות. הצענו מכשיר אחר בתוספת סמלית, אך סירב לקבל. ברגע שקיבלנו מכשיר X3-02 משומש במחיר טוב, דבר ראשון הצענו אותו ללקוח ללא תוספת, למרות שהיה אפשר למקור אותו יקר יותר. אך גם אל המכשיר הזה הוא לא שמר, ואחרי שקיבל הצעת מחיר רק לחלק ללא עלות העבודה, יצא מהחנות בצעקות שישתמש בזאפ/אינטרנט/כל דרך אחרת ללכלך אלינו. לצערנו, אין יצרן/ספק/חנות על הנזקים שנגרמו כתוצאה משימוש רשלני

מוצר:
סלולרי X3 + X6
תמונת משתמש
שם:
erancha
תאריך:
14/01/2012
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
קיבלתי מענה מיידי, לרוב בו ביום, על מספר לא מבוטל של שאלות לפני הקניה. רכשתי בחנות בהרצליה - איגור ענה על שאלות נוספות, הדביק מגן מסך, וסייע עם מספר הגדרות ראשוניות (עברית, אינטרנט). קיבלתי גם שירות נוסף ללא תשלום - שדרוג של מכשיר סלולרי של בתי לגרסה 2.3.7. איגור גם הציע לחסוך את ההגעה הנוספת להרצליה ולתאם במקום באיזור מגורינו. למרות שזה לא יצא לפועל, הרצון לעזור נרשם.

ב-17/10/2012 ניגשתי לחנות לקבלת שירות - איכות התמונות המצולמות ירדה דרמטית, עקב שחיקת העדשה.
צוות החנות הבטיח להזמין את החלק (בתשלום). במשך שבועות הטיפול נגרר. ב-9/4/2013 נמסר לי סופית שאין להם את החלק.
מוצר:
טלפון סלולרי חכם Galaxy Note
תמונת משתמש
שם:
יחיאל
תאריך:
03/01/2012
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
נגשתי ישירות לחנות שנמצאת בהרצליה פיתוח שברח' אבא אבן לבצע קניה של סמארטפון מסוג מוטורולה ATRIX. הקניה עצמה היתה פשוטה וקלה ללא בעיות. ימים ספורים אח"כ הצלחתי לפגוע בתפקוד המכשיר פעמיים בהן נגשתי לחנות ישירות וקבלתי תיקון מידי לתוכנה ללא כל עלות ובאופן מידי. בסוף הטלפון עבר שידרוג תוכנה נוסף עכב בקשה מיוחדת שליוזאת בפעם השלישית ללא כל עלות מצד החנות.
בנוסף שמחתי לקנות שם מכשיר סלולרי פשוט נוסף לגיבוי. שרות אדיב מקצועי וענייני.
מוצר:
ATRIX
תמונת משתמש
שם:
dachush
תאריך:
24/12/2011
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
שירות מעולה!!! ענו לי על כל השאלות. הסבירו לי את הכל! לא הוספתי כסף עבור אחראיות שנתית.
קיבלתי במתנה אביזר לאייפון!!
ממליץ לכולם על האומגה!!
מוצר:
טלפון סללולארי Iphone 4s 16GB White
תמונת משתמש
שם:
יהושע
תאריך:
07/12/2011
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
לפני שבוע קניתי באומגה Samsung Galaxy S3 ןזו הקניה השלישית שלי אחרי S1 ו-S2. אם חזרתי לאומגה זה מדבר בעד עצמו. אני שוב מביע את הערכתי לגנאדי והצוות שלו על חויית הקניה שהיתה מעולה מכל הבחינות.

להתראות ב-Galaxy S4 !!!
יהושע הלברטל

מוצר:
טלפון סלולרי Galaxy S3
תמונת משתמש
שם:
יניב
תאריך:
19/11/2011
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
שירות רע, כל יום נותנים תירוצים חדשים (במשך כמה שבועות טענו שאין להם חלפים)
הבטיחו משלוח שלא הגיע כמעט שבוע, לא מחייכים, המוכרים מדברים בינהם ברוסית כדי שהלקוח לא יבין. לא עמדו במחיר שסוכם טלפונית.

בקיצור - לא מומלץ למי שכספו יקר לו.
תגובת החנות:
הלקוח מסר מכשיר לתיקון לאחר נפילות רבות, לא שילם על בדיקה, הצעת מחיר, גם קיבל מכשיר יותר מתקדם בתוספת על הזיכוי על המכשיר המקולקל, גם שילם פחות ממה שסוכם טלפונית בסוף והלך עם חיוך.....

מוצר:
סמארטפון
תמונת משתמש
שם:
גלעד
תאריך:
27/10/2011
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
השבוע רכשתי מכשיר סמסונג גלקסי S2 כבר בפעם השניה (הפעם לאשתי) בחנות באלנבי, קיבלתי שירות סבלני, אדיב ומקצועי.
בנוסף, המכשירים שקבלתי היו איכותים ועם גרסת תוכנה מעולה ובעברית מלאה - וזה לא דבר של מה בכך.
ישר כוח !!!
מוצר:
טלפון סלולרי גלקסי S2
תמונת משתמש
שם:
ערן
תאריך:
26/10/2011
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
סוס מנצח לא מחליפים!
פעם שלישית שאני קונה טלפון באומגה פון
ותמיד מרוצה גם מהשרות העדיב והתמיכה הטכנית בחנות או בטלפון מצוות המוכרים.


מוצר:
סלולארי galaxy s 2
המידע המופיע ב- zap מסופק על ידי החנויות עצמן ובאחריותן בלבד. אם נתקלתם בבעיה כלשהי בנתונים המוצגים באתר, אנא שלחו אלינו הודעה ואנו נטפל בעניין
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply