
קניתי שואב מטאטא של המילטון. תהליך הזמנה קל ומהיר. המוצר הגיע יותר מהר מהצפוי. אבל מה הכי "קנה" אותי זה המחיר. ממני מקבלים ציון עשר.

קניתי שואב מטאטא של המילטון. תהליך הזמנה קל ומהיר. המוצר הגיע יותר מהר מהצפוי. אבל מה הכי "קנה" אותי זה המחיר. ממני מקבלים ציון עשר.

התקשרתי לגבי מוצר, קיבלתי יחס מעולה ומענה לתשובותיי, משלוח מהיר (הזמנתי בשישי ובראשון הגיע). אלקטרופוטו, תודה על השירות האדיב והטיפול היעיל והמהיר.

הסכין של המוזר הישן שלי עשה את שלו לאחר עשר שנים, נכנסתי לזאפ לראות מה חדש, מצאה חן בעיניי 1884, ראיתי באלקטרופוטו יש משלוח עם שליח חינם, והמחיר עדיין בין הזולים בזאפ. כמה קליקים למילוי פרטים וקבלתי במייל אישורי הזמנה והמשלוח בטיפול, השליח היה אצלי לאחר שלושה ימים.

הזמנתי לפני 11 יום וההזמנה טרם הגיעה אלי. קיבלתי הודעות במייל שההזמנה נשלחה אלי ותודה שהזמנתי. יצרתי עימם קשר והבחורה טענה שניסו ליצור עימי קשר מספר פעמים ולא עניתי. אם לא עניתי למה שולחים הודעות שהמשלוח נמסר ?! אם לא עניתי למה לא יוצרים קשר דרך מייל ?! מסתבר שהייתה טעות במספר הטלפון ולכן לא יכלו ליצור קשר אבל גם לא ניסו כל דרך אחרת למרות שהייתה להם דרך נוספת, וחבל !!
לקוחה הזינה מספר טלפון שגוי.השליחים ניסו מספר פעמים. ניסינו קשר במייל שגם לא צלח.בסוף באה בטענות אלינו !!

זאת הפעם השניה שאני קונה מחנות זו. עוד באותו היום המכונה נשלחה וקיבלתי מספר מעקב. המוצר הגיע עם שליח עד הבית, באופן אדיב ובזמן. ממליץ בהחלט!!

המשלוח הגיע בזמן ייאמר לזכותם. כשפתחתי את קרטון המשלוח הופתעתי לגלות שהקופסא של האוזניות כבר היתה פתוחה(בעדינות אמנם לא קרעו את החבילה אלא הרימו את הפלסטיק אך בהחלט היתה פתוחה) והאוזניות היו ארוזות בחופזה בחזרה בפנים וראו שמישהו כבר הוציא אותם בעבר כי ליפוף הכבל לא היה הדוק כמו שרואים במוצר חדש. כשחיברתי אותן למכשיר שלי שמעתי רעשים באוזניה השמאלית. שלחתי מייל לחנות ולא היתה שום תגובה (לאחר שני ימי עבודה). התקשרתי לחנות ולא נתנו הסבר למה לא התייחסו למייל. אמרו לי שאין שום סיכוי שהמוצר הגיע פתוח כי זה לא דבר שהם עושים. התעקשתי ואמרתי שהמוצר גם פגום. אמרו לי בטונים של צעקות שאם אני רוצה אפשר לשלוח את המוצר על חשבוני והם יבדקו. אני לא חושב שזו אשמתי שהמוצר הגיע פתוח ופגום ובשביל מוצר של 50 ש"ח לא משתלם לי לבזבז עוד כסף על משלוח ,וזמן לחכות בתור לדואר בשביל שהם "יבדקו". לסיכום חוויה גרועה מהחנות.
האמת לא שווה התיחסות.קיבל מוצר חדש שעלה לו 57 ש"ח.אולי ציפה בסכום הזה שישמע כמו אוזניות מקצועיות

ביצוע הזמנה מדויק ללא טעויות. משלוח הגיע יום למחרת - אז שמחתי מאוד. התרשמתי לטובה מהשירות ואשמח לחזור ולקנות שוב. בנוסף גם המוצר יצא מעולה - עובד נהדר (רק קצת מרעיש). מסיר שער איכותי - שווה בהחלט והרבה יותר נוח ממסירי שער נטענים שיוצרים תלות בטעינה והמתנה שמבזבזת את זמני. שנים הייתי עם BRAUN כל פעם דגם חדש (סוללות שלהם חלשות). הייתי אמורה להמתין שעה כל פעם בשביל 20 דקות עבודה שלו - זה נמאס.

הזמנתי את המכונת גילוח דרך האתר שלהם ההזמנה היתה קלה מאוד לביצוע והמוצר הגיע אלי כבר למחרת ע''י שליח עד לבית

התקשרתי , הזמנתי והחבילה הגיעה בזמן ולפפי בקשתי. השירות היה אדיב והמוצר שהגיע היה לפי שביעות רצוני.

ההזמנה היתה קלה דרך האתר לאחר התשלום קיבלתי חשבונית במייל עם מספר חבילה שנשלחה בדואר. המוצר הגיע באריזתו המקורית. תודה

זאת לא הפעם הראשונה שאנחנו קונים בחנות וכמו תמיד ההזמנה הייתה קלה והאוזניות הגיעו מהר ובזמן.

תיאור חווית הקנייה: השרות היה אדיב ונעים מאד, המוצר הגיע במהירות דרך חברת שליחויות – מבית לבית – ללא תשלום מיוחד, המוצר היה ארוז יפה ונקי . ההתרשמות הכללית טובה מאד וחווית קניה נעימה, אני ממליץ בחום לערוך קניות בחברת אלקטרופוטו. מוצר: שעון רדיו סוני ICF—C273

השירות יפה ואדיב מכונת התספורת הגיעה לאחר יומיים בדיוק לפי ההזמנה עם כל התוספות שהובטחו באתר , הכל תקין ממליץ לקנות .

ביצעתי את ההזמנה דרך האינטרנט בערב. כבר בבוקר שלאחר מכן התקשרו לתאם איתי זמן בו יגיע שליח. השליח הגיע בזמן, היה נחמד והביא את הדגם שהזמנתי. היה קל פשוט ונעים, שירות נהדר.

התקשרתי לחנות לבדוק אם יש להם את האוזניות במלאי, אמרו לי שאין אבל יכולים להזמין לי ושכבר ביום שני הקרוב זה יהיה אצלהם ( עשיתי הזמנה בחמישי), ביצעתי הזמנה באנטרנט וביום שני זה כבר היה אצלהם בדיוק כמו שהובטח לי.

הזמנתי את המוצר ביום רביעי בצהריים, למחרת בבוקר המוצר כבר הגיע עד אליי... באמת שזה היה המשלוח הכי מהיר שהיה לי בחיים. האתר האינטרנטי מעולה וזריז. המוצר כמובן הגיע ארוז כמו שצריך. מומלץ מאוד!

הקניה נעשתה בטלפון, בקלות ובאדיבות, המוצר הגיע במהירות דרך חברת שליחויות, בסך הכל חווית קניה פשוטה, מהירה ואמינה, כפי שצריך להיות. ממליץ בחום.

אני ממליצה את החברה הזאת. קל לקנות, שלחו את המוצר במהירות ושלחו לי מייל בכל מצב. אני ממש מרוצה עם החברה גם עם המחיש החדש שלי.

ביצעתי הזמנה של טוסטר ב 21.06 להבטחה של 5 ימי אספקה, לאחר שבועיים עדיין לא הגיע, התקשרתי 3 פעמים ובכל פעם לא ידעו מה קורה עם ההזמנה, התשובה האחרונה שקיבלתי זה "הבחור שאחראי על ההזמנה לא נמצא ולכן אין לנו תשובה בשבילך, תמתין"
זו הסיבה שעברנו למשלוח רוב רובם של המוצרים ע"י חברת שליחויות. ללקוח זה יצא משלוח נוסף ע"י שליח.אנו מתנצלים בשם "דואר ישראל"

תהליך ההזמנה היה חלק וקל וקיבלו את התשלום דרך PayPal לכו לא היה צורך למסור את פרטים האישיים ונתוני כרטיס אשרי.

עשיתי את ההזמנה ביום חמישי אחה"צ וכבר ביום ראשון בצהרים המוצר היה אצלי. אנחנו כבר השתמשנו ונהנים מהמוצר. כל הכבוד לחברת אלקטרופוטו!

הזמנתי את האנטנה ואמרו לי לפני הזמנה שכבל שלה 3 מטרים ובקוי הגיע 2 מטרים היה רשום 4 ימי עבוד קיבלתי אותה אחרי 10 ימים לא כל כך מרוצה

הזמנה יעילה. ללא שום בעיות. הכל היה ברור ורשום מראש. ממשק נוח לשימוש. דיוק בפרטים. התרשמות כללית טובה מאד וחווית קניה נוחה מאד.

הגיע בזמן ארוז מעולה - מוצר חדש ובדיוק הדגם היפני שהובטח המכונה מעולה ואני מרוצה ממה שקיבלתי נשלחה לי חשבונית מסודרת במייל כמו שצריך

רכשתי כרית חימום שהגיעה לא תקינה, אמנם הודיעו לי שהיא מתצוגה ("כבר פתוחה") אבל לא ציינו שהיא בקושי מחממת (ניתן לקרוא על הדגם של הכרית שהוא למטרות רפואיות, משמע - מחמם מאוד). כשביקשתי לשלוח את המוצר חזרה בשביל לקבל זיכוי נאמר לי שיוחזר לי רק חלק משווי המוצר בעקבות דמי משלוח (כאשר המשלוח הוא חינם!). בקיצור, שלחו לי מוצר לא תקין ולא היו מוכנים לתת זיכוי מלא בעבורו. ממליץ להמנע מהחנות.
שלום, אמנם ללקוח הוסבר פעם אחר פעם, אך למען שאר הלקוחות יוסבר שנית: 1. כל מוצר חשמלי שנועד לשימוש גופני כגון אוזניות, כריות חימום, מסירי שיער, מכונות תספורת וכו' - ע"פ החוק להגנת הצרכן אנו רשאים שלא לקבלו וכאשר הסכמנו לקבל את המוצר בחזרה - זה היה לפנים משורת הדין. 2. בכלליות, כל מוצר חשמלי שנפתח ונעשה בו שימוש - ע"פ החוק להגנת הצרכן אנו רשאים שלא לקבלו כלל, וכשהסכמנו - זה היה לפנים משורת הדין. 3. הסכמנו לזכות את הלקוחה אבל לקזז חלק מעלות המשלוח (שכלול במחיר) כאשר החנות יכלה לא לקבל את המוצר כלל - שוב, לפנים משורת הדין. לשיטת הלקוחה, כנראה כשחנות עושה לפנים משורת הדין, כדאי להימנע.