
המדפסת נקנתה בפברואר 2015 והתקבלה אצלי בצורה חלקה וללא שום בעיות. עם המדפסת קיבלתי 4 מחסניות דיו נוספים (שחור, ורוד, תכלת וצהוב). באמצע ספטמבר, לפני כחודש, נגמר הדיו השחור, הכנסתי את המחסנית הנוספת אבל המדפסת לא הצליחה לזהות אותה. גם את המחסנית הצהובה החדשה המדפסת לא זיהתה. התקשרתי לספק (לייזר ליין) ובסופו של תהליך בירורים טכניים מצידם החליטו לשלוח אלי עם שליח וללא תשלום - סט חדש של 4 מחסניות במקום המחסניות הלא תקינות. ברצוני לציין את השירות האדיב והאכפתי שלהם - שהביא לפתרון הבעיה שנוצרה. בימינו אלה, לצערי, יש הרבה עסקים שנוטשים את הלקוח במצב כזה, כך שאני בהחלט מעריך ורוצה לתגמל עסקים שפועלים בהגינות כלפי הלקוח ומבקש שלמרות שחלפה מעל חצי שנה מאז הרכישה של המדפסת, כיון שעבר רק חודש מאז שפתרו את בעיית המחסניות - בכל זאת להוסיף את חוות הדעת שלי על בית העסק הזה.






















