
לאחרונה רכשתי את Samsung A14, ואני חייב לומר שהחווית הקנייה שלי הייתה לא פחות מיוצאת דופן! מהכניסה לחנות ועד שיצאתי, הכל הלך ועבר חלק ומהנה. מנהל המקום היה מאוד מועיל וידידותי להפליא, נדיר מאוד היום, בים של אנטיפטיות מצד המוכרים יש כוכב עם חיוך אמיתי :-))) הוא ענה בסבלנות על כל השאלות ששאלתי לגבי Samsung A14 וסיפק תובנות חשובות מנסיון שלו שעזרו לי לקבל החלטה נכונה. המומחיות שלו גרמו לי להרגיש בטוח בבחירת סלולרי ואני מודה לו מכל הלב.























