שורה תחתונה: שירות הכי לא מקצועי שיש (משלושה אנשים שונים בחנות), אי אמירת אמת ע"י צוות החנות, חיוב כספי כשאין להם מוצר לשלוח לי, מוצר שלעולם לא הגיע ובעל בית שהבטיח שיעדכן אישית ואפילו לא התקשר להתנצל.
מי שצריך עוד להשתכנע למה לעולם לא לקנות אצלם מוזמן לקרוא את כל הסיפור.
רציתי לרכוש מכונת גילוח, ובחרתי בחנות הזו משתי סיבות:
1. הבטיחו משלוח תוך 5 ימי עבודה, בעוד האחרים רובם הבטיחו 7.
2. דירוג כ"קניה חכמה" של זאפ.
אז 5 ימי העבודה הפכו ללעולם לא, והדירוג ממש לא מגיע להם:
רק שלושה ימי עבודה אחרי ההזמנה (מתוך 5!) קיבלתי מייל שההזמנה מטופלת. אח"כ אפילו קיבלתי חשבונית, כלומר חויבתי בפועל - משמע המוצר בדרך, לא?
אז זהו שלא. אחרי ש-5 הימים המובטחים חלפו התקשרתי לחנות וענה לי מישהו שסיפר סיפורים לא הגיוניים (כולל זה שבכלל לא חייבו אותי, מה שלא נכון), ואחרי שהתעקשתי דיבר עם בעל החנות ואמר את ההיפך: כן, חוייבתי, וכן, המוצר בדרך.
אחרי עוד כמה ימים התקשרתי שוב, והפעם מישהי אחרת סיפרה שהמוצר בכלל לא היה להם במלאי (אז למה לפרסם אותו ולהבטיח 5 ימים? ולמה לחייב אותי כספית כשאין לכם מה לשלוח לי?) והספק הבטיח שיביא אבל הביא פחות. והנה הם מתקשרים אליו.. אקצר את הסיפור, ורק אומר שלמרות שבעל החנות הבטיח לי שתגיע אליו יחידה והיא תסופק לי, והוא יעדכן אותי אישית, הרי שהעדכון היחיד שקיבלתי הוא של מייל ביטול העסקה והחזר כספי. שום התנצלות.
בקיצור - חסכו לעצמכם זמן ועגמת נפש ואל תזמינו אצלם כלום.