
הזמנתי 2 מיכלי דיו מקורי, קיבלתי הסבר טלפוני איזה מוצר כדאי והגעתי לאסוף לאחר כשעה. שירות טוב במחיר הוגן.

הזמנתי 2 מיכלי דיו מקורי, קיבלתי הסבר טלפוני איזה מוצר כדאי והגעתי לאסוף לאחר כשעה. שירות טוב במחיר הוגן.

הזמנה מהירה, פשוטה וקלילה. מומלץ בחום! משלוח מהיר ומחיר מצויין! שירות אדיב, זו כבר הפעם השלישית שאני קונה מ-MDyo.

שרות מתחת לכל ביקורת. שומר נפשו ירחק. חיפשתתי מוצר א', "דחפו" לי מוצר ב' , יקר יותר כמובן, שלא דומה לו. לא לוקחים אחריות, לא מוכנים לסייע בהתקנה או בשירות, על החלפה כמובן שאין מה לדבר. היחס שלהם במשפט אחד: "חפש את החברים שלך"... אל תתקרבו.

ביצעתי את ההזמנה באתר החברה וקבלתי את המוצר ע"י שליח ללא תשלום בחלוף 4 ימים.

המחיר היה הזול ביותר. אספקה מהירה: הבטיחו שיגיע עד ה- 14/10, בסוף הגיע ב- 10/10. ממש חוצפה :-)

שירות מהיר, איכותי. לוקחים אחריות על המשלוח. מחירים זולים. מוצרים מקוריים ו איכותיים. שירות טלפוני מצויין וגם במייל

קניתי אצלם כמה פעמים. תמיד הסחורה הגיעה במהירות, וכאשר היתה טעות בפריט מסויים זיכו מיד את החשבון. מומלצים מאד. שרות ומחיר מעולים.

הזמנה פשוטה מיחיר מצוין , חיכה לי בסניף לאחר חמש ימים (כולל שישי שבת). הערה למזמינים: לא מצוין באתר שמספר הטלפון הוא כדי לקבל הודעות על שליחת ומיקום החבילה ,זה אומר שמי שיש לו פלאפון שלא מקבל הודעות SMS יש לו בעיה. בהצלחה

פעם ראשונה שאני מזמין ממחסני דיו. הזמנה באתר מאוד נוחה, משלוח הגיע ללא בעיות, ומחסנית הדיו נקלטה ועובדת כמו שצריך. תודה רבה, ממליץ.

הזמנתי לפני יותר מחודש. עדיין לא קיבלתי את המוצר. פניתי אליהם כבר כמה פעמים ולא קיבלתי תשובה.

הזמנתי סוללה קיבלתי סוללה לא תואמת התקשרתי אמרו לי להתקשר עוד שעתיים(?!) כשחזרתי לא עונים לי כאילו מסננים אותי . לא מומלץ

הזמנתי את הסוללות הנ"ל בתאריך 15/5/18. קיבלתי מייל שהסוללות צריכות להגיע עד 30/9/18. היום קיבלתי את הסוללות. חבל רק שהחנות שלחה משהו קצת שונה ממה שהוזמן במקור אבל טוב שמה שהגיע גם מתאים. סך הכול מרוצה מחוויית הקניה.

הכל עבד בצורה מושלמת . משלוח לדואר התבצע בתוך מספר ימים - פחות מאשר היה צפוי. האריזה מעולה ומגינה על מחסניות הדיו.

לעונג לי לכתוב בפעם השנייה חוות דעת על מחסני דיו. הקודמת הייתה ב- 20/9/18 תחת השם gknt (עלמא ). הגוף הכי בטוח ומהימן. רכשתי ברשת היום חמישי וביום ראvjuuhv nuakn,שון בבוקר זה הגיעי עם שליח. מאד מרוצה ממחסני דיו.

החנות זמינה מאוד לפניות ועזרו לי מאוד בפתרון בעיות במשלוח (שהיו בגלל מספר טלפון שגוי). בסוף הגיע המשלוח כמו צריך. שירות אדיב וזמין, ממליץ מאוד.

קונה דיו למדפסת דרך מחסני דיו כבר כמה שנים. אתר נוח, משלוח מהיר (ולא רק לסניף הדואר).

משלוח ממש מהיר, הגיע תוך יומיים מרגע הקנייה, דיו מקורי איכותי, מחיר זול ביחס למקומות אחרים, כולל השוואה מול קניה מאתרים בחו"ל

זול, משלוח מהיר, אפשרות חינמית לבחירה לאן לקבל את החבילה (שולחים לסניף או דואר או מרכזי חלוקה בחנויו תשעובדות עם הדואר). בקיצור, מעולה.

קניתי כי התקלקל לי המקלדת והעכבר והייתי חייב חדשים במיידי, ראיתי שהם מבטיחים אספקה מהירה ובאופן כתוב במייל הבטיחו שיגיע ב5/9 בסוף הגיע ב16/9. אף אחד גם לא טרח ליידע שיש עיכוב, וכמובן שלא להתנצל או להציע פיצוי. אני הייתי צריך כל פעם להתקשר ולשאול מה עם זה .

הזמנה די פשוטה. הגיעה תוך פחות משבוע לבית עסק קרוב מאוד לבית. מוצר מקורי, איכות מעולה, תקשורת טובה מאוד מצד בית העסק, כיף של קנייה!

מרוצה מאוד מרכישת ראשי הדיו עבור המדפסת שלי ראשי דיו מקוריים מסוג 652 למדפסת HP מחיר מצוין כולל משלוח

קיבלתי שירות מהיר ומקצועי גם המשלוח הגיע תוך יום וכמובן גם המחיר היה מאד מאד זול

רכשתי דיו למדפסת hp. תהליך הרכישה היה מאוד קל ונגיש. למרות שההספקה היתה מתוכננת לעוד יומיים, כבר יום למחרת הגיע השליח עם הדיו. המחיר הנמוך בפער משמעותי. הדיו הגיע סגור במארז המקורי ואיכות ההדפסה טובה בהחלט.

עוד לא נתקלתי בחברת שליחויות כל כך גרועה , אחרי שלא הגיע המוצר עד 7 ימי עסקים כמו שהובטח התקשרתי לחברת שליחויות שבכלל לא ידעו להגיד לי איפה המוצר והפנו אותי לשאול את החנות . נציג מהחנות גם כן היה קשה מאוד להשיג , התקשרתי מספר רב של פעמים ופשוט לא היה מענה . לבסוף אחרי שענו לי התברר שהמשלוח נאבד ואף אחד לא טרח אפילו לעדכן אותי . הנציג של החנות הבטיח שידאג לשליח עד הבית יום למחרת , כמובן שזה לא קרה ויום למחרת הוא אמר לי שהשליח יגיע רק בעוד יומיים . לבסוף המשלוח הגיע אבל אני כמובן שלא אזמין מהחברה הזו עם שירות כזה מהחנות עצמה ובטח עם שירות כל כך גרוע של משלוחים.

בסה"כ הכל הקניה היתה בסדר,רק היתה בעיה עם משלוח .לקח הרבה זמן. בהתחלה ביקשתי לבטל עסקה.אמרו לי שמבטלים את עסקה ובסוף לא ביטלו.