
פעמים רבות קניתי ואמשיך לקנות במחסני דיו מהסיבות הבאות: 1. המחיר שאני מקבל זול מאוד. 2.המוצר שאני קונה מצויין,תמיד יצאתי מרוצה. 3. אמינות: פעם מוצר התקלקל במשלוח והחליפו לי אותו בלי בעיות. יישר כוח

פעמים רבות קניתי ואמשיך לקנות במחסני דיו מהסיבות הבאות: 1. המחיר שאני מקבל זול מאוד. 2.המוצר שאני קונה מצויין,תמיד יצאתי מרוצה. 3. אמינות: פעם מוצר התקלקל במשלוח והחליפו לי אותו בלי בעיות. יישר כוח

מה שהזמנתי - הגיע לשביעות רצוני. התקשורת דרך המייל טובה. שרות המשלוח דרך הדואר השתדרג והפך את הכל לפשוט ומהיר.

רכשתי ראשי דיו למדפסת. קיבלתי בדיוק מה שהזמנתי. האספקה היתה מהירה מאד. התקשורת ים האתר היתה טובה וקיבלתי מידע במשך תהליך האספקה.

השרות מעולה. עשיתי הזמנה באתר והיה מוכן לאיסוף תוך דקות. מחיר הכי זול שמצאתי לראשי דיו. עשו לי הנחה גם על רכישת משטח לעכבר של המחשב. כדאי וממליץ 😃👍🏻

המחיר הכי זול בארץ. שרות אמין ומקצועי. משלוח מהיר בדואר רשום[ללא עלות נוספת]. ממליץ בחום

חיפשתי דיו למדפסת, מצאתי את המחיר הזול ביותר ב"מחסני דיו", ההזמנה בוצעה בקלות והמוצר הגיע ארוז היטב בתאריך שסוכם לדואר הקרוב.

משלוח מהיר מאוד מרגע ההזמנה. אתר נוח למציאת המוצר שחיפשתי. מחירים מצויינים. זו לא הרכישה הראשונה שלי אצלם

ביצעתי את ההזמנה ותוך יומיים קיבלתי את המוצר. הלוואי שכל שירות שאקבל בעתיד יראה כך.

שרות אדיב מענה מידי משלוח מהיר ומוצרים איכותיים אני מזמין זה מספר שנים מאוד מרוצה

תהליך ביצוע ההזמנה הוא ידידותי - הקטלוג נוח והתהליך עצמו קל. המשלוח הגיע לתחנת החלוקה תוך יומיים כמובטח.

מעולה, משלוח סופר מהיר, מחיר הגון, קניה מהירה ונוחה , ממליץ מאד, פשוט וקל להזמין

זו לא פעם ראשונה שאנחנו רוכשים ממחסני דיו, טונרים למדפסת. עלי לציין לטובה את איכות הדיו והשירות המצוין.

בתאריך 27/05/18 ביצעתי רכישה ממחסני דיו של משקל אדם . באותו יום קיבלתי הודעה על הטיפול בחבילה ושהיא הועברה למחסן להמשך טיפול . התחייבו להעביר את החבילה בדוארצעד תאריך 06/06/18 . בתאריך 06/06/18 בסביבות השעה 08:30 יצרתי קשר עם שירות הלקוחות ענה לי בחור שלקח את פרטיי והבטיח לחזור באותו יום . בשעה 14:30 יצרתי קשר שוב עם שירות הלקוחות וענה לי שוב אותו בחור הנ"ל שאל אותי האם לא קיבלתי שיחה ממנו , אמרתי לו שלא ושזה לא רלוונטי , וברצוני לדעת מה עלה בגורל החבילה . לאחר בדיקה הנ"ל מסר , כי החבילה נאבדה בדואר ושאין כרגע במלאי את מה שאני מבקש . ביקשתי לבטל את העיסקה והוא מסר שתוך 3 ימי עסקים אברר בחברת כרטיסי האשראי על הביטול . ביקשתי ממנו לשלוח אלי למייל הודעה על ביטול העיסקה הנ"ל הבטיח ושום הודעה על ביטול לא הגיע מהחברה . נכנסתי היום בתאריך 07/06/18 לזאפ בכדי לחפש את אותו משקל אדם , ולהפתעתי ראיתי שהם מוכרים את אותו משקל אדם שאתמול אמרו לי שהוא לא במלאי .... אני יוצא בתחושה שמישהו פה לא התנהג בתום לב ... וחבל ... אני יותר לא אתקרב לחברה הזאת למרות הביקורות הטובות עליה וגם לא אמליץ עליה לחבריי ....

