
משלוח מהיר תוך כמה ימים הבעיה היא עם המשלוח עד הבית שמעבר לקו הירוק היא כפולה

משלוח מהיר תוך כמה ימים הבעיה היא עם המשלוח עד הבית שמעבר לקו הירוק היא כפולה

שלום חיפשתי ראשי דיו למדפסת מצאתי דרך זאפ את מחסני הדיו ההזמנה היתה פשוטה והגיעה בדואר מהר ראשי הדיו החליפיים היו במצב מצוין והמדפסת מדפיסה תמונות ומסמכים כאילו מדובר במחסניות דיו מקוריות תודה רבה

אני מאוד מרוצה. קניתי דיו צבעוני למדפסת ועוד כמה גדג'טים במחיר טוב ושהגיעו מהר תוך כמה ימים. תודה רבה

משלוח מהיר, מחיר סביר ביותר, אתר ידידותי למשתמש כולל עדכון לגבי מצב ההזמנה, ומוצר איכותי ומקורי, ללא זיופים!

הזמנתי דיו מקורי למדפסת HP המשלוח הגיע בדואר תוך כ7 ימים. קיבלתי בדיוק את המוצר שהזמנתי.

שירות אדיב מהיר ונוח ופותרים כל בעיה שיש זו כבר ההזמנה השלישית שלי במחסני דיו ואני מאד מרוצה ממליץ לכולם !

מקסימים!!!!! קניתי דיו פתחתי אותו ולא היה מתאים הסכים לקבל חזרה ופשוט היה ככ נחמד זכר מי אני וטיפל בי במהירות ובמקצועיותצ. אחזור בעתידנ!

בחודש מרץ רכשתי ממחסני דיו טונר מקורי למדפסת לייזר של Canon. בחודש אפריל ולפני שהטונר החדש הוכנס לשימוש, המדפסת התקלקלה ולא ניתן היה לתקנה. צלצלתי למחסני דיו באבן יהודה ונאמר לי להחזיר אותו בדואר. כך עשיתי ומיד בוצע החזר של הסכום המלא לכרטיס האשראי שלי - ללא צורך בשכנוע, הסברים או ויכוחים... ומבלי להציע לי או לחייב אותי להסתפק בתעודת זיכוי למימוש בקנייה הבאה.... השרות היה אדיב והטיפול יעיל... וזאת למרות שלא הרוויחו ממני שקל אחד - נהפוך הוא: החבילה נשלחה בזמנו על חשבון מחסני דיו והם אפילו לא הורידו את עלות המשלוח מההחזר.... זו תודעת שרות....כל הכבוד! אין ספק שאת הטונר הבא למדפסת החדשה ארכוש אצלם!

קניתי מחסנית דיו מקורי של HP ב- 115 שקלים. לאחר עשרה ימים קיבלתי "דיו תואם" בשווי 30 שקלים. התקשרתי לחנות ואמרו שיחזרו אליי לאחר חופשה. לא עשו זאת ולכן התקשרתי שוב. הפעם הבטיחו שיחזרו למחרת, אבל עשו את זה לאחר שבוע. אז, המוכרן הצהיר שיבטל את העסקה. וזה, לא קרה.

הזמנתי דיו למדפסת. לאחר שלא הגיע במשך שבוע התקשרתי לחנות. הם בררו עם הדואר ואמרו שהוא לא מאתר את המשלוח. הם שלחו לי למחרת דיו עם שליח עד הבית.

ההזמנה הגיע עד הבית כמו שהובטח במהירות,שליח היה נחמד, שירות מעולה ומחירים שפויים, מומלץ מאוד

שלום לכולם, הזמנתי 2 טונרים למדפסת up 1102 , הטונרים הגיעו ריקים אני כבר 3 חודשים בדו שיח עם מר לירון שיעשו לי זיכוי על התשלום ששילמתי ביקש ממני לשלוח לו בדואר את המוצר וזה מה שעשיתי ( על חשבוני ) עוגמת נפש כזו מזמן לא חויתי... גם אין מוצר וגם חויבתי במחיר מלא. וגם אין עם מי לדבר מבטיח שיזכה ולא מזכה למרות שהמוצר כבר הגיע אליו.

הזמנה לצפון הרחוק (גליל) תוך 24 שעות עם שליח אדיב וחייכן. שירות מעולה ומוצר מדוייק ואיכותי.

מעבר לעלות מנצחת, חווית הקניה באתר החברה, מהירה ונעימה. שמחתי לגלות את אפשרות האיסוף המידית - דקות ספורות לאחר השלמת ההזמנה באתר. מומלץ.

הזמנתי באינטרנט במחיר מצוין והגיע תוך 3 ימים לצפון.. ממש ממליץ לכל מי שמחפש טונר למדפסת לייזר! אני מאוד נהניתי מחווית הקנייה

אל תקנו יותר ממחסנית הדיו שאתם צריכים באותו רגע. אני קניתי כמה מחסניות וכשהגעתי להשתמש באחרונה שאינה תקינה, לאחר 11 חדשים, הם לא מוכנים לתת שירות ולעמוד מאחורי המוצר שלהם בגלל הזמן שעבר. זו לא רמת השירות שאני מצפה מספק שאני מרכז את קניותי אצלו.

למרות שלא הזמנתי משלוח- שלחו לי עד הבית ללא עלות מהמחסן הראשי, במקום להביא לחנות ממנה תכננתי לאסוף לבד

שירות מהיר אדיב ומקצועי , מרגע ההזמנה עד קבלת המוצר , ממליץ בחום על מחסני דיו אבן יהודה

מספר פעמים במשך שנה רכשתי מחסניות דיו hp. המוצר זול יחסית ואיכותי, משלוח מהיר,מיד אחרי הזמנה מקבלים אישור למייל. חווית קנייה פשוטה ויעילה, ממליץ לכולם!

הזמנה מהירה במערכת שבאתר, המוצר הגיע מהר במשלוח והמחיר מהזולים שראיתי בזאפ. ממליץ לקנות דרכם!

ראשית מחסני דיו חנות הכי זולה ברשת שמצאתי. השירות מאוד ידידותי באתר. והמשלוח הגיע לסניף הדואר הקרוב תוך יומיים. יתרה מכך הנציג חייג ווידא שלא שכחתי לאסוף את הדואר . יפה מאוד מצידם.

שלום רב! מודא מאוד על שירות מעולה, הספקה מהירה, איכות מצוין. כדאי לקנות דברים מחברה מחסני דיו. ממליצה בחום.

הזמנתי מהם טונרים מקוריים כבר מספר פעמים וקיבלתי תוך זמן קצר עם שליח עד לפתח המשרד כאשר עודכנתי לכל אורך התהליך במצב ההזנה דרך מיילים שהועברו אלי

הזמנתי טונר לייזר HP, מחיר על הצד הזול. קיבלתי אישור מיידי. היבטיחו 3 ימי עבודה למשלוח. בפועל היגיע הבייתה אחרי יומיים ולפני הסופש.. טוב מאוד.