
שירות מצוין חווית קניה מעולה .ענו על כל שאלה בהרחבה, קיבלתי המלצות אישיות לגבי המוצר מהצוות המוכר. ממליץ בחום

שירות מצוין חווית קניה מעולה .ענו על כל שאלה בהרחבה, קיבלתי המלצות אישיות לגבי המוצר מהצוות המוכר. ממליץ בחום

אחלה שירות בין הטובים ממליצים על איזה טלפון לחבור הסניף הכי טוב ביהוד ממליץ לכולם

המכשיר הגיע במהירות. חוויית קניה טובה ונעימה. הגיע נכשיר חדש, תקין, לא היו בעיות מאז.

שירות מעולה וזריז תוך כמה ימים קיבלתי מוצר מוצר מצוין מצלמה מעולה איכות יפה אחריות ושירותיות

הזמנתי טלפון סלולרי Xiaomi Redmi Note 11 בחנות האונליין iTechStore וקיבלתי שירות מעולה. ההזמנה הגיעה מהר ובלי תקלות.

מחירים טובים וגם שירות מהיר ומצוין. ממליץ בחום על חנות זה. קניתי טלפון - בדקנו, שמנו ההגנת מסך לקח 10 דקות כלל הכל. בנוסף קנינו שם רמקול חדש גם במחיר מאולה.

שירות מעולה, זריזות ויעילות נהניתי מהשרות והאמינות והכי חשוב כל זה בא עם חיוך וכייף

רכישה אינטרנטית של טלפון סוללרי, ביצוע מהיר משלוח חינם מהיום למחר, תקשורת מאוד נעימה, תודה

אחלה שירות. הגיע בזריזות, הבחור בהזמנה היה נחמד מאד, וידא שזה מה שאני רוצה באמת, והציע לשדרג למשהו טיפה יותר טוב שבאמת השתלם יותר

הזמנתי את המוצר, לאחר שבוע של המתנה (מתוך שבועיים אשר יש למוצר להגיע) אחרי שבוע של המתנה - התקשרתי לראות מה עם המוצר - אמרו לי שביטלו לי את ההזמנה כי המוצר לא במלאי - לא אמרו כלום, לא בדקו כלום, במקרה גיליתי. שירות לקוחות מתחת לכל ביקורת.

המוצרים שהזמנתי הגיעו ללא פגם ובזמן, השירות היה אקטיבי ופעיל וענה על כל השאלות שלי

מחיר הכי זול שירות הכי טוב ישי דואגים ללקוח גם אחרי הרכישה מספר 1 בשוק

שירות מקצועי מאד ויעיל. סייעו מאד בבחירת המכשיר וההזמנה הגיעה תוך זמן קצר מאד. מומלץ בחום רב.

אחלה שירות וצוות שמבין עניין. היה כיף להתייעץ עם המוכר ולבסוף לבחור את המכשיר שמתאים לי.

רכשתי טלפון סלולרי מסוג סמסונג A53 השירות של הנציג היה מצויין, והמשלוח מהיר ויעיל. מומלץ בחם.

שירות טלפוני מצטיין לא פחות מזה. יום אחרי שהזמנתי החבילה הגיע עם שליח עד אלי תודה רבה!

השרות היה טוב מאוד ומעל למצופה, ממליץ. גם המשלוח היה מהיר אחרי וידוי טלפוני שזה מה שהזמנתי.

הגעתי לחנות ורכשתי סלולרי גלקסי a13. שירות אדיב ומקצועי כולל הסברים על הבדלים בין מכשירים.

ממליץ בחום, הם היו אמינים זריזים וזולים לעומת המתחרים. השירות היה מעולה , חזרו אליי לאימייל באותו היום והיו מאוד אדיבים

מקצוענים ואמינים מחירים טובים מאוד שווה לבדוק אצלהם הגעתי אין תור או המתנה רק לבדוק זמינות לפני הגעה

קיבלתי שירות טוב וידידותי במעמד הקניה. מרוצה מהטלפון שרכשתי. המחיר היה מהזולים בזאפ, והמוכר הלך לקראתי בהנחה על מוצרים נלווים.

שירות מצוין, מרוצה מהרכישה מחנות אייטק סטור. הלפטופ הגיע בזמן והחנות היו זמינים לכל שאלה לכל אורך התהליך

חנות לסמרטפונים מבין הטובים מבחינת המחירים ואיכות המכשירים והשירות המעולה והאדיב ותמיד מעדכדנים את המערכת במכשור החדש והמבצעים ישר כוח

המוצר הגיע מהר מאד. סך הכל השירות היה מעולה. המחיר היה אטרקטיבי וזול משמעותית מהשאר.

קניתי מהם את הNothing Phone באמת היה אחלה שירות וגם המשלוח היה מהיר, ממליץ בחום