
שירות מעולה ומקצועי. הסבר בסבלנות על הבחירה.... אספקה מהירה. הנציג קובי היה אדיב ומקצועי ומאוד שירותי.

שירות מעולה ומקצועי. הסבר בסבלנות על הבחירה.... אספקה מהירה. הנציג קובי היה אדיב ומקצועי ומאוד שירותי.

קניתי soundbar של סמסונג, מחיר פצצה, מוכר היה נחמד מאוד ואפילו המליץ לי על מוצר אחר ממה שהזמנתי שיכול להתאים לי יותר, שזה שירות לקוחות מצויין מבחינתי, רושם ראשוני פשוט מצויין תודה

ב 22.5.22 רכשתי תנור דה לונגי 1.5תאים אחרי שלשה שבועות של המתנה הודיעו לי שהדגם שהזמנתי חסר בארץ ובמקומו "ישדרגו" אותי לדגם אחר בפועל הגיע דגם שבו 2התאים אינם עובדים במקביל. התקשרנו לחנות אמרו שיחליפו לדגם המקורי אותו הזמנו. אח"כ הודיעו לנו שבעצם הוא כלל לא בארץ ויגיע בתחילת יולי והם יצרו קשר. כמובן שהם לא יצרו קשר. באמצע יולי התקשרנו לשאול מה עם התנור והם ענו שבעצם הוא יגיע באוגוסט. באוגוסט התקשרנו ואז התחילה מסכת של נסיון התנערות כשהטענה של החנות שעברו 14יום מהרכישה לאחר עשרות טלפונים הגענו לאמצע ספטמבר ואנחנו עדיין מחכים. יש לציין שהבטיחו לנו עשרות פעמים שהם יחזרו ויתקשרו אלינו בפועל הם לא חוזרים ואנחנו רודפים אחריהם נאלצנו לקנות טוסטר אובן שבו אנו משתמשים בינתיים כדי לא לעשות שימוש בתנור שהם שלחו עד שהם יואילו בטובם להחליף את התנור. זלזול ותת שירות.

לאחר סקר שוק מקיף שערכתי הגעתי לסיטי דיל. שם קיבלתי שירות מהיר ויעיל במחיר משתלם.

מקצוענים שירות טוב מחיר טוב והגיע מהר עזרו לי ממש באמת אחלה מקום ממליץ בחום

שירות מהיר וטוב, המוצרים הגיעו מהר והיה מענה אנושי מהיר לשאלות ועזרה מומלץ מאוד במיוחד אונליין

קניתי תנור אפיה דרך האינטרנט, התנור הגיע בזמן אך לא פעל בשל תקלה מזערית, מטעם החנות נשלח אלי טכנאי שתקן את התקלה במהירות וביעילות. כל הכבוד!

תודה על השירות הטוב של החנות וההבפקה המירה. שמח מאוד מהמוצר. לגמרי ממליץ לקנות שם

משלוח מהיר, שירות אדיב ע"י המנהל, נתן מחיר מצויין, והציע לשדרג למכונה יותר טובה במחיר ממש טוב, ממליץ בחום

מומלץ בחום לא היה לי בעיות הופתעתי מהמהירות של המשלוח , טלוויזיה מצוינת אני ממש מרוצה :)

התקשרו מיד ושדרגו למוצר יותר יקר בגלל שלא היה ליבואן במלאי. ללא תוספת. משלוח בתוך יומיים. פינו מקרר ישן ללא עלות. שליח סבלני ואדיב. ממליץ בחום.

בסופו של דבר מה שחשוב זה השירות, כל כך הרבה חנויות מוכרות בפחות או יותר אותם מחירים, מה שעושה את ההבדל זה היחס האישי. ובעניין זה אין מה לומר - הבחור ששוחחתי איתו היה חביב ואדיב, הסביר הכל מא' ועד ת', באמת אחלה שירות.

קניה מוצלחת שירות מהיר טוב ואדיב מומלץ לקנות שם מחירים טובים מאוד ביחסית לשוק תודה רבה👍

רכשתי שני מוצרים דרככם וחשוב לי לומר שקיבלתי שירות מצויין! לצערי המדיח שתיכננתי לרכושד לא היה במלאי, התקשרו אלי ונתנו לי חוות דעת מקצועית לרכישה של מדיח אחר. כל פעם שיצא לי לפנות לשירות לקבלת עזרה בנוגע לרכישות שלי קיבלתי מענה מהיר אדיב ומקצועי! תודה לכם!

הזמנתי טלוויזיה דרך האתר, התקשרתי לוודא לגבי זמן ההגעה, עונים מייד אך אין תשובה, כל אחד זורק אותי למישהו אחר, בסוף נאלצתי לבטל את ההזמנה.

הזמנתי טלויזיה סמסונג 65" לפני כשבועיים, כשזמן האספקה - 7 ימי עבודה. התקשרתי לאחר שבוע וחצי ואמרו לי שיבדקו ויחזרו אלי... לא חזרו, למחרת התקשרתי שוב, אמרו שכנראה היתה בעיה במחסן, ודואגים לשדרג לי לדגם טוב יותר, ולשלוח עם שליח מחר בגלל שכבר מאחרים. חיכיתי, חיכיתי, אבל הטלויזיה עדיין לא הגיעה. התקשרתי היום (יום חמישי), אמרו שכבר מאוחר וידברו איתי ביום ראשון... בקיצור - שילמתי כבר לפני שבועיים ועדיין לא הגיע הטלויזיה (למרות שכתוב 7 ימי אספקה) השרות לא משהו - מציע להתרחק !! עודד

אני הזמנתי מזגן וכתוב ימי אספקה תוך 4 ימים היו עוד חנויות יותר זולות אבל עם שש או שבע ימי אספקה אשל מתברר שסתם שיקרו עלי בתחילה טענו שלאזור שלי המשלוחים לא באותו זמן כמו כולם כי זה אזור מרוחק אבל עיון קצר במדניות משלוחים והוכח שחור על גבי לבן שהאיזור שלי כן נמצא בתנאי של המשלוחים בתוך 4 ימי אספקה ואז התחילו תירוצים אין לך קליטה וכד' בקיצור יותר לא אקנה מהם לעולם שרות לא טוב וממליץ לכולם לא לקנות

שירות טוב, הספקה מהירה, המוצר בדיוק כמו שמצופה. אין תלונות. המחירים הוגנים. אם אצטרך בעתיד בהחלט אקנה מהחנות.

השירות היה אדיב ומהיר, קיבלתי את המוצר לאחר יומיים. ממליצה מאוד על רכישה דרך סיטי דיל.

מצאתי באינטרנט, שרות טלפוני לבירורים והזמנות מעולה, מנומס ומסייע, קל להשיג אותם טלפונית. אספקה תוך יומיים מההזמנה כולל תליה. גם לאחר הקניה התקשרתי - עזרו לי טלפונית באתחול, המתקין שלהם מאד מקצועי ומנומס. הלוואי כל חנויות היו לומדות שרות מהוא.

שירות מעולה... מחירים מעולים...אספקה מהירה בקיצור מקום טוב לקנות בו מוצרי חשמל המשלוח הגיע תוך 3 ימי עסקים

קיבלתי שירות לשביעות רצוני, נעניתי לכל בקשה וקיבלתי הסברים מדוייקים עם הרבה סבלנות ורצינות חווית קנייה מעולה

מחיר אטרקטיבי ושירות אדיב ומקצועי. קיבלתי לכל בקשה ושאלה, ותמיד היו זמינים. . . .

רכשתי טלויזיה 75 אינץ של סמסונג .איסוף עצמי . פתחתי את הקרטון בבית ראיתי שהמסך שבור , חזרתי אליהם והחליפו ללא שום בעיה שירות מעולה .זאת הפעם השלישית שאני רוכש מהם . ממליץ בחום ,תודה לכם ❤️

אחלה שירות, מחיר מעולה. הגעתי אליהם אחרי חוויה רעה מאוד באחת מהרשתות הגדולות והיה מעולה.