
ההתקנה בוצעה לשביעות רצוני ע"י טכנאי בשם אבי שירות מעולה ההגעה הייתה בזמן שירות בסבר פנים חברה מעולה!!!!!!

ההתקנה בוצעה לשביעות רצוני ע"י טכנאי בשם אבי שירות מעולה ההגעה הייתה בזמן שירות בסבר פנים חברה מעולה!!!!!!

המדפסת הגיע בזמן מהיר מאוד, ההתקנה היתה מעולה. הסברה מורחבת ופשוטה, ממליצים מאוד. שירות מצויין. תודה רבה.

הכל היה מהיר ויעיל. ההתקנה היתה מצוינת. חוויה קנייה טובה מאוד. ממליצה מאוד על השירות והמוצר. המתקין ששמו דוד נתן שירות מצויין ויעיל.

השרות היה בסדר גמור היה חוויה קניה בסדר הטכנאי היה בסדר ואדיב מה עוד לכתוב לכם רוני ....

התקשרתי לתיקון בעיית הזנה במדפסת. הגיע דניאל ולקח את המדפסת למעבדה.המדפסת תוקנה והוחזרה תוך שעתיים. התברר שבנוסף לבעית ההזנה נשבר גלגל שיניים בטונר. לייזר ליין החליפו ללא חיוב את הגלגל השבור וחסכו לי הוצאה של מאות שקלים ברכישה של טונר חדש.

אני לקוח חדש בלייזר ליין ואני ממליץ בחום רב על החברה באמינותה ביושרה בהגינותה ובשירות המדהים שלה. רכשתי מדפסת מסוג קוניקה מינולטה 360c. זוהי בעצם מכונת דפוס מפלצתית, מסיבית. מאד 150 ק"ג . לאחר שהתלבטתי מאיזה דילר לרכוש אותה, והייתי במו"מ עם כמה גורמים,החלטתי לבחור בלייזר ליין. אבי, שהוא מנהל המכירות והבעלים של החברה, במעט מילים ,בעיניניות ובמקצועיות עורר בי אמון רב . הוא אמר לי חד וחלק: "המדפסת איכותית, למרות שהיא מתצוגה, מצבה טוב מאד,ניתנת אחריות של שנתיים,אם לא תמצא חן בעינך תוכל להחזירה בלי כל התחייבות" גם תנאי התשלום והמחיר היו הוגנים מאד. אני בד"כ בודק דברים, קצת חשדן, אבל אבי נתן בי תחושה של אמינות ויושר. שלמתי חלק מהתשלום באשראי בלי לראות את המכונה ובלי להפגש עם אבי. אני גר ברמת הגולן ולייזר ליין ברמת גן. למחרת!!!! המדפסת הייתה אצלי עם טכנאי מדהים, אלעד, שהסביר לי בסבלנות איך מפעילים אותה. אני חדש מאד בתחום והיו לי הרבה שאלות. כאן הופתעתי לטובה לא רק מהרכישה ובמהירות ההספקה, כל יום, ממש כל יום.( למעט שבת) זכיתי לתמיכה מקצועית באדיבות ובסבלנות. גם. מצד עוזרו האישי של אבי תום. הופתעתי לטובה. מאיכות המדפסת .לא ציפיתי לאיכות כזו גבוהה. ממש מדהים. אלעד הטכנאי ביקר אותי פעמיים נוספות בגולן ,זהר, שתומך בלקוחות, כל יום חנך אותי בשליטה מרחוק על המחשב שלי, כך שאני יכול להתחיל לעבוד בבטחה כשמאחורי גב חזק של שירות ותמיכה מהטובים שאני מכיר. אני ממליץ בחום רב על לייזר ליין . זו חברה אמינה שמילתה זו מילה והשירות שלה גם אחרי הרכישה הוא מעולה. אי אפשר לצפות ליותר.

רכשנו בעבר מדפסת זהה והפעם ממש הכל נעשה טלפונית,זריז,פשוט וקל. השליח הגיע שעתיים ממועד הקנייה, צלצלתי למשרד והם התקינו לי אותה מרחוק על המחשב. שירות מעולה!!!

השירות מקצועי, קשוב, מסור ומהיר!!! מרוצה מאד מהמדפסת ויודעת שיש לי כתובת זמינה ואמינה שאוכל לפנות ולקבל סיוע בעת הצורך. ממליצה בחום על חברת לייזר ליין.

הסורק לא היה תקין , החנות ברחה מאחריות והפנת אותי ליבואן שהפנה אותי חזרה לחנות אף אחד לא מוכן לעזור הימנעו מקנייה בחנות זו או מהיבואן אריג'נט
הלקוח קנה את הסורק עם שנה אחריות במעבדת היבואן,האחריות למוצר אצל היבואן אריגנט,לצערנו הלקוח סרב להביא את המוצר לבדיקה.

מצאנו בזאפ מדפסת שרצינו, פנינו ללייזר ליין טלפונית לצורך בירור התאמה. המענה הטלפוני היה מהיר, אדיב ומקצועי מאד. ביום חמישי רכשנו מדפסת לאחר המלצות על המתאימה לנו. המתקין הגיע ביום ראשון בשעה שהיתה נוחה לנו, הוא היה מקצועי ומלא סבלנות לאנשים טכנופובים כמונו :) הכל הותקן לשביעות רצוננו בחיוך והמחיר היה נח והגון. ממליצה בחום!

קל מהיר נוח מקצועי ואמין. ואני מאוד מרוצה מכל המכלול מדפסת באיכות מצויינת ושירות ללא תחרות אין שום דבר נוסף שיכולתי לבקש

חיפשתי מדפסת שתהיה פשוטה ונוחה לשימוש ויחד עם זאת גם חסכונית לשימוש ביתי אך גם לעסק קטן, היא אכן עונה על כל הצרכים והציפיות. קיבלתי שירות אדיב, מהיר ויעיל כולל התקנה מהירה תוך כמה שעות מרגע הרכישה. ממליצה בחום.

תחילה רוצה להודות לאבי ולכל צוות א.ר לייזר ליין, ממליץ בחום לקנות בחנות הזאת כי הם באמת דואגים ללקוחות שלהם!!! ותרשו לי לשתף אתכם בחווית הקניה שלי. הזמנתי מדפסת של חברת BROTHER באתר ולמחרת אני קיבלתי את המדפסת (תודה ל א.ר לייזר ליין ). במהלך ההדפסה שמתי לב לפסים לרוחב של צבע ,יצרתי קשר עם חברת BROTHER שנותנת את האחריות . לאחר שלושה ימים שהם טרטרו אותי ובסוף לא עזרו לי. יצרתי קשר עם אבי וספרתי לו את מה שקרה , הוא בלי שום בעיה הסכים להחליף את המדפסת לאחרת שלמחרת נשלחה אלי , ועוד יצר קשר כדי לבדות שהכול בסדר. בסופו של דבר תודה על השירות האדיב והאמין.

אנשים טובים מדפסת שניה שלי אצלם, הראשונה לפני יותר מ7 שנים לקוח טוב תמיד חוזר הביתה או במילים שלי : "כלב טוב תמיד חוזר הביתה"

זה היה מהיר, קיבלתי את כל האינפורמציה שהייתי צריך, איש הקשר היה נעים והקרין הרגשה מצוינת לרכוש את המוצר.

אנחנו לקוחות של לייזר ורוכשים את כל הצייוד למשרד, טונרים, מדפסות, סורקים וכו'. העבודה עם תום היא תענוג, מענה מהיר, משלוחים זריזים בד"כ מקבלת את הסחורה באותו היום. תודה רבה רעות זזון מרו"ח אבולעפיה שקרון.

אנו מנהלים רשת מסעדות ומרבית העבודה מתבססת על משלוחים המגיעים באמצעות פקס. הפקס שלנו שבק בשיא הפיק ועמדנו חסרי אונים. ביצעתי הזמנה מול מוקד המכירה תוך שאני מציינת שאני צריכה את המכשיר באופן בהול, סיימו מולי את ההזמנה בצורה יעילה ברורה ומהירה, הוציאו שליח במיידי והתקינו לי את המכשיר בסניף בהרצליה פיתוח.

מומלץ מאוד! המדפסת הגיעה לאחר 24 שעות בלבד! תודה לאבי, לתום ולכל צוות לייזר ליין על השירות המצויין, היעיל והמהיר.

הגיע יום למחרת. הטכנאי שהיביע את המתפסת עזר אם התקנה. זה כבר לא מתפסת ראשונה שקניתי אצלהם. פעם שעברה גם החליפו לי כי לא היתי מרוצה מהמוצר.

החוות דעת שלי היא מהכיוון של צרכן שיודע מה המוצר שהוא רוצה לקנות ומחפש מקום לקנות את המוצר במחיר טוב. כאשר מראש לא התעניינתי במשלוחים או הסברים ארוכים וכו' ולכן אני לא יודע אם המקום מתאים ללקוחות כאלה. מדובר במקום טוב במיוחד לאנשים שמיצו שיטוט בזאפ ואתרים בחו"ל של ביקורות, ומחפשים מקום זול לקנות בו את המוצר בשיטת שלם וקח. יש לחנות יתרון שהיא מחזיקה במלאי מוצרים ממספר יצרנים ברמות מחיר קרובות במדרגות קטנות (כלומר לא מוצר אחד מכל קטגוריית מחיר). רוב המוצרים שראיתי בזאפ נמצאים בחנות במלאי, ולכן ניתן להשוות במקום ולשמוע למה מוצר אחד טוב מהשני. ממה שראיתי בעצמי, זאת חנות שמחזיקה מלאי לרבות מלאי של מכונות צילום רציניות משומשות ולא חנות שמזמינה מספק ברגע ההזמנה בלבד. אנשי השרות תום ואבי ענו לעניין ובישירות ועזרו להחליט, והיה אפשר לראות שהם מבינים על מה הם מדברים.

קיבלתי בתוך שעתיים מההזמנה , התקנה והסבר בהירים. סבלנות לשאלות חוזרות ולהבהרות בדבר החשבון והתחרותיות. שבע רצון לגמרי..

משכתי את המדפסת ובהתקנה התגלה שהיא לא תקינה. תוך שעתיים הגיע שליח עם מדפסת חדשה ותקינה. אחלה שרות ואחלה אנשים.

קניתי שני מוצרים, סורק מדפסת משולבת, אציין שהשירות היה אדיב ובמיוחד לציין את אבי ותום שעזרו לי במציאת המכשירים המתאימים לצורך המשרד - ממליץ בחום.

שירות לקוחות יוצא מן הכלל , הוזמנה והגיעה לאחר שעה להתקנה . המתקין היה אדיב מאוד והסביר כל מה שהיה צריך .

ברצוננו להמליץ על חברת א.ר.לייזר ליין בע"מ ברחוב בצלאל 10 ברמת גן קרוב בורסת היהלומים היום קנינו אצלם מכונה משרדית משולבת נוספת צבעונית דגם SAMSUNG FR6260 השירות היה מצוין תוך שעתיים הביאו והרכיבו את המכונה ותכנתו מיד 10 עמדות מחשב שהמכונה תעבוד איתם דו סטרית גם לסריקה וגם להדפסות משני הקצוות והתוצאות מצוינות גם השירות למכונות האחרות הישנות יותר במשרד עד היום היה מצוין