קיבלתי דיו טוב במחיר הגוו, היתה תקשורת מיידית ותוך יום אספתי את הדיו ,ממליצה בחום תודה

היה מעולה, נכנסתי לאתר, מצאתי מחיר תחרותי מאוד, בנוסף גיליתי שהאתר שלהם מאוד כיפי לרכישה בו בקיצור ממליץ ומאמין שארכוש שם דיו למדפסת שלי שוב דרכם

בחיפוש אחרי דיו בזמן קצר ובמחיר סביר, הגעתי למבצע של החנות על זוג מחסניות שתואמות למדפסת שלי. ההזמנה באתר היתה קלה יחסית, עם אישור מיידי ובוצעה ביום חמישי. ביום ראשון כבר הגיעה הודעה שהמשלוח התקבל בסניף הדואר הקרוב אליי (למרות שהודיעו על צפי של שבוע). המחסניות הגיעו ארוזות הרמטית ובבדיקה ראשונית התאימו למדפסת ולתוכנה שלה. הפעם הדיו היה שחור אבל בקרוב כשייגמר גם הצבעוני אני מאמין שאחזור לחנות זו שוב...

תהליך הרכישה, האישור וקבלת החשבונית היו מהירים, ברורים וללא תקלות. המשלוח עצמו התעכב כמה ימים מאחר ולא היה במחסן, עדיין האספקה הייתה בגדר הסביר - 5 ימי עבודה. הטיפול האנושי בעיכוב היה מהיר ואדיב.

מחיר מצויין, משלוח איכותי ומהיר. אפשר למצוא הרבה מבחר חיפוש קל ונוח וידידותי למשתמש, תודה

שלום לכולם. תהליך ההזמנה פשוט, נגיש ונוח. מייד קיבלתי אישור וחשבונית. מבחר אפשרויות למשלוח. קיבלתי לבאר שבע תוך 4 ימים. ממליץ!

קניתי דיו מקורי במחיר הוגן והשירות היה ממש מהיר, קיבלתי את הדיו תוך יומיים. י

הזמנתי קיבלתי את המוצר במהירות שיא,ובמחיר הנמוך ביותר בפער רב מהמתחרים. מומלץ מאוד להזמין מהחברה

הזמנה מהירה דרך האתר ואספקה מהירה עד הבית ללא תשלום דמי משלוח.זו הפעם הראשונה שהזמנתי נייר למדפסת ודיו ביחד.

5 דקות באתר והייתי אחרי למצוא את הדגם של מחסנית הצבע למדפסת שלי ואחרי תשלום 3-4 ימים אחכ הדיו הגיע - זו חוויות קניה ברשת!!

הזמנתי מעמד לנייד עבור רכב. המוצר שהוזמן נמסר במשלוח והתקבל מהר מהצפוי ומוקדם מהתאריך עליו התחייבה החנות.

הממשק של האתר קל ונוח המחירים מהנמוכים בזאפ המשלוח באמצעות שליח עד הבית היו כלולים במחיר וחסכו לי את תלאות דואר ישראל חברת השליחויות שלחה סמס ברור דרכו היה אפשר לעקוב אחרי המשלוח וליצור קשר עם השליח