
לכבוד ביתינו החדש החלטנו להתחדש במוצרי חשמל. פניתי לסיטי דיל על מנת לקבל עזרה לגבי מקרר שארפ, וזהו. שוחחתי עם קובי (תותח - באמת מבין) ובסוף רכשנו את כל המוצרים דרכם ובמחירים מאוד טובים. גם רכשנו מוצרים שלא כל כך הכרנו לפני - ויצא שזה מוצרים יותר איכותיים ממה שתכננו. הם גם פרסו את הקניה ל 36 תשלומים ללא ריבית - דבר שמאוד הקל עלינו בתקופה של הוצאות מטורפות. כל המוצרים הגיעו מספר ימים אחרי ההזמנה והכל היה מוכן לכניסה של משפחתי. אני בטוח שאפנה לסיטי דיל ולקובי בכל פעם שאצטרף מוצרי חשמל. שוב - תודה רבה!























