
ללא ספק השירות הטוב ביותר שקבלתי בשנים האחרונות. קובי התותח ענה לשיחה איתי, ביקשתי ממנו שהמשלוח יגיע לצפון ביום חמישי מכיוון שאני מגיע ספיישל מהמרכז לצפון לקבלת המשלוח. קובי דאג שחברת המשלוחים ייצרו איתי קשר במיידי בכדי לראות מתי נוח לי. השירות היה מעל ומעבר כולל 2 וואטסאפים מקובי עצמו לנייד שלי בכדי לראות שהכל מסתדר כמו שביקשתי. ללא ספק שירות ברמה הכי גבוהה שיצא לי לראות. ממליץ בחום. אתם אלופים. יהונתן























