
הזמנתי מושב גיימינג מהאתר של החנות ובחרתי במשלוח אקספרס ככה שהייתי אמור לקבל את המוצר תוך יום עד 5 ימים. לצערי לא קיבלתי את המוצר בכלל תוך 5 ימים, המוצר אפילו לא יצא לאספקה אחרי שבוע, בשיחות עם הנציגים של החנות גיליתי אחרי שבוע שהמוצר יצא להזמנה כשבוע לאחר ההזמנה אך עדיין לא היה שום זכר למוצר, התברר שהמוצר אמור להיות מסופק על ידי חברת בנדא והתחילו להביא לי מספרי מעקב במקום לזרז בעצמם את אספקת המשלוח, יצא לי לקבל גם מספר מעקב שגוי בחברת משלוחים שבסוף לא השתמשו בשירותיה וכן הודו בטעות הזאת למחרת, גם התחילו לספר לי שהעיכובים בגלל הבלאק פריידיי. מבנדא לא הצלחתי לקבל תשובות עד שפניתי אליהם בפייסבוק וגיליתי שרוצים לספק לי מושב אחר וצריכים עוד כמה ימים כדי לספק את המוצר שהזמנתי, בסופו של דבר קיבלתי את המשלוח אחרי כחודש, את ההחזר על המשלוח עדיין לא קיבלתי והייטק סטור הפסיקו לענות לי במייל. אני לא יודע האם הייתי ממשיך לחכות עוד אם לא הייתי פונה ליבואן בנדא בפייסבוק אבל אני לא יכול להמליץ על החנות לפחות מבחינת השירות שלהם באספקת מושבים בזמנים הנקובים אצלהם באתר והחזרים כספיים על משלוחים שלא עמדו בזמנים.























