
הזמנה פשוטה באתר, קיבלתי חשבונית למייל וסחורה תוך יומיים נהדר. מחירים טובים ומוצר מצויין , אני מזמינה טונרים למדפסת לייזר

הזמנה פשוטה באתר, קיבלתי חשבונית למייל וסחורה תוך יומיים נהדר. מחירים טובים ומוצר מצויין , אני מזמינה טונרים למדפסת לייזר

הזמנתי מוצר מהחנות במשלוח ללא מספר מעקב. חודש לאחר שהמוצר עוד לא הגיע אליי, דיברתי עם נציג מהחנות והוא הודיע לי כי אין מה לעשות בנידון, והם לא לוקחים אחריות על מוצרים שלא הגיעו. ממליץ בחום להתרחק מהחנות הזאת.

קניתי דיו מקורי של קאנון היה טיפול מהיר ומסור. מוצר איכותי ואני מאוד שמח מהקנייה. ממליץ תודה רבה על הכל 154075

בתאריך 13.4 הזמנתי 3 סטים של ראשי דיו למדפסת BROTHER MFC-J480DW ו-3 חבילות נייר ונשלחה הודעה אוטומטית למייל שלי: "ההזמנה הועברה לטיפולנו זמן האספקה המשוער הינו אספקה משוערת 19/4/2020 חשוב לשמור על טלפון על מנת שחברת המשלוחים תוכל לתאם מולכם את מועד האספקה לתשומת לבכם בכל נושא תוכלו להתקשר אלינו לטלפון 072-223-7702 בימים א עד ה, בין השעות 8:00-15:00 תודה שבחרתם מחסני דיו פרטי התחברות למערכת: אימייל:XXXXXXXXX סיסמא:00000000 הזמנתכם התקבלה בהצלחה" מיותר לציין שההזמנה לא סופקה עדיין.... אך החשבונית נשלחה גם נשלחה ב22.4 וכן סקר שביעות רצון שנשלח אליי פעמיים.... כמובן שאין מענה טלפוני וגם לא מענה דיגיטלי... אם אתם לא יכולים לספק את הסחורה מכל סיבה שהיא זה לגיטימי (בתקופה זו) אך יחד עם זה אל תמשיכו להפעיל את האתר שלכם ופרסום אגרסיבי כאילו הכל כרגיל !

ביצעתי 2 הזמנות מהאתר בשבועיים האחרונים. המוצרים נשלחו יום לאחר ביצוע ההזמנה והגיעו במהירות. בנוסף קיבלתי עדכון במייל על כל שלב של המשלוח. המחיר (סוללות ושעוני שבת) היה הזול ביותר שמצאתי באינטרנט.

מחיר מנצח, המוצר הגיע כמתואר, טיפול מהיר בהזמנה. שרות לקוחות טלפוני מידי ויעיל (סייעו לי לאתר את חשבונית המס במייל). משלוח למרכול במקום לדואר - יתרון אדיר!

לאחרונה רכשתי דיו למדפסת ביתית של hp. כבר בהזמנה עצמה הייתי מרוצה. תהליך ההזמנה היה קל מאוד וברור, המחירים נראו לי מאוד סבירים והמשלוח הגיע ממש מהר. אבל רק בהמשך הבנתי כמה שהקנייה הייתה טובה, כי מאז יצא לי להיות בכמה חנויות שמוכרות את אותו הדיו ומסתבר שהן מוכרות אותו הרבה יותר יקר.

על הפנים. ואחזור על זה שוב- על הפנים. בניסיון להזמין טונר פשוט למדפסת, למרות שבבחירה ניתן לי אפשרות למשלוח חינם כמו שהם מפרסמים, בסיכום הופיע לי איסוף עצמי מבית העסק. למרות הניסיונות לשנות שוב למשלוח ללא הצלחה התייאשתי והתקשרתי לבית העסק. לאחר 4 ניסיונות של חיוג קיבלתי מענה כנראה מבעל העסק שאמר לי להתקשר בעוד כחצי שעה כי כנראה שהעובדים שלו יצאו להפסקת צהריים והוא אינו מטפל בלקוחות. ואללה יופי, לקחת כסף מלקוחות הוא כן, אבל לטפל בהם הוא לא. אז ויתרתי על המחיר הבאמת שווה, אבל אני מעדיף לשלם 2 שקל יותר אבל יחס הוגן ומענה מהיר.

שירות אדיב. המשלוח הגיע מהר מאוד, מאוד מרוצה ממכונת הלימינציה שלי. השתמשתי בה כבר לא מעט מאז הקנייה.

בהתחלה הדיו לא הגיע. לאחר שיחה עם החברה ביטלו את ההזמנה החזירו לי את הכסף והציעו שאזמין שוב הפעם לא לדואר אלא לנקודת איסוף. ביצעתי הזמנה נוספת שהגיעה לשביעות רצוני.

מחיר טטב נאוד, שירות מדויק,מהיר וטוב. כל מה שאתה מצפה מקניה ברשת, מוצר איכותי, חנות אמינה תהליך פשוט ומהיר, וכמובן, אספקה מהירה.

הזמנה פשוטה ואמינה. המוצר הגיע תוך יום, בדיוק מה שהזמנו. יעיל ומומלץ ! בהחלט אזמין שוב.

המחירים הנמוכים ביותר לדיוללא ספק. עכשיו הוסיפו גם שירות משלוחים מהיר בקנייה מעלה 50. מומלץ.

קניתי דיו למדפסת HP. משלוח היה מהיר תוך 4 ימי עסקים קבלתי חבילה. מאוד מרוצה.

שירות מהיר ונוח. האתר ברור וקל להזמין ממנו. תוך זמן קצר קיבלתי הודעה שההזמנה מוכנה. ממש מעולה ואני מרוצה מאוד. אין ספק שאני אמשיך לקנות מהם

קניתי מחסנית דיו, היא הגיעה בדואר בתוך הלוח הזמנים ואפילו מהר יותר ממה שציפיתי תודה

המחיר אטרקטיבי, החיפוש באתר היה קל, המשלוח הגיע תוך יומיים. שבע רצון מהשירות, ככל הנראה אקנה בחנות זו שוב.

המשלוח הגיע לכתובת אחרת מההזמנה. הכתובת שלי קרן היסוד 10, בת ים וביקשתי לשלוח לקיוסק קרן היסוד 6. הדואר רשם כתובת קרן היסוד 6 ושלח את החבילה ליוספטל 97. שם אמנם קיים קיוסק שמקבל חבילות אבל ביוספטל 95. הובטח לי שיתקשרו אליי בטלפון, אבל במקום זאת, קיבלתי עוד SMS עם אותה השגיאה.

הזמנתי מטען לטלפון כשזמן האספקה שהופיע באתר היה 4 ימים. אחרי שבועיים המוצר לא התקבל. כשניסיתי לברר מה הסטטוס אמרו לי שיחזרו אלי מה שלא קרה (בשלוש שיחות שונות). שירות גרוע, לא אדיב, לא מנסים אפילו לברר מה הבעיה ולתקן אותה, בסופו של דבר נאלצתי לבקש החזר למרות שהיה מדובר במוצר שהייתי צריכה והיה לי דחוף לקבל.

הזמנתי מחסניות דיו למדפסת HP שברשותי וההזמנה הגיעה לאחר זמן קצר מאוד. אני רוכש מחסניות דיו זה מספר שנים במחסני דיו וחייב לומר שהם מצליחים לשמור על שירות טוב לאורך שנים.

מספר פעמים רכשתי ראשידיו HP652 מאתר זה. המחיר הכי משתלם לשני ראשי דיו. המשלוח חינם בדואר רשום . המוצר הגיע במהירות .

ממליץ. חיפשתי בזאפ והזמנתי דיו למדפסת. נשלח למחרת והגיע תוך יומיים. הפריטים חדשים באריזה מקורית ואני כבר משתמש בהם

הגעתי לקחת את ההזמנה ברגע הקנייה, שירות מצויין אספקה מידיית! ממליצה בחום! כמובן שאמשיך להזמין מכם!

המוצר הגיע במהירות , מחיר זול , וחווית רכישה פשוטה ביותר ומאוד נוחה באתר באמת אין סיבה לפנות למקומות אחרים

המחיר היה ללא תחרות והמוצר הגיע מהר מאוד. אני מרוצה מאוד ואזמין שוב ממחסני הדיו.