
כבר כמה פעמים רכשתי דיו 650 שחור כל פעם המשלוח מגיע במהירות (משלוח רגיל ) בנוסף דיו איכותי שלא נגמר מהר

כבר כמה פעמים רכשתי דיו 650 שחור כל פעם המשלוח מגיע במהירות (משלוח רגיל ) בנוסף דיו איכותי שלא נגמר מהר

הזמנתי לפני חודש וטרם הגיע. ניסיתי להתקשר ופניתי אליהם במייל ולא הגיבו לא ממליצה לרכוש

לאחר שרכשתי במחיר תחרותי כבר מספר פעמים טונרים למדפסות עבור המשרד אני רוצה לשבח את המשלוח המהיר והחינמי ללא כל תקלות של קבלת הטונרים

רכשתי 5 טונרים דרך אתר מחסני דיו, האתר נח וברור אבל ליתר ביטחון הרמתי טלפון לחברה ונציג שירותו עזר להתאים לי את הטונרים הנכונים למדפסת שלי, ולאחר מכן סגר לי את ההזמנה, הגיע לי משלוח (ללא תוספת תשלום) ישירות לבית, אחלה שירות!

קניתי דיו למדפסת HP באתר. שיחת בירור לגבי מלאי ואיסוף נענתה במהירות ובאדיבות ובאותו יום אספתי את הסחורה... זו הפעם השניה שאני רוכש ממחסני דיו ויש לי רק תשבחות על השירות והמחיר.

להזמין באינטרנט בכל החנויות אותו דבר, השאלה היא אח"כ. עשיתי הזמנה ב3.6 בחרתי במשלוח מהיר היה אמור להגיע עד ה7.6 ופשוט לא הגיע. שלחתי פניה עם הבהרה שלא להתקשר למספר שנתתי לsms על הגעה שהוא של אמי, אלא למספר שלי (שאינו מקבל sms) למרות זאת התקשרו לאמא שלי ובמקום לקחת ממנה את המספר שלי הסתפקו בלהציע לה שאתקשר בעצמי, שלחתי פניה נוספת, ולא פנו אלי. התקשרתי בעצמי, אמרו לי שיבדקו ויחזרו אלי וכמובן לא חזרו.

הכל תיקתק. החבילה הגיעה לשופרסל ואספתי אותה בדרך מהעבודה. המחיר היה טוב וההזמנה האתר היתה קלה וזורמת.

הזמנתי דיו למדפסת. לקח להם שבוע וקצת עד שהגיעה לסניף הדואר הסמוך. אחרי פחות מחודשיים, מחסנית הדיו המקורית של HP הוציאה הודעת שגיאה. בשלב זה התברר לי שאני לבד. מחסני דיו לא ינקפו אצבע עבורי. אני נתבקשתי להמציא להם את המחסנית דיו התקולה ואז הם יבדקו.. ואולי יעשו משהו. לחלופין, קיבלתי מהם מס' טלפון 1-700-503-048- "כאילו" שירות HP - אבל בעצם המס' שונה... והוחלף... ולבסוף.. אין שם כלום. בקיצור, אני כבר לא אקנה שם.

זו הפעם השניה שאני רוכשת בחנות הזו טונר למדפסת. הטונר שרכשתי בעבר היה טונר חליפי, שהחזיק מעמד 6 חודשים (קצת פחות מטונר מקורי). גם הפעם רכשתי טונר חליפי למדפסת, ואפילו רכשתי מלאי של 4 טונרים כי המחיר שלהם היה הכי טוב שראיתי (כ-50 ש"ח לטונר). המשלוח הגיע כעבור יומיים-שלושה.

ממליץ לא לרכוש , הזמנתי פריט והוא לא הגיע אלי ביקשו ממני לחכות חודש ובסוף אמרו שכיוון שלא נשלח בדואר רשום לא מפצים אותי

משלוח לבית (לקוח פרטי) למחרת לאחר ההזמנה. משלוח מדויק בזמן! כבר עשיתי כמה הזמנות בחברה הזאת. אתם יכולים לסמוך עליהם

שירות מהיר ומדוייק. ללא שום תקלות, הגיע תוך יומיים שלוש מרגע ההזמנה. גם השליח היה נחמד מאוד.

משלוח מהיר ארוז היטב, מוצר מעולה בדיקת הדפסה, תואם בצורה מעולה. ממליץ מאוד על המוצר והספק!!!

הוזמנה מחסנית דיו 652 מחיר הטוב בשוק הגיעה תוך מספר ימים ,אין תלונות,עבד חלק ויפה

רכשתי (ולא בפעם הראשונה ממחסני דיו) דרך האינטרנט סט שלם של דיו שחור וצבעוני למדפסת שלי יחד עם חבילות נייר. הרכישה דרך האינטרנט הייתה פשוטה והחבילה הגיעה תוך יומיים. חווית קנייה מצוינת.

ההזמנה הגיעה תוך פחות זמן ממה שנכתב באתר. הסוללות הגיעו טריות ביותר אבל באריזה אחרת דבר שלא מפריע כלל. תודה

שירות מעולה.עידכונים מהירים לגבי שלבי הרכישה ושליחת המוצר למחרת. חבל שזה התעכב כשבוע בדואר ישראל..

דיו מדפיס טוב כמעט כמו מקורי בכחצי מחיר. משלוח דרך דואר ישראל זה סיוט של איטיות מומלץ לעבור לחברות אחרות דוגמת boxit

ביצוע ההזמנה דרך האתר מאוד נוחה, המשלוח יצאה מהר מואד ללא עיקובים והגיע לאחר מספר ימים בודדים. חווית קנייה נהדרת, תודה!

מחירים זולים במיוחד ושליחת מוצרים מהירה ויעילה. ממליץ בחום לקנות דרכם מוצרי מחשוב מדפסות דיו ציוד נלווה ציוד משרדי ועוד ועוד

הגיע מהר. מחיר מעולה נראה שהמוצר תקין טיפול מהיר בלי יותר מידי קשקושים ובלגנים המוצר מגיע ארוז טוב

קניתי טונר שחור מקורי של Samsung במחיר הוגן וזול באיסוף עצמי. כבר למחרת קיבלתי הודעה למייל שההזמנה שלי מוכנה. שירות מעולה.

אני מזמין דיו ממחסני דיו כבר מספר שנים. אני מאוד מרוצה מהמוצרים ומהשירות, הדיו ברמה טובה ומאפשר לי להריץ את המשרד שלי בהצלחה.

שירות מצוין! תקשורת טובה עם המוכרים.. הייתה תקלה בהזמנה והם סידרו את זה תוך שנייה. והמשלוח היה מהיר.

שתי מחסניות דיו CL-513. אחרי הזמנה יצא משלוח. אחרי יומיים נקודת חלוקה. ככה צריך לעבוד